MotoNews.pl

Pomocy z felami !

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Hejka kupiłem nareszcie fele takie jakie chciałem z rantem chciałem je jeszcze założyć przed zimą na chwile zobaczyć czy wszystko gra moje pytanie czy szpilki które są pod stalówki podejdą i czy nakrętki musze dokupić czy wystarczą te ze stalówek mój poprzednik tych felg tak jeżdził ale ktoś mi mówił o nakrętkach pływających ;/ nie ukrywam że jestem laikiem, wiec może ktoś doradzi i czy te fele 15 z oponami 195 na 50 będa w sam raz i czy nie bedzie problemu ze skretem z przodu ??? czy musze znów coś kombinować??? jak ktoś może mi pomóc to proszę o kontakt gg 5064691 dzięki

[ wiadomość edytowana przez: KMARO dnia 2008-10-27 15:58:36 ]

a wyszukiwarka gryzie

zalezy jakie fele jak ford to plywajace nakretki jak nie-oryginalne to nakretki do alufelg... te od stalowek sa inne... raczej bym na nich nie jezdzil...

195/50 r15 tak zaleca ford w escorcie... chyba ze masz jakies kosmiczne et wtedy cos moze obcierac

szpilki podejda

Panowie ja też bede zakładał felgi 9Jx16H2 ET30 poprzednik jezdził na nich na normalnych oryginalnych nakrętkach czy to bedzie bezpieczne?

Tzn. na normalnych nakrętkach do salówek czy normalnych nakrętkach do alu? Bo to jest różnica. Bo są jeszcze nakrętki w pływającym stożkiem.

normalnych nakrętkach od stalówek bo takowe posiadam a chce zmienić na alu a z tego co widzę to w alu jest stożek ??? i ktoś mi doradzał jakieś pływające nakretki

Cytat:
2008-10-27 16:24:02, KMARO pisze:
normalnych nakrętkach od stalówek bo takowe posiadam a chce zmienić na alu a z tego co widzę to w alu jest stożek ??? i ktoś mi doradzał jakieś pływające nakretki

stalowki a alu to rozne nakretki...

teraz jakie masz alu ford czy zwykle?

teraz zwykłe i chce zmienić tak jak pisałem koles twierdzi że wcześniej nic nie dokupywał tylko na zwykłych śrubach jeżdził 4 miechy teraz mam je ja i chce by było wszsytko oki dla tego pytam

do alu - nakretki do alu,
do stalowek - nakretki do stalowek!!