Dzięki za odzew!
Najbardziej zmartwił mnie katalizator podpowiadany przez bigelektrona, czy to oryginał tyle kosztuje? Jak poznać poza check-engine ze coś z nim nie tak. Może to branie oleju powoduje w niektórych padanie kata. Mam na oku taką jedną, ale jeszcze nie wypróbowałem na co ew zwrócić uwagę. Co do kupowania nowego samochodu to wolę przyoszczędzić, tym bardziej że toyota używana jeśli nie skatowana należy jednak do pewniejszych wyborów, przekonałem się o tym w przypadku mojego obecnego samochodu. Wygrywa zdecydowanie porównanie z peugeotem 405, nie wspominając o nowszych konstrukcjach francuskich, samozapalnych

. A może tylko corolla e-11 jest szczytem niezawodności także dla samej toyoty, no gdyby miała ocynk, tak jak wspomniany p-405 to była by samochodem idealnym. No właśnie a jak jest z nowszymi toyotami czy też mają ocynk czy coś po swojemu. W p-405 ocynk sprawdza się znakomicie. Jeszcze raz dzięki i co Wy na to dalej??