Wyje niesamowicie -wspomaganie kierownicy ...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wiem, że to już było, ale przeglądnąłem wszystkie wątki na ten temat /11 stron z wątkami/ i dalej nic nie wiem.

Czy można krótko i zwięźle sprecyzować usterkę?
Wyje przy skręcaniu kierownicą, wcześniej wszystko było ok i wyło tylko przy maksymalnym skręcie, nie ma oporów przy skrętach -wszystko chodzi dobrze tak, jak wcześniej.

Teraz wystarczy lekki skręt i zaczyna wyć, pompa odpada, bo to wycie raczej z tamdąd nie dobiega.

Będę wdzięczny za sugestie
  
 
na poczatek sprobowałbym wymienic cały płyn ze wspomagania ... niby nie dużo roboty,a wiem ze paru osobom pomogło to i wycie zanikneło ....
  
 
Właśnie, śmieszna sprawa. Objawy jakby zaczęły się, po wymianie płynu.
Wcześniej miałem Mobil ATF220, ale za nomową speców ze sklepu forda, wymieniłem go na oryginalny fordowski i wtedy właśnie zwróciłem uwagę na to, że zaczeło wyć, ciągle i nieprzerwanie, przy każdym skręcie kierownicą.

Wydaje mi się, że to maglownica pada -bo wycie było już dużo wcześniej, tylko z małym nasileniem, ale nie jestem pewny, w każdym razie zanim ją kupie to wolałbym się upewnić.
  
 
Witam,
Ewentualnie możesz spróbować czegoś takiego:
prestone

Sam właśnie jestem w trakcie testowania - u mnie trochę cieknie i może to coś da.
A masz płyn w zbiorniczku? Może układ ci się odpowietrzył i brakuje płynu. wystarczy niewielki ubytek - poniżej dolnego stanu i u mnie troszkę zaczyna popiskiwać. A dolałem tego płynu i jakby wspomaganie lżej zaczęło chodzić. A może to autosugestia?

Aaaaa - jak zalałem odpowiednik Hipola to wspomaganie nie chodziło za lekko, a nawet troszkę ciężej niż na ATF mobila - taki miałem wcześniej.

[ wiadomość edytowana przez: przemkowal dnia 2008-10-19 21:56:52 ]
  
 
u mnie było to samo, a okazało sie ze musze minimalnie dodac płynu, a było lekko nad minimum
  
 
Więc tak - w piątek dolałem tego płynu i co prawda dużo nie jeździłem, ale dziś zaglądam na magiel i troszkę się osuszył. Nie wiem czy cieknie, bo stanu oleju nie sprawdzałem dokładnie - jeszcze ciepły był. A ale kierownica chodzi lżej, pompa ucichła. Potestujemy, zobaczymy.
  
 
Cytat:
2008-10-19 20:25:11, art13 pisze:
Właśnie, śmieszna sprawa. Objawy jakby zaczęły się, po wymianie płynu. Wcześniej miałem Mobil ATF220, ale za nomową speców ze sklepu forda, wymieniłem go na oryginalny fordowski i wtedy właśnie zwróciłem uwagę na to, że zaczeło wyć, ciągle i nieprzerwanie, przy każdym skręcie kierownicą. Wydaje mi się, że to maglownica pada -bo wycie było już dużo wcześniej, tylko z małym nasileniem, ale nie jestem pewny, w każdym razie zanim ją kupie to wolałbym się upewnić.


ja już się poznałem na tych "specach ze sklepu" mi chcieli wcisnąć jakiś mineralny kicz, twierdząc że jest to oryginalny płyn VW. Dobrze jednak że jakieś pojęcie mam i wiem co trzeba mojemu bączkowi Płyn ma duuuże znaczenie. Możliwe że "spece" załatwili Ci pompę.
  
 
Dolałem płynu i kiszka, dalej buczy.
Nic to, kupie ATF220 za 22 zł, czyli ten, który miałem wcześniej, wleje i zobaczymy. Na oryginalny po 55 zł za litr szkoda pieniędzy.




[ wiadomość edytowana przez: art13 dnia 2008-10-21 15:35:12 ]