[f125p] 2.0 dohc mpi (chwale sie cudzym autem :P )

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco











[ wiadomość edytowana przez: goorek dnia 2007-01-05 12:48:32 ]
[ powód edycji: tytuł ]
  
 






  
 
buda kanta

  
 
Czyzby ten silnik miał tloki od regaty
  
 
tak sie Wilq odgrazal odgrazal, a w koncu jak wsadzil, to juz taki konkretny konkret, hehe. A buda jest ładniusia, bardzo mnie sie podobie
  
 
Cytat:
2007-01-04 06:01:03, Michallodz pisze:
Czyzby ten silnik miał tloki od regaty




z regaty , z ritmo , z jakiegoś 1,6 w kazdym razie, ja jeżdzę na identycznych
  
 
zapomniales dodac najbardziej znana i lubianą 130ke TC
  
 
to wynikło z mojej niewiedzy, nie przypuszczałem ze 2,0 abarth miał takie tłoki
  
 
czy to aby nie przypadkiem tomka auto?
  
 
Cytat:
2007-01-04 11:46:21, Poramancza pisze:
to wynikło z mojej niewiedzy, nie przypuszczałem ze 2,0 abarth miał takie tłoki


z tego co ja wiem to 130TC miało 4mm garb a nie 8mm ...
jeżeli masz jakąś dokumentacje potwierdzającą te 8mmw 130-ce to chętnie sie doucze,

czy ta miska została spłycona ?


-----------------
"Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"

P.U.H. MARAKANT

Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek

[ wiadomość edytowana przez: mar125 dnia 2007-01-04 12:38:42 ]
  
 
tak to auto Tomka
miska nie zostala splycona a jedynie zaspawane miala dno
po zdjeciu zapewne smoka (taka juz byla )

postaram sie zrobic skana z katalogu
  
 
Fajny silnik. Buda też wydaje się być ładna. Który to rok i jaki numer lakieru?
  
 
Cytat:
Cytat:
--------------------------------------------------------------------------------


2007-01-04 11:46:21, Poramancza pisze:
to wynikło z mojej niewiedzy, nie przypuszczałem ze 2,0 abarth miał takie tłoki


--------------------------------------------------------------------------------


z tego co ja wiem to 130TC miało 4mm garb a nie 8mm ...
jeżeli masz jakąś dokumentacje potwierdzającą te 8mmw 130-ce to chętnie sie doucze,





z tego co ja wiem to garb 8mm poza wcześniej wymienionymi(regaty prizmy delty) miało tez ritmo Abarth 105TC (czyli 1600 DOHC) choć niektórzy twierdzą ze takiego ritmo firmowanego logo abartha nie było ...
  
 
Cytat:
choć niektórzy twierdzą ze takiego ritmo firmowanego logo abartha nie było ...


nie chodzi o "firmowanie logiem" chodzi o scislosc nazewnictwa, ritmo 1600 dohc bylo sprzedawane jako "105TC", ritmo 2000 dohc ze zmodyfikowanym zawieszeniem hamulcami i nadwoziem bylo sprzedawane jako "125TC Abarth" pozniej jako "130TC Abarth". na kazdej czesci modyfikowanej{czytaj nieseryjnej w stosunku do pozostalych ritmo} przez abartha na 125 czy 130 tc bylo logo abarth , na kolektorze ssacym, obudowie filtra powietrza , obudowie skrzyni biegow, wahaczach, itp, nawet na piastach przednich, tego na ritmo 105 nie uswiadczysz, i tu jest roznica. taka mala dygresja w temacie
przykladowe foto


oraz pierwsza strona katalogu, wyraznie widac jak sie ktora wersja nazywa


[ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2007-01-04 20:02:04 ]
  
 
jak to szło z tymi nozycami i stołem??

w każdym bąć razie ritmo 105TC miało garb 8mm a 2.0 (130TC/125TC) 4 mm??
  
 
Ładny ten silniczek .
BTW - co to tam w tle na podnośniku siedzi? Bo mi się od razu skojarzyło z moją >> PRACĄ DYPLOMOWĄ << - dobrze kombinuje?
  
 
Cytat:
2007-01-04 03:57:58, kania_ pisze:
buda kanta


fele ma dojebane w piec...jak kant bedzie czerwony to widział bym je na czarno ew. na ciemny grafit.teraz sa srebrne czy mam cos z monitorem ??


[ wiadomość edytowana przez: qbara dnia 2007-01-05 17:57:04 ]

[ wiadomość edytowana przez: qbara dnia 2007-01-05 17:57:31 ]
  
 
w tle wanderer (stare autounion)
fele sa jasno srebrne ale przod jest zasyfiony klockiem


[ wiadomość edytowana przez: kania_ dnia 2007-01-06 04:28:44 ]
  
 
czym malowałeś blok jeśli można wiedzieć?
  
 
Kania a moim tez sie mozesz tak pochwalic jak tym czerwonym??


Cudeńko normalnie kruca fux A jak ktos wczesniej napisał widziałbym te felgi w ciemnym graficie i z ogromną glebą