| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
hugobos Ford Escort Słupsk/Augustów | 2008-11-03 10:36:27 Witam,
wlasnie wrocilem z ASO Forda. Jakosc wykonanej uslugi dosc dobra... Ale przejdzmy do konkretow, otoz: - spocona pompa wspomagania... (dodam ze ja slychac dosc wyraznie w momencie skrecania kierownica- nie do oporu tylko ogolnie) - reczny slabiutki - WIELKI problem z ukladem hamulcowym, znaczna roznica w sile hamowania z przodu. Z tylu rowniez. Okazalo sie, ze plyn do wymiany ale czy to moze byc przyczyna? Roznica az 64%!! Klocki nowe, tarcze w db stanie. Do wymniany tez przewody elastyczne ukl hamulcowego (ile to kosztuje ?) - piora wycieraczek- pierdola ale mimo wszystko - progi przerdzewniale, ale co gorsza podluznica tylna rdzewieje... to mnie martwi najbardziej - za malo oleju w silniku, powodem najprawdopodobniej po raz kolejny uszczelka pod pokrywa zaworow
- tlumok koncowy to wiedzialem, ale i srodkowy rdzewieje... - zaczyna korodowac rowniez zbiornik paliwa
- tulejki w wahaczach do wymiany, prawy wahacz rok temu wymieniany- firmy Delphi - duzy luz w tylnym, lewym kole. Pan tester stwierdzil ze moze to byc lozysko. Luz ten wystepuje juz od ponad 2 lat, w tym czasie lozysko wymienilem dwukrotnie... Ostatnio mechanik stwierdzil (dosc dobry zaklad), iz nie moze to byc lozysko, dokrecal kluczem dynamometrycznym czy jak mu tam i to nie moze byc to, wiec co? Nie mam pojecia, moze ktos ma jakis pomysl?
- migajaca lampka poduszki, odwieczny problem z napinaczem, w tym tyg wywale ta zlaczke pod fotelem i zlutuje te kable. - zeby bylo weselej zarowka mi sie spalila wczoraj wieczorem
- przeguby zaczynaja grac w momencie przysp na skreconych kolach - pasek od alternatora po dwoch latach znow do wymiany - bieznik w oponach cieniutki, lewa przednia zdarta od wewnatrz- zbieznosc byla ustawiana 3 miesiace temu !!!! Najbardziej mnie martwi podluznica i uklad hamulcowy. Dobra sprawa taka akcja. Tak to tylko sobie sie jezdzi i jezdzi nie zagladajac pod spod auta, czy nic zlego sie nie dzieje. Ehhh czerwony szybki wciaz kase pochlania, jednak jak tu go nie kochac
Pozdrawiam PS. Jesli jest tu ktos z Koszalina i okolic i zna dobrego i niedrogiego blacharza bede bardzo wdzieczny za namiary. |
hugobos Ford Escort Słupsk/Augustów | 2008-11-03 10:59:37 Jedz, warto Jasne, ze dostalem. Jeszcze nawet wykrzykniki sa obok hamulcow . Szukam wszedzie przewodow elastycznych hamulcowych na tyl i nie moge znalesc U Slawasa nie ma, czy te elastyczne przewody to ta linka: Linka hamulcowa , ale to chyba od recznego... |
hugobos Ford Escort Słupsk/Augustów | 2008-11-03 11:11:16 |
Pre100n Sympatyk FEFK Ford Focus II C-Max Wroclaw | 2008-11-03 11:47:00 tak sobie czytam i dochodze do wniosku ze po tym badaniu powiniennes wykupic AC puknac lekko w brame wjazdowa do garazu i zglosic sie do ubezpieczalni ze koszt napraw auta przewyzsza wartosc pojazdu i walcz o szkode calkowita . (zart oczywiscie). A tak serio jakbys sie zglosil do ASO po wycene napraw to zaloze sie ze koszt przewyzszy wartosc pojazdu. |
Wojo Vivaro / był Rally C ... Kraków | 2008-11-03 12:01:05 Część z tych rzeczy jest zupełnie normalna, nie wiem co się dziwisz, ale mam też propozycję taką, byś wziął tą listę i pojechał na przegląd gdzie indziej (nie do ASO), może jakiś znajomy mechanik? Pokazać listę, zapytać co oni na to etc. Przeważająca większość ASO to kompletnie zdzierstwo. Mnie kazali na takich przeglądach (też miałem całe litanie) np. wymieniać czujnik od ABS'u, w przypadku gdzie auto nie jest wyposażone w ABS..... Myślałem że pana w recepcji zabiję śmiechem. Z całej listy zostawały może 2 pozycje do roboty.... Oni piszą wszystko co się tylko da, a nawet co się nie da. Korozja zapewne na standardowym poziomie. Pióra wycieraczek - musieli Ci to napisać? Połowa tych rzeczy to standard albo nic takiego. |
Quattro Nissan Sunny / Mazda 6 Tam gdzie pierniki | 2008-11-03 12:46:36 Ja w przeciwienstwie do Woja zaloze przez moment ze pewne rzeczy z tej listy wystepuja faktycznie i postawie pare uwag.
Hamulce. Plyn wymieniany powinien byc co max 3-4 lata, 75% aut ktore maja juz jakies 10 lat na karku ma plyn niewymieniany od nowosci. To moze rzeczywiscie wplywac w bardzo duzym stopniu na jakosc hamulcow. Tulejki wahaczy - Delphi bynajmniej nie jest firma najwyzszych lotow... Luz w lewym kole i dwukrotna wymiana lozyska moze raczej sugerowac zniszczona piaste w tym kole, z reguly poprzez nieumiejetna wymiane lozyska wczesniej. Oba przeguby sa do wymiany. |
hugobos Ford Escort Słupsk/Augustów | 2008-11-03 13:12:34 Tak jak pisalem martwia mnie najbardziej hamulce i podluznica z tylu. I na tym sie skupie. Smiesznie jest to, ze mialem robione badania techniczne tydzien temu i z hamulcami wszystko bylo ok Ale tu, jak widac na obrazku jest duza roznica hamowania. Moze cylinderek. Jest na nim jakby plyn, jest ciemniejszy niz prawy (pokryty wlasnie tym plynem i brudem). Wymienie cylinderek, wymienie plyn bo przyrzad pokazal w skali zuzycia od 1-5 5 (mam esa podnad 2 lata i nie wymienialem plynu wiec trzeba cos z tym zrobic) i wtedy zobaczymy. Martwia mnie te podluznice bo sa popekane, no i musze zbiornik paliwa jakos zabezpieczyc. reszta to stala przypadlosc w wiekszosci juz w ciagu tych dwoch lat przeze mnie przerabiana |