MotoNews.pl
  

Walek rozrzadu z CC SC do 127 903

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
1.czy pasuje walek rozrzadu z CC SC 900 do 127 903 ?,
nie posiadam aparatu zaponowego w swoim silniku.

2. czy do flanszy z 127 903 podejdzie silnik 900 SC CC ?
  
 
Tak pasuje rpbilem kiedys taka rzezbe tylko pamietaj o nowych panewkach sa one wciskane. Ale jak zamontowalem taki walek to dwa razy mi zlapalo srodkowa panewke nie wiem moze chu... byl tokarz ale po co ci ten z 127 jest lepszy jezeli chodzi o katy chyba ze masz krzywy no probuj powodzonka
  
 
Podejdzie.
  
 
jest taki szkopuł, wałek z silnika 903 z popychaczami normalnymi jest nieco twardszy od hydraulika z 899, wałek z 899 nie powinien być stosowany z mechanicznymi popychaczami 903, odwrotnie już lepiej.
  
 
stosowałem w różnych kombinacjach i działaja bez problemu
  
 
działa, jest tylko jedno ale osłabisz tym silnik bo z tego co mi się wydaje wałek z sc/cc ma znacznie gorsze parametry niż ze 127.
  
 
Dokładnie tak. 127 był zaprojektowany dawno temu i miał mieć określona moc moment i trwałość. 899 to poprawiona wersja z ukłanem ku oszczędności i ekonomice....Proponuje serie lub coś w palety mocniejszych wałków.

Co do panewki środkowej wymaga ona odpowiedniego luzu jak i smarowania;]
  
 
dlatego lepiej wałek odesłać do rewaru niech go zrobią z godnie ze sztuką niż szukać tanich rozwiązań
  
 
co do parametrów to zamiast gdybać radze zmierzyć fazy rozrządu
na jednym i na drugim,
wałek od cc jest krótszy bo pracuje bez luzu,
chyba logiczne?
  
 
Cytat:
2008-11-16 16:42:03, pioban pisze:
co do parametrów to zamiast gdybać radze zmierzyć fazy rozrządu na jednym i na drugim, wałek od cc jest krótszy bo pracuje bez luzu, chyba logiczne?


o to mnie właśnie chodziło
  
 
no to walek bedzie szedl do szlifu, a co z flansza?
  
 
Cytat:
2008-11-17 17:41:32, malycharakter pisze:
no to walek bedzie szedl do szlifu, a co z flansza?


flansza jest taka sama, bo blok identyczny
  
 
Racja.