Wydech od poczatku do konca.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich klubowiczów. Mam zamiar do mojego essiego 1.6 105km zrobić kompletny wydech.Zastanawiam sie czy zostawiac przelotowy....Kata wywalam na pewno. (TŁUMIK Z SILENCEREM).

Wywalajac przelotowy cos mi to da?? , oprócz wiekszego hałasu..

Z góry dziekuje za odpowiedzi



Generalnie chodzi o to zeby niezchrzanic , i zeby sie nie zamulił

[ wiadomość edytowana przez: nerv88 dnia 2008-10-05 22:31:40 ]

[ wiadomość edytowana przez: nerv88 dnia 2008-10-05 22:32:04 ]
  
 
Radze CI zostawic kata i zostawic serie wydechu bo mozesz sie zdziwic jak wladujesz kase, pozbedziesz sie kata i sie okaze ze od dolu on wogole nie bedzie sie chcial rozpedzac.
Prosta rzecz, stozki i wydechy kpl do silnikow z Turbo, z wolnossacym daj se spokoj bo nic nie uzyskasz a jedynie pogorszenie dolu, pozniej zeby sie sprawnie rozpedzic bedziesz go krecil pod 5tys, kilka osob juz zrobilo akcje Brak Katalizatora i okazalo sie to kiepskim posunieciem, sam mialem w trakim silniku brak kata i koncowy przelotowy, nigdy wiecej juz nie powtorze tego fakt przy 5-6 tys troszke byl zywszy ale 5 biegiem przy obrotach 2-3 tys nie bylo mowy o wyprzedzaniu. Wiec radze zostawic tak jak jest a kase przeznaczyc na cos innego.

[ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2008-10-05 22:24:07 ]
  
 
ja mam wywalonego KATA i środkowy i nie czuje różnicy, a na 5tce normalnie sie zbiera, a tak poza tym to 16v nie bedzie sie rewelacyjnie zbieral przy 2tys obr


[ wiadomość edytowana przez: Kamil_K dnia 2008-10-05 22:26:20 ]
  
 
Cytat:
2008-10-05 22:22:23, Magik123 pisze:
Radze CI zostawic kata i zostawic serie wydechu bo mozesz sie zdziwic jak wladujesz kase, pozbedziesz sie kata i sie okaze ze od dolu on wogole nie bedzie sie chcial rozpedzac. Prosta rzecz, stozki i wydechy kpl do silnikow z Turbo, z wolnossacym daj se spokoj bo nic nie uzyskasz a jedynie pogorszenie dolu, pozniej zeby sie sprawnie rozpedzic bedziesz go krecil pod 5tys, kilka osob juz zrobilo akcje Brak Katalizatora i okazalo sie to kiepskim posunieciem, sam mialem w trakim silniku brak kata i koncowy przelotowy, nigdy wiecej juz nie powtorze tego,5 biegiem przy obrotach 2-3 tys nie bylo mowy o wyprzedzaniu. Wiec radze zostawic tak jak jest a kase przeznaczyc na cos innego.



To współczuje auta ale to co napisałes to lekka bzdura,ja nie mam kata wstawiłem strumiennice o jego kształcie ,orginalny kolektor zastepuje tym z Rs-a ,dokładam w miejsce strumiennicy odspreznik,srodkowy wywalam i wstawiam przelotowy a na koncu troche cizszy tłumik niz teraz mam,a wszystko bedzie połaczone rura z nierdzewki o przekroju co najmniej 7cm,
strumiennice wywalam bo za bardzo spadł mi dól bo czuc go dopiero po przekroczeniu 2400rpm.
  
 
byłby kolega GRand i by Ci doradziła a że go nie ma nie ma guru wszystko wiedzącego i sie zrobi problem na forum
Kata zostaw,srodkowy tłumik jest przelotowy sam w sobie ,załóż jakis dedykowany na koniec o fajnym brzmieniu i bedzie fajnie
  
 
no moze i masz racje z tym medium a co do srodka to ja wszystko bede zmieniał po wieksza srednice dla tego tak napisałem ale fakt on jest przelotowy a co do kata to mój sie rozwalił i mi auto zmulił wiec dostał kopa hehe
  
 
Cytat:
2008-10-05 22:27:43, iglaxr3i pisze:
To współczuje auta ale to co napisałes to lekka bzdura,ja nie mam kata wstawiłem strumiennice o jego kształcie ,orginalny kolektor zastepuje tym z Rs-a ,dokładam w miejsce strumiennicy odspreznik,srodkowy wywalam i wstawiam przelotowy a na koncu troche cizszy tłumik niz teraz mam,a wszystko bedzie połaczone rura z nierdzewki o przekroju co najmniej 7cm, strumiennice wywalam bo za bardzo spadł mi dól bo czuc go dopiero po przekroczeniu 2400rpm.



Mialem tak na starym motorze, teraz w 16V sa juz walki od mondka i jeszcze pozostalo dolot przerobic, wiec tu juz sie nie przejmuje.
Ale takie przerobki wydechu to dobrze wiesz ze po czesci to placebo, zazwyczaj wywalanie kata, zakladanie strumienicy jakiejs nie daje efektow a raczej pogorszenie.
I wez nie zartuj z ta strumiennica w ksztalcie kata.
  
 
ja mam strumienice w obudowie KATA
środkowy zastąpiony zwykłą rurką, a na dniach będę zakładał końcowy przelotowy (aktualnie mam jakiś mały od 1,3 i strasznie muli auto), ciekawe jaki będzie efekt
  
 
Cytat:
2008-10-06 10:08:07, Kamil_K pisze:
ja mam strumienice w obudowie KATA środkowy zastąpiony zwykłą rurką, a na dniach będę zakładał końcowy przelotowy (aktualnie mam jakiś mały od 1,3 i strasznie muli auto), ciekawe jaki będzie efekt



Czekamy na nagranie jak to po złożeniu do kupy będzie chodzić