Czy jest sens w przemapowaniu ECU w mv6?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
chcę zmienić oprogramowanie w ECU jeżeli ktoś to już robił to proszę o opinię czy warto i jakie są odczuwalne efekty tej modyfikacji mapy
  
 
a dokladniej co chcesz zrobic ??
  
 
Cytat:
2003-08-03 01:41:28, Dramar pisze:
a dokladniej co chcesz zrobic ??

przeprogramować mapę czasów wtrysku
  
 
Ja mam zmieniony soft sterujacy praca wtryskow. Efekt 230KM i srednie spalanie ok 20 litrow.

Trasa : najczesciej 15, czesto 17

Miasto : 20 - 25... zalezy ile "bawarek" sie trafi po drodze
  
 
Cytat:
2003-08-03 01:47:01, Dramar pisze:
Ja mam zmieniony soft sterujacy praca wtryskow. Efekt 230KM i srednie spalanie ok 20 litrow.

Trasa : najczesciej 15, czesto 17

Miasto : 20 - 25... zalezy ile "bawarek" sie trafi po drodze

spalanie się zwiększy,to normalne........a co z kulturą pracy silnika i wolnymi obrotami?gdzie mapowałeś ECU?
  
 
Kultura pracy bez zmian... wolne obroty bez zmian...

Programowanie robilem u kumpla w ASO. Mam sterownik od amerykanskiej wersji Sintry z silnikiem X30XE.
  
 
Cytat:
2003-08-03 01:52:04, Dramar pisze:
Kultura pracy bez zmian... wolne obroty bez zmian...

Programowanie robilem u kumpla w ASO. Mam sterownik od amerykanskiej wersji Sintry z silnikiem X30XE.

ja mam podać numer kompa i pod ten numerek mają ściągnąć program zsynchronizowany z danymi z wykresów oprzyrządowania silnika.podobno inaczej się nie da,biorą pod uwagę fabryczne wyp.silnika,marki wtrysków,sond,czujników i ich charakterystyki pracy etc. nagadali mi tyle że sam nie wiem czy mnie ściemniają
  
 
Z tego co wiem nie istnieje fabryczny tuning elektroniczny do Omegi. Zreszta przyrosty mocy wynikajace ze zmiany oprogramowania w silnikach wolnossacych sa na tyle male, ze zadna z firm tuningowych nie zawraca sobie tym glowy.
  
 
Cytat:
2003-08-03 02:03:28, Dramar pisze:
Z tego co wiem nie istnieje fabryczny tuning elektroniczny do Omegi. Zreszta przyrosty mocy wynikajace ze zmiany oprogramowania w silnikach wolnossacych sa na tyle male, ze zadna z firm tuningowych nie zawraca sobie tym glowy.

jeśli tak,to nie ma sensu za to płacić.samochodzik sam w sobie dobrze bryka,a na gaziku mogę na maxymalną startować z wszystkimi ograniczonymi do 250
  
 
A na benie ?? Przy ilu Ci odcina ??
  
 
Cytat:
2003-08-03 02:10:58, Dramar pisze:
A na benie ?? Przy ilu Ci odcina ??

odcina przy ok. 240-245km. mam 17calówki więc wskazania mogą odbiegać od rzeczywistości.Na gazie mogę chyba przekręcić silniczek bo mi go nie brakuje przy 260.mam wrzucone dwa 150konne parowniki po jednym na strone więc gazik mi leci a autko sunie.ale przy spokojnej jeździe (z kobietą) spala na trasie 9.8 gazu(miasto 14)
  
 
no to pieknie... tylko to na zdrowie takie krecenie na gazie Omie nie wyjdzie...

ja mam odciecie na benie przy 255...
  
 
Czyżby to była pierwsza i jedyna dobrze zagazowana MV6 na LOB? Jak z zachowaniem: wolne obroty, reakcja na padał, strzały itp?
  
 
Cytat:
2003-08-03 14:58:02, 108_Kartos pisze:
Czyżby to była pierwsza i jedyna dobrze zagazowana MV6 na LOB? Jak z zachowaniem: wolne obroty, reakcja na padał, strzały itp?

Witam Cię.Po prostu uważam że warsztaty gazownicze powinny się uczyć od swoich klientów.Wszystko wykonasłem sam,tzn poprawiłem ich błędy.Samochód chodzi pięknie nigdy nie miał wystrzału ma tylko piękne detonacje(ciche) w wydechu ale tylko do osiągnięcia 70 stopni.i na hamowaniu silnikiem....gapiów jest sporoProblem polegał na tym że firmy zakładają w kanałe dolotowym zwężki które dławią silnik ,bo chodzi jak z zapchanym filtrem powietrza.Ja wymieniłem je na największejakie były tzn przeznaczone do cc ,ale niestety miały one to czego szukałem -odpowiednią średnicę miksera.następnie kilka regulacji i samochód przekręca obrotomierz i nie odcina -gazu starczyło by pewnie do 10000rpm mam dwa parowniki po sztuce na strone i wszystko gra.
  
 
kamikadze --> boski wiatr