[s] Fiat 126p do KJS

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Fiat 126p do KJS rok produkcji 1993, OC do kwietnia 2009, przeglad do marca 2009 chyba.

nadwozie: zdemontowane wnętrze - kanapy, wygłuszenia, zdjęta masa bitumiczna, wzmocnione mocowania resoru (naspawane blachy grubości 1,5 mm, wycięta półka nad silnikiem, lekka pokrywa silnika, fotele kubełkowe 2x bimarco B + 2x pasy szelkowe 3pkt (shroth i samoróbka), panel z przełącznikami aluminiowy, obrotomierz Lumel, zamontowany licznik starego typu (kapliczka) na aluminiowej flanszy, sportowa kierownica z flanszą raid lub mała monte carlo, przerobina dźwignia ręcznego (tak jak hydro ale na linke), tylna szyba i boczne tylne szyby z pleksi (2mm tył 4mm), obspawane łączenia zgrzewane karoserii,

zawieszenie: przód- resor z dołożonym piórem z poloneza, delikatnie obniżony + przerobione amortyzatory tylne; tył- spręzyny obnizone o 1 zwój+ amortyzatory zalane hipolem.
skrzynia biegów: rok 96, uszczelniona i wymieniony olej pół roku temu, nowe przeguby i zabieraki, nowa pompa hamulcowa, z przodu nowe bębny, szczęki i cylinderki;

silnik: wał z bisa, 3 szlif na nowych tłokach FG, pierścienie prima, wałek 385 lekko przefazowany na góre (ciąg od 3200 do odcięcia), korby polerowane, takie same masy waga 375 gram, głowica-3mm polerka kanałów, scięte prowadnice zaworów dolotowych, obrobione i polerowane zawory, gaźnik na podstawce 40mm z tuleja metalową, dysze 125/190, skracany i polerowany dyfuzor, uszczelka nieprzelewka, wydech z grubszych rur, obie rury idą do tyłu puszki, koło zamachowe wyważone 3,5 kg, ostatnio zmienione sprzęgło, aluminiowe koło alternatora przełożenie 1:1, dolot z lewej kratki, układ zapłonowy nanoplex (szary moduł).

samochód przyczynił się do następujących sukcesów:
1 msc MINI-MAX Rajdowe Mistrzostwa Torunia 2007
2 msc Mistrzostw Okręgu Bydgoskiego 2008
2 msc Włocławski Mistrz Kierownicy 2007
3 msc Mistrzostw Okręgu Bydgoskiego 2007

fotki- trochę w profilu, reszta na życzenie albo dodam później.
mogłem o czymś zapomnieć w opisie-proszę pytać
cena-całość 1900 PLN do negocjacji
silnik-700 PLN; (nie sprzedam silnika jak nie bedę miał kupca na bude)


[ wiadomość edytowana przez: Radass dnia 2008-11-24 21:19:54 ]
  
 
mozna wiedziec co dalej??? bedzie nowy sprzet czy koniec z ta zabawa ???
  
 
bedzie jakis nowy pancerwagen??

-----------------
W aucie rajdowym przemierzam trasę,
Czuję jak pęd już w fotel mnie wbił,
I tylko tego się boję czasem,
że silnikowi nie starczy sił.
  
 
ps. rozważę wszelkie inne propozycje, również sprzedaż na części, warunkiem jest sprzedaż budy z papierem. ceny do negocjacji,
pozdrawiam.
  
 
i do góry. fiacik cały czas był garażowany i używany tylko do rajdów. oddam za 1850
  
 
up. nowa cena- 1600 lub inne propozycje do dogadania
  
 
ogł0szenie nadal aktualne, pozwolę sobie podnieść temat.
  
 
Zupelnie jak Zuraw

-----------------
http://plepleple.pl
  
 
a co za problem sie papiera na bude pozbyc i ja pociac ?
opychaj na graty
  
 
wolalbym w całosci go sprzedać, jak sie nie uda to pewnie tak skonczy.
el_comendanto-jako że żurawie jako dźwigi służą do podnoszenia można użyć powiedzonka: "podnieść temat "żurawiem"