Sonda przestaje pracowac po chwili na lpg

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak w temacie, mam dziwny problem z ktorym bez problemu powinienem sobie poradzic, jednak nie jest tak :/

A wiec tak, polo 1,3, jednopunkt + lpg, elektronika bingo m.
I do rzeczy, jesli autko pracuje na benzynce to sonda sobie smiga i na wolnych i na podwyzszonych tak od 0,15V-0,95V,

Natomiast jesli przełacze na lpg, to przez jakies 2 min wszystko jest dobrze, potem oscylacja sondy zaweza sie 0,2-0,8 potem 0,3-0,7 itd , az wkoncu calkiem staje na 0,45V i koniec nic jej nie ruszy do puki nie przejde spowrotem na pb i pogazuje troche, sonda znow zaczyna powoli pracowac, az do pelnego zakresu, daje znowu na lpg i to samo

napewno nie jest to wina elektroniki lpg, attuator przymyka sie i otwiera wraz z praca sondy, jak sonda przestaje dzialac to attuator ustawia sie w PWA.

Wymienialem juz sonde na nowa i nic, objaw identyczny

Robilem reset (20 min odpieta klema) i nic, zmienialem opcje emulacji sondy i nic. co jescze moze byc przyczyna?

wpadl ktos na cos? nie mam kurde ECU, jak bym mial to bym podmienil :/
  
 
Cytat:
co jescze moze byc przyczyna?



Brak zasilania grzałki czujnika (jeśli ogrzewany), brak katalizatora, zuborzenie składu mieszanki (różne przyczyny).
  
 
przeciez napisalem ze na benzynie ok, podpinalem pod kompa i zero bledow, kat jest, zreszta kiedys bylo dobrze

mieszanka jest ok, komputer gazowy po prostu nie mopze sterowac krokowcem bo sonda nie chce chodzic, na poczatku chodzi,

mozna mu wzbogacac na reduktorze i nic, sonda dalej stoi w miejscu ,

tak jakby umierala na lpg

[ wiadomość edytowana przez: kukiz18 dnia 2008-10-26 16:09:40 ]
  
 
Cudów nie ma , wzbogacając na reduktorze można doprowadzić do zalewania silnika i sonda nie daje sygnału bogato?

Reduktor do śmietnika.
  
 
chlopie, co ty gadasz, reduktor nowy, zaleje go paliwem a sonda dalej stoi na polowie,

gaz jest ok,

pytanie CZEMU SONDA UMIERA NA LPG? a nie co jest z gazu nie tak, zakladam gaz do aut, pracuje w auto gazie, na 100 % wszystko jest ok,

to jest bardziej zlozony problem, mysle ze cos ze spalinami albo co? moze sa za zimne na lpg? moze cos z ukladem zaplonowym? ze na gazie nie wydala i nie ma takiego spalania lub tez temperatury jak powinno? ale auto normalnie jezdzi
  
 
Opisz dokładniej, nie będę się musiał domyślać co jest nowe, a co stare .
Czujnik z grzałką? Jest zasilanie na grzałce, po przeskoczeniu na lpg też grzeje?

Czym badasz sygnał ? Wepnij przynajmniej woltomierz prosto w kabelek czujnika.
Cytat:
mysle ze cos ze spalinami albo co? moze sa za zimne na lpg?



Dlatego zadałem pytanie czy jest katalizator.

Co na to analizator spalin, robisz w gazie to go masz.
Sonda jest ogniwem elektrycznym, przy mieszance stechio generuje napięcie, napewno o tym wiesz.

Co masz na woltomierzu po grzaniu sondy na 3000 rpm przez 3 min?
  
 
Odcięcia pompy paliwa tam czasami nie masz? Jeśli tak , to wraz z pompą odcina zasilanie elementu grzejnego sondy. Polo to 1.3 ADX ?

STAWIASZ LITRA
  
 
KURDE!!! mam odciecie pompy, odciałem w miejscu bezpiecznika w skrzynce bezp, grzalka a pompa sa na tym samym obwodzie? To moze byc to sprawdze i dam znac, naprawde bardzo dziekuje,

Sonda z grzałka firmy ntk,
zasilania na grzalce podczas pracy na lpg nie mierzyłem:/

jak podniose na 3 tys nawet na lpg, to zaczyna cos tam delikatnie ruszac, ale słabo:/ jak puszcze gaz staje w pozycji ok 0.45V

A polo masy racje 1,3 ADX
  
 
Mówiłem, cudów nie ma.

Cytat:
odciałem w miejscu bezpiecznika w skrzynce bezp, grzalka a pompa sa na tym samym obwodzie? To moze byc to



Są na tym samym obwodzie, zasilane z przekażnika pompy. To jest to.

Cytat:
zasilania na grzalce podczas pracy na lpg nie mierzyłem



Błąd. Podstawa to wnikliwa diagnoza.
  
 
jutro to sprawdze, chlopie, jak ja ci sie odwdzięcze ?
  
 
ja pierd, to bylo to jestes wielki, teraz smiga jak tralala