Silnik z RS 2.0 do budy z MK VI 1,4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
co o tym myslicie? co oprocz silnika i skrzyni trzeba wymienic? ile orientacyjnie mnie to wyniesie? prosze o rady, najlepiej osob ktore juz to robily interesuje mnie wszystko co moze mi sie przydac i pomoc podjąć decyzje...
pozdrawiam

[ wiadomość edytowana przez: Nofy dnia 2008-10-20 22:14:13 ]
  
 
Taniej to chyba wyniesie kupno RS
  
 
hmm... bo mam w garazu jeszcze silnik 1,6 16v ze skrzynią i chciałem go wkładac ale stwierdziłem ze moglbym sie bardziej szarpnąć a 1.4 i 1.6 sprzedac...
  
 
To bys musiale jeszcze: komputer sterujacy, wiazke elektryczna, polosie, przegoby, caly uklad wydechowy, uklad hamulcowy tez trzeba dostosowac do mocy, uklad chodzenia naprawde jest sporo czesci potrzebnych
  
 
Wg mnie zasada swapowania jest taka ze wraz ze swapem silnika powinien isc swap hamulcow z tego modelu lub o podobnej wydajnosci,bo rozpedzic sie to nie problem gorzej jezeli sie okaze potem ze niema sie czym zatrzymac
  
 
mysle ze tarcze z tylu powinny wystarczyc... zreszta wszystko juz mam wystarczy wsadzić
  
 
Tyl nie jest tak wazny jak przod,hamulce z tylu maja raczej za zadanie stabilizowac tor jazdy podczas hamowania, bo jak wiadomo w czasie hamowania srodek ciezkosci auta przenosi sie na przod wiec tam musi byc dobra tarcza i klocek
  
 
Wiem zrob tak 1.4 bedzie napedzac tylnia os a 1.6 przedznia i bedziesz mial RS3000
  
 
POMPA
IrekCity

Oni mają to za sobą.

  
 
uklad hamulcowy to nie jest problem... wystarczy troche kasy i czasu. Interesuje mnie bardziej czy trzeba robic jakies przeróbki oprócz elektryki i skrzyni? Co z układem chłodzenia? Bo układ wydechowy to baranki, strumienica i sportowy wydech końcowy...
  
 
Chlodnica na bank wieksza w RS,uklad wezy napewno tez, nie wiem jak z nagrzewnica czy jest taka sama ale chyba tak
  
 
Mam nadzieje że nie masz na myśli strumienicy za 50zł i "sportowego" tłumika końcowego za 100zł, bo jeśli tak, to dopuść od razu tego 2.0, szkoda go potem psuć.
  
 
hehe... no raczej nie tym bede sie interesowal jak sie zdecyduje... zreszta czesci to nie problem. najpierw musze znalesc kogos kto mi to dobrze zrobi i za rozsadne pieniadze
  
 
jeszcze sanki bo chyba w rs jest poduszka od skrzyni z tyłu generalnie da sie zrobic plus pompa paliwa od efi
  
 
tyle watkow o tym ze az sie zygac chce, wystarczy w oszukiwarce wpisac swap i masz kazda wersje silnikowa przerobiona...

-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------
  
 
Cytat:
2008-10-20 22:52:50, zenq pisze:
tyle watkow o tym ze az sie zygac chce, wystarczy w oszukiwarce wpisac swap i masz kazda wersje silnikowa przerobiona...



Tez fakt
  
 
ok, poszukam
rozmawiam juz z kolega z forum ktory juz to robil... w sumie to duzo juz wiem... teraz decyzja nalezy do mnie
  
 
Pompa ma właśnie 2,0 w MK4
  
 
A dlaczego w temacie jest napisane "do budy z MK VI" ? Nie chodzi o MK6?
  
 
Cytat:
2008-10-21 09:43:47, piotroski05 pisze:
A dlaczego w temacie jest napisane "do budy z MK VI" ? Nie chodzi o MK6?


sorki, żele przeczytałęm, a sądziłęm, że skoro jest wątek, to nie może być do mk6, bo przecież już było wiele razy...