Volvo

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Są u nas w klubie spece mający jakieś doświadczenie z różnymi samochodami.
Jest ktoś kto mógłby wypowiedzieć się o Volvo V40? Warto interesować się tym samochodem?
  
 
Cytat:
2008-12-02 21:50:32, slawekk pisze:
Są u nas w klubie spece mający jakieś doświadczenie z różnymi samochodami. Jest ktoś kto mógłby wypowiedzieć się o Volvo V40? Warto interesować się tym samochodem?


jak w dobrym stanie to mysle ze warto
tak swoja droga taki jakis mały sie wydaje
mam małe doswiadczenie z v70 i jakos jakoscia wykonania nie powalał a swiatła to miał gorsze od espero
miał tez plusy--fajny tempomat i niezłego mocnego jak tur dizla d5(bez porównania do 2.0 vw)
Tylko te kontrolki-za duzo i to pikadło o niezapieciu pasów nie cichnie
No i nie sposób było go zgubic-w razie czego cały sie dookoła podswietlał(taki patent w pilocie)
volvo ma duzo takich udogodnien
  
 
od roku ojciec buja sie v40 w dieslu, troche km nim nawinalem wiec jak cos to pytaj
  
 
No to mam kilka pytań :

- czy na tylnej kanapie faktycznie jest mało miejsca?
- bagażnik v40 kombi jest dużo mniejszy od normalnych kombi?
- jak wygląda sprawa części i serwisu , bardzo drogo?
- ma jakieś przypadłości charakterystyczne dla tej marki , tego modelu?
- dużo pali benzyna T4?
- powyżej 140 -160 podobno robi się głośno , prawda to?

  
 
Tylko pamiętaj, że Diesel we V40 to Diesel francuski ze Renaulta. Także ostrożnie.
  
 
Cytat:
2008-12-06 20:22:09, Markus_SK pisze:
Tylko pamiętaj, że Diesel we V40 to Diesel francuski ze Renaulta. Także ostrożnie.



wujek naprawiał sprzęgło w primerze z silnikiem reno 1,9 dci. Pedał wpadł w podłogę. Koszt naprawy = 10 000 (dziesięć tysiaków) w tym 9000 części (sprzęgło, dociśk, wysprzęglik) reszta - robocizna... Nie wiem czy go nie wkręcili w koszty, ale powiedzieli, że nie ma zamienników i trzeba brać oryginały
  
 
1. na tylnej kanapie jest naprawde maaaalo miejsca
2. nie wiem, nie znam innych kombi
3. od kupna zrobione jakies 50 tys km, nic sie nie zepsulo wiec nie wiem
4. tak jak wyzej, u Nas zero awarii
5. nie wiem, diesel 116 ps pali 5 litrow
6. nie prawda
  
 
Zgadza się. Ten motor jest montowany oprócz Renówki, w Volvo, Nissanie i Miśku Carismie. Z częściami zamiennymi jest ubogo, a oryginały do tanich nie należą Jak już chesz Volvo to yno z Deutschowskim Pięciokiem na pompowtryskach. Benzynioki również są ok!!
  
 
Chodziło mi po głowie to volvo ,ale gość trochę dużo za nie chciał.

Ogłoszenie już nieaktualne więc problem sam się rozwiązał ,a kasa pójdzie zgodnie z przeznaczeniem na dach ,a nie na samochód

Dzięki wszystkim za odpowiedzi.

Tak na marginesie - 10tys za sprzęgło jest trochę szokujące
  
 
- na tylnej kanapie rzeczywiście mało miejsca, espero przy nim to Ful Wypas (jazda w trójkę to dla trzech osób "jazda jak za karę")
- większość tych przejściówek w tylnych drzwiach ma ...korbki do szyb zamiast przycisków
- kabina ...trochę słabo wyciszona jak na diesla tej klasy (buczy)

- jednym z plusów jest wykonanie nadwozia z blachy cynkowej czyli problem rudej nie istnieje

- fabrycznie ma palniki ksenonowe bez soczewek


Generalnie nie jest źle. Ja bym się przesiadł bez zastanawiania nad duperelami.

  
 
Cytat:
2008-12-06 22:49:54, Robert_S pisze:
Nie wiem czy go nie wkręcili w koszty, ale powiedzieli, że nie ma zamienników i trzeba brać oryginały



A zamienniki od oryginałów różnią się tylko napisem na opakowaniu bo oczywiście są dostępne bez problemu... no ale jak ktoś się w ASO pyta to niech się nie dziwi.