[ASTRA] -BRAK TEMP.ORAZ OGRZEWANIA W SAMOCHODZIE

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
WITAM MAM TAKI MAŁY PROBLEM CZYLI NIE PODNOSI MI SIE WSKAZUWKA Z TEMPERATURY SILNIKA ORAZ NIE GRZEJE W SAMOCHODZIE PEŁNA PARĄ I CZY TO MOZE BYĆ TERMOSTAT LUB NAGRZEWNICA .PŁYN CHŁODZĄCY JEST I CO TERA WYKLUCZYC CZY TERMOSTAT CZY NAGRZEWNICA TERMOSTAT WIEM GDZIE JEST NATOMIAST NAGRZEWNICA NIE WIEM GDZIE SIE ZNAJDUJE -PROSZE O POMOC .

[ wiadomość edytowana przez: NAZAR dnia 2009-01-27 08:36:05 ]
  
 
raczej termostat bo nagrzewnica by gdzieś ciekła...

[ wiadomość edytowana przez: jan_10 dnia 2009-01-26 14:19:46 ]
  
 
WŁAŚNIE BO U KUMPLA TEZ TO SAMO BYŁO ,ALE JEMU ONA WŁAŚNIE CIEKŁA I JAK SIE OKAZAŁO ,ŻE TO BYŁA NAGRZEWNICA A U MNIE NIC NIE CIEKNIE -OKI WIELKIE DIĘKI CI KOLEGO .
  
 
Jeszcze moze byc zapowietrzony uklad ...
  
 
a jak auto pochodzi na postoju to zagrzewa się??
bo jeżeli termostat jest otwarty to auto nie zagrzeje się na dużym obiegu w czasie jazdy ale na postoju musi sie zagrzać, co do nagrzewnicy jeżeli by ciekła to; parowały by bardzo szyby, tracił się płyn chłodniczy, silnik by się grzał. może byc tak jak kolega napisał ze jest zapowietrzony uklad chlodniczy
  
 
TO ZNACZY AUTO WOGÓLE SIE NIE ZAGRZEWA CZY TO JEDZIE CZY TO STOI CAŁY CZAS SKAZÓWKA TEM.LEZY NA DOLE WOGÓLE SIE NIE PODNOSI.PYTAŁEM JUZ TEŻ ZNAJOMEGO MECHANIKA MÓWI ŻE NA 100% TERMOSTAT .MUSZE GO WYMIENIC WTEDY SIĘ OKAŻE CZY MIAŁ RACJE .POZDRAWIAM I DZIĘKUJE ZA INFO.
  
 
A może najpierw warto by było sprawdzić czujnik temperatury i przewody. Pracujący silnik musi się zagrzewać, termostat służy do skrócenia czasu i utrzymywania temp. na właściwym poziomie.
  
 
TO ZNACZY JEZDZĄC SAMOCHODEM SKAZÓWKA CAŁY CZAS LEŻY I SIĘ NIE PODNOSI,ALE OSTATNIO CO JAKIS CZAS SIĘ PODNIESIE ZDARZYLO MI SIĘ JUŻ TO 2 RAZY PO PRZEJECHANIU SAMOCHODEM OKOŁO 10MIN.MYŚLE,ŻE TERMOSTAT OD CZASU DO CZASU SIĘ ZAWIESZA TAKŻE TRZEBA KUPIC NOWY CHCIAŁEM TEŻ KUPIĆ SAM WKŁAD ALE PRZY MOIM SILNIKU 1.8 PODOBNO WYMIENIA SIĘ CAŁY RAZEM Z ALUMONIOWĄ OBUDOWĄ.AH I SPALANIE TEŻ JEST WIĘKSZE .PRZEWODY SĄ OK TYLKO NIE WIEM CZY TEN CZUJNIK JEST OK?????.
  
 
Czujnik jest wkręcony obok termostatu.
Termostat radzę GM, szczególnie gdy jeździsz na gazie.
możesz sprawdzić termostat organo leptycznie , zapal na zmnym i pomacaj rurę od term. do chłodnicy, kiedy się zagrzewa, powinna nie od razu.
potem niech pochodzi auto , powinien się wiatrak wlączyć, przy cirka 98 stoni.
pamiętaj wskaźniki temperatury często zaniżają i ok 10 st,
powodzenia
  
 
GAZU W ASTRZE NIE POSIADAM CZUJNIK WIEM GDZIE JEST RURA KTÓRA DOCHODZI DO CHLODNICY JEST PO ZAPALENIU SILNIKA CIEPŁA ,A NAPEWNO POTEM ZARAZ BY MI SIE ZAŁĄCZYŁ WIATRAK -WIELKIE DZIEKI ZA PODPOWIEDZ.CZEKAM NA PRZYPŁYW GOTÓWKI TO KUPIE TEM TERMOSTAT I WTEDY BEDZIE WIADOMO.AHA JESZCZE JEDNO DZIS ŻONKA JECHAŁA AUTKIEM I CO SIE OKAZALO ,ŻE WSKAZÓWKA OD TEMP.SIE PODNOSI A W SAMOCHODZIE JEST CIEPŁO MOŻE SIE TEN TERMOSTAT ZAWIESZAĆ???.NIE WIEM CO ROBIĆ
  
 
ale nawet jeżeli termostat przepuszcza to auto na postoju musi się zagrzać do włączenia wentylatora. i wtedy trzeba sprawdzic czy cieplo grzeje.
p.s. zapraszam na spot regionu to zawsze coś się doradzi na miejscu. pozdrawiam.
  
 
mógł sie zapowietrzyc ale to wtedy byłoby zimno w srodku a temp szła by do góry...
  
 
Miałem to samo przy astrze F 1.7TD 68KM. Po wymianie termostatu wskazówka zaczęła reagować na temperaturę silnika, ale nie włączał się wiatrak. Dodatkowo wymieniłem przekaźnik (wydatek kilku złotych) i wszystko zaczęło funkcjonować tak jak powinno.
  
 
OKI DZIĘKI CI KOLEGO Z POZNANIA , AHA JESZCZE JEDNO Z CZEGO WYMIENIŁEŚ TEN PRZEKAŻNIK Z WENTYLATORA DZIĘKI ZA INFO
  
 
przy wiatraku jest co jest odpowiedzialny za uruchomienie wiatraka przy danej temepertaurze...Chyba o to chodzi o ile sie nie myle..
  
 
diesle maja czujnik ten co podał jan_10 i jeszcze przekaznik. jaki masz rok i motor?
  
 
ten czujnik tez jest do silników benzynowych (tak jest napisane na tej stronie sklepu)
  
 
czujnik jest taki sam i na podanej stronie jest zaznaczone ze do diesli i benzyny.
  
 
WITAM TERMOSTAT WYMIENIŁEM GRZEJE NA OKOLO 60 STOPNI CELSJUSZA CHYBA TO ZA MAŁO ,BO POWINIEN SIĘ SILNIK ROZGRZAĆ NA OKOŁO 70 STOPNI .CZY TO MA JAKĄŚ RÓŻNICE ,AHA I JESZCZE JEDNO JAK SPRAWDZIC CZY WENTYLATOR JEST SPRAWNY TZN.POWINIEN SIE SAM ZAŁĄCZYC PRZY ODPOWIEDNIEJ TEMPERATURZE W SILNIKU RAZ MI SIĘ ZAŁĄCZYŁ ALE BYLO TO W LATO .PROSZE O INFO WIELKIE DZIĘKI POZDRAWIAM.
  
 
Dwie dobre i darmowe rady:
Po pierwsze primo - Patrząc z góry, od przodu, po lewej stronie, na skraju spróbuj ustalić co znajduje się poniżej Tabulatora. Kiedy już Cie oświeci, wyłącz Caps Lock i już nigdy go nie włączaj!!!
Po drugie primo - sprawdź czy termometr na desce nie przekłamuje.