| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
max230 BMW 318iA E-36 Gdańsk | 2005-01-31 13:28:17 Po odpaleniu rano samochodu i po pewnym czasie gdy przejdzie na gas i troche przejedzie przy wolnych obrotach lub w czasie jazdy zgasnie i jest problem z zapaleniem nawet na bezynie ,pali dopiero po piłowaniu i dłuzszym czasie.Dzis zauwazylwm za jak zgasł to parownik był zamarzniety (oszroniony) dopiero po czasie jak sie ogrzal to obiawy ustąpiły.
Co moze być przyczyna zamarzania parownika i czy to normalne?
|
mille LPG User Honda Accord Aerodec ... Poznań | 2005-01-31 13:40:35 może za malo płynu w układzie chłodzenia |
max230 BMW 318iA E-36 Gdańsk | 2005-01-31 15:07:17
na poczadku nie bylo czegos takiego to zaczeło sie jak przyszły chłodniejsze i mokre dni. płynu dolałem troche (ok 0,5l) a parownik jest na wysokości zbiornika wyrównawczego [ wiadomość edytowana przez: max230 dnia 2005-01-31 15:11:04 ] |
mille LPG User Honda Accord Aerodec ... Poznań | 2005-01-31 16:18:42
nie moze tak być ja mam reduktor dobre 40cm wyżej niż zbiorniczek wyrównawczy i nic sie nie dzieje, nigdy nie zamarzl.. wydaje mi sie nawet ze nie ma możliwość technicznej zeby był pozniżej wyrównawczego bo musiał by być poniżej miski olejowej albo wisieć pod nią dno wyrównawczego jest na wysokości dołu chłodnicy, nie wiem jak moze być inaczej, nigdy sie nad tym nie zastanawiałem. jak macie chyba ze coś zle zrozumiałem [ wiadomość edytowana przez: mille dnia 2005-01-31 16:21:51 ] |
Radiance Samara Pabianice | 2005-01-31 17:47:06 Witam!
Przerabialem juz zamarzanie parownika (bo nie widzialem ze mi plyn ucieka:/ ) i teraz mam problem - nie mam obrotow jalowych (nawet na ssaniu nie cieka ) i od razu gasnie a pozniej ciezko go zapalic ponownie. Co zrobic? Membrany do wymiany? Czy cos sie jeszcze da zrobic?
pozdrawiam, |
max230 BMW 318iA E-36 Gdańsk | 2005-02-01 18:11:34 dziekuje za pomoc
Okazało sie jednak ze to była za mała ilośc płynu w chłodnicy i zapowietrzenie układu Pozdrawiam |
mille LPG User Honda Accord Aerodec ... Poznań | 2005-02-01 18:38:33
he he Voy, a jednak szukalismy tam gdzie trzeba |
omegafan Omega włocławek | 2005-02-01 19:04:29 no ale jak tak można!!
nie sprawdzasz poziomu w zbiorniczku wyrównawczym a tworzysz wątki????? max230...zadbaj troche o wozidełko peace |
max230 BMW 318iA E-36 Gdańsk | 2005-02-02 08:39:25 Cytat:
Jak jest uklad zapowietrzony to w zbiorniczku poziom moze wskazywac dobry, a po drugie wydaje mi sie ze forum jest po to aby pomagac sobie i ten wątek moze byc przydatny dla innych uzytkowników, nie kazdy jest alfa i omega w dziedzinie motoryzacji a ty tylko zasmiecasz i powodujesz bałagan swojmi wypowiedziami które nic nowego nie wnoszą -bez urazy cytat:
Typowa maniera kiepskich mechaników - nie sprawdzaja podstawowych zeczy i najtanszych które mogą byc przyczyną tylko odrazu do wymiany lub naprawy najdrozszych, dlatego najpierw lepiej poradzic sie na forum - które jest równiez dla laików pozdrawiam |
Voy Poldżons Constarownia/Sunderland | 2005-02-02 10:53:46 masz racje max nie sposob sie z toba nie zgodzic Wazne ze juz wszystko gra ![]() |
stasiu 125p 73' Łódź | 2005-02-23 00:37:45 panowie pomocy!
mam wilopunktowy wtrysk paliwa, nie dziala mi pompka paliwa - ale nie o tym tutaj - odpalam auto na gazie, jade sobie spokojnie 10 km - na wolnych trzyma obroty - ladnie przyspiesza - nie dusi sie ani nic - w momencie kiedy osiagnie temperature - tzn wskazowka wchodzi na pole "norm" auto zaczyna sie dusic i zamarza parownik - w zbierniczku wyrownawczym jest plyn, wszystko niby ok, nie wiem czemu jak niby termostat otworzy obieg to parownik zamarza....macie jakies pomysly? |
max230 BMW 318iA E-36 Gdańsk | 2005-02-23 07:33:00 to tak jak u mnie było , musisz odpowietrzyć układ i dolać płynu, no i nie ma siły zeby w ujemne temperatury odpalac na gazie i zeby reduktor nie zamarzł, poprostu płyn nie jest na tyle ciepły zeby ogrzać reduktor
Pozdrawiam |
mille LPG User Honda Accord Aerodec ... Poznań | 2005-02-23 13:13:14 dokładnie jak pisze max230: odpowietrz i dolej, musi pomóc.. |
stasiu 125p 73' Łódź | 2005-02-23 17:25:43 tylko sprawa jest tego typu, ze u mnie uklad odpowietrza sie sam - tzn nalewa sie plyn na uruchomionym silniku - i tak tez zrobilem, caly pic w tymn ze on zamarza po tym jak silnik sie rozgrzeje. |
croma1 (S) Gas Tuner FORD FOCUS C-MAX, SA ... jastrzębie zdrój | 2005-02-24 20:24:28
Witam. moim zdaniem źle wpięte przewody w podgrzewania reduktora w układ chłodzenia. jakie auto? |
stasiu 125p 73' Łódź | 2005-02-25 12:44:10 jutro do mechanika - auto dwa lata smigalo dobrze na gazie, diagnoza na 99% zepsuta pompa wody. |