| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Kafi TOYOTA SPEC Mazowieckie | 2008-08-26 08:56:24 Sprawdź rozrząd Marcin dobrze mówi |
Kafi TOYOTA SPEC Mazowieckie | 2008-08-26 08:58:09 Sprawdź rozrząd, Marcin dobrze mówi |
Kafi TOYOTA SPEC Mazowieckie | 2008-08-26 08:58:35 Sprawdź rozrząd, Marcin dobrze mówi |
jac25 Corolla E11 Świebodzin | 2008-08-26 09:23:27
Sam się nigdy z rozrzadem nie bawiłem. Wystarczy jak poluzuję rolke napinającą i przekręcę górny?? walek o jeden ząbek w prawo lub lewo?? Dodam że to silnik 4E-FE. |
MisiekII (S) T E L E T U B I Ś Diesel Power Drift Machine Super Turbo Burnout | 2008-08-26 09:40:04
Zabawy to tam radzę nie robić. Metoda prób i błędów odpada. Jak ściągniesz osłony to sprawdź po prostu czy się znaki na kołach zębatych pokrywają ze znakami na silniku. Pozdrawiam |
jac25 Corolla E11 Świebodzin | 2008-08-26 10:18:32
Dzięki za porady. Z tego co widziałem to znaki nie są idealnie, jest jakieś 3mm przesunięcia. Myślałem że jest to związane z kątem wyprzedzenia zapłonu. Myliłem się?? |
marcinm TOYOTA MANIAK ... | 2008-08-26 10:35:03 Tak.
Znak na kole pasowym powinien byc na 0, i wtedy znak na walku rozrzadu tez powinien byc na 0. U mnie jest fatalny dostep - nie widac, mozna jedynie wyczuc, stad 2x udalo mi sie przestawic rozrzad, raz o 2 zabki, raz o 1 zabek. Za drugim razem zastanowilo mnie to, ze nagle kat wyprzedzenia zaplonu mi sie zmienil, ale przestawilem aparat, i "bylo ok", niemniej jednak nie dawalo mi to spokoju - po zdjeciu gornej oslony i wnikliwym sprawdzeniu wyszlo szydlo z wora... pzdr |
jac25 Corolla E11 Świebodzin | 2008-11-16 14:16:25 Witam,
niestety rozrząd był w porządku. Okazało się że na 3 cylindrze kompresja minimalna nawet po zalaniu olejem
Jeden zawór dość głęboko w gnieździe wiec może był na stałe podparty i tamtędy uciekało?? Dowiem się w poniedziałek. Ciśnienie na pozostałych cylindrach to 13, 14 i 12. Niefajnie się stało |
Perzan TOYOTA MANIAK ST191L-DWMNKW Kraków | 2008-11-16 23:06:12 Ogólnie masz niefajnie, bo dozwolona różnica kompresji na cylindrach to 1atm, a Ty masz na tych "dobrych" 2atm
Przyglądnij się temu silnikowi dokładniej... Pozdro. |
marcinm TOYOTA MANIAK ... | 2008-11-17 04:58:45
A jeszcze dokładniej zrób mu remont... pzdr |
jac25 Corolla E11 Świebodzin | 2008-11-18 08:20:26 Tak, remont....
a na marginesie jakie jest prowdopodobieństwo że skopał mi cos mechanik? Przed tulejoniem glowicy (wyskoczyla świeca) auto jeździlo bez problemow. Od razu po tej naprawie zaczął się muł i jazda jak traktorkiem. Czy przy tulejowaniu (moze jakas obrobka termiczna) mogli mi uszkodzić głowicę?? Nieszczelność nie jest na tym cylindrze który był tulejowany. ??????????????????? |
marcinm TOYOTA MANIAK ... | 2008-11-18 10:41:00 Z tego, co piszesz, zrozumiałem, że zerwało gwint świecy ( częsty objaw, gdy mechanicy dokręcają "do oporu" ).
I wnioskuję, że ktoś tulejował to bez ściągania głowicy. Też nieźle. Wątpię, żeby był w stanie uszkodzić głowicę, zwłaszcza, że piszesz o różnych ciśnieniach na poszczególnych cylindrach. Dziwnym jest dla mnie, że silnik pada po naprawie... Co na to mechanik ? pzdr |
jac25 Corolla E11 Świebodzin | 2008-11-18 13:01:54
Głowica była ściagana do tulejowania i wysyłana do innego warszatatu b moj mechanik nie mial mozliwosci tulejowania. Po jej powrocie i złożeniu zaczęły sie problemy. Co do różnicy cisnień to moze były przed naprawą ale na pewno nie było cisnienia 0!! na którymś cylindrów. |