Poziom oleju w B

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wykombinowałem wygodną metodę na kontrolowanie zużycia oleju: zamiast w dużej bańce mam olej w półlitrowych butelkach po napojach. Same zalety:
1. Można zabrać w trasę buteleczkę lub 2 w schowkach bocznych bagażnika - nie zajmuje przestrzeni bagażowej
2. Dolewam ściśle odmierzoną ilość
3. Łatwo wlać do silnika nie zalewając przy tym kolektora wydechowego
4. Łatwo wlać powoli, cieniutką strużką, kiedy w trasie silnik jest mocno rozgrzany i głowica mogłaby się pogniewać za nagłe chluśnięcie z bańki chłodnym olejem.
5. Łatwo kontrolować zużycie - wlewam buteleczkę po ukazaniu się na wyświetlaczu informacji o niskim stanie oleju i zeruję licznik aż do następnego wyświetlenia (ostatnio zeżarł pół litra przez 770 km).

PYTANIE: Nie mogę skapować różnicy między przesłaniem dwóch różnych treści wyświetlanych informacji o niskim stanie oleju. Czasem pojawia się jedna, czasem druga - nie mogę załapać reguły:
1. Low oil level
2. Oil lack
Wiem co to znaczy ("niski poziom" i "brak"), ale pytanie jak interpretować. Logicznie powinno pojawiać się 1 a po pewnym czasie 2. Niestety ta reguła nie działa. Może ktoś z Was ma dokumentację, która to wyjaśnia?
  
 
A ja poprostu kupuje olej w litrowych butelkach. Sa plaskie i mieszcza sie w schowku z apteczka w bagazniku.

Zawsze wyswietla mi sie komunikat Oil lack.

Low oil level widzielm tylko raz. Zreszta u mnie to sie zowie Engine oil level... chyba, ze to dwa rozne komunikaty
  
 
Nie wiem czy cos jest tu nie tak.....Piszecie o ubytkach oleju, ja tymczasem od ostatniej wymiany przejechalem 4000 km i nie stwierdzilem zadnej roznicy na bagnecie....
  
 
Ale my mamy pod maska cos wiecej niz rozrusznik .

Przy 6000rpm musi zrec olej... jak tego nie robi to emerytem pachnie
  
 
Dobra dobra ja tez swoja Omke gonie po 190km/h...To co za malo aby silink rozchulac do odpowiednich obrotow?
  
 
190 to dobra predkosc..................... na rozgrzanie silnika i opon przed jazda...



[ wiadomość edytowana przez: dramar dnia 2003-08-01 01:33:54 ]
  
 
Jasne, ze predkosc odpowiednia do harcowania na drodze, przy 200 zaczyna juz zapasowe kolo obracac.... To jak szybko swoja Ome pogoniles???



  
 
Navtex, forum nie czytasz? MV6 190 km/h to ma lewą ręką na czwórce przy ok 5500 rpm (odcina na czwórce przy ok. 215 km/h). Prawdziwa jazda zaczyna się na piątce. Poniżej zdjęcie Prowo, a Dramara podobne też gdzieś szwęda się po sieci, ale chwilowo nie mogę znależć:


BTW: Jaki przebieg ma twój pojazd, ze nie bierze oleju? Przy 240.000 będzie brał, spoko. Poniżej moje zdjęcie. Oczywiście patrz na przebieg, nie na prędkość :
  
 
He, he - tak, to jest moje zdjęcie.
Budzik wkrótce .

Olej wtedy oczywiście znika szybciej, ale nie w jakichś kosmicznych ilościach. Ponieważ wchodzi ok. 5,5L to kupuję dwie bańki po 5L, i pomiędzy wymianami dolewam z tej różnicy.

PS. Kartos: Mamy mniej kresek na budziku, bo my się nie rozdrabniamy

Pzdr.


-----------------
Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec

[ wiadomość edytowana przez: Prowo dnia 2003-08-04 08:40:09 ]
  
 
Zdjecia sa w "hardcore'owym" watku Przygoda z BMW Z3...
  
 
O dalewkach oleju zapomniałem jak zmieniłem bestię z A na B.
Mimo MV6 i ołowianej nogi Alicii pierwszą dolewkę miałem
po 6000 od wymiany oleju. Weszło raptem pół litra (oleju!).
A w starej, co 1000 km - literek.
  
 
a - jaszcze jedno - skąd macie taki fajny język na kompie??
U mnie komunikat brzmiał ( tylko raz go widziałem ) :olmangel
może da sie zmienić język??

pozdro
  
 

Jestem pelen podziwu dla tych predkosci. Moze czas zapomniec o spojlerach i pomyslec o skrzydlach, bo przy tych szybkosciach ta oto maszyna odrywa sie od ziemii..
  
 
Cytat:
2003-08-01 16:23:47, dARTi pisze:
a - jaszcze jedno - skąd macie taki fajny język na kompie??
U mnie komunikat brzmiał ( tylko raz go widziałem ) :olmangel
może da sie zmienić język??

pozdro



Można zmienić TECH-em.