[126p] moj bialy FL/RC

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jako ze zostałem zaproszony do klubu F&f postanowiłem przedstawic wam swojego malucha.

Trochę danych i historii:

rok 1994 (pierwsza seria elegantow malowanych solidnie z podkładem, do tego fotele lotnicze instalacja radiowa itd)

auto kupiłem po kobiecie w stanie prawie idealnym z przebiegiem 36 000km w maju 06'

na pierwszy ogien poszła zmiana silnika na nowy który juz czekał w garazu



wałek 304, głowica -6mm na wielkich zaworach, 3 szlif z 4 pierscieniami na tłoku, pustak

niestety głowica okazała sie peknieta i została zmieniona na -3mm GTX od chojnackiego ( zywot silnika nie byl zbyt długi )

w międzyczasie auto przechodzilo metamorfozę :

na pierwszy ogien koła


pozniej doszły zderzaki i gleba



nastepnie w celu poprawienia chłodzenia silnika doszła odelzona z powiekszonymi otworami czarna klapa na zapinkach wraz z wentylatorem i kilka naklejek z kjs-u



tylne seryjne amorki zrobiły miejsce dla bilsteinow



no i wszystko byłoby pięknie gdyby nie policja która zniecheciła mnie przez jakis czas do "tjuningu" wiec spowrotem wrociły szerokie zderzaki i seryjna klapa (zeby sie nie wyrożniac)



od tego momentu zagoscił tez nowy silnik(wielkie dzięki NDS!) złozony na nowych częsciach zalany castrolem 10w60

wałek 295 , głowica -3mm na zaworach z cc, polerowane korby, wał z bisa, sprzegło z bisa, strumiennica dolotu i wydechu, koło zamachowe o wadze 4kg



obecnie jest troche naklejek


.jpg">
jest sporo planow na przyszłosc ale ogranicza mnie brak srodkow finansowych


[ wiadomość edytowana przez: CEHU dnia 2008-05-12 23:25:31 ]
[ powód edycji: zmiana tytułu ]
  
 
4 pierscienie na tloku.....no comment!!!!
  
 
WOW
  
 
Fajny, na porządnych częściach, bez drutu, zlożony z glową, na sprawdzonych patentach i jest git.
Ps: do czego się "pieczarki" doczepily?
  
 
Mnie się bardzo podoba powróć tylko do poprzednich zderzaczków bo te są niefajne (może miśki nie zauważą )
  
 
przyczepili sie do klapy ze niby ma ostre krawedzi i dziecko sie skaleczy no oczywiscie wydech(zmierzone 103 dB ) ogolnie za "nieseryjny wyglad i zmiany konstrukcyjne" troche mi sie odechciało po tym ....ale znowu mam ich gdzies
  
 
na tych zderzakach metalowych wyglądał lepiej i szybciej
  
 
za nieseryjny wyglad :| o ja jebie, ja bym dymy zrobil, najwyzej by sie skonczylo w grodzkim.

no i po ch 4 pierscienie ?!
 
 
tylko tych felg juz nie masz
  
 
ładnie wygląda na tych metalowych zderzakach felgi pomalowałbym na czarno zresztą w moim 13 z bisa już tak zrobiłem i fajnie wygląda ogólnie widać poządną i dokładną robote
ps ten nieseryjny wygląd to niezłe ciekawe czy ich radiowóz wyglądał seryjnie?
  
 
4 pierścionki żeby kompresja byla większa, zakladają dodatkowo jeszcze jeden pierwszy uszczelniający.
Co do palkarzy to widać szukali kasy, nas to pewnie zamkną od razu bo raz że "garby" na masce, cala elektrownia, zapinki a dwa że szyby z plastiku...
  
 
Cytat:
4 pierścionki żeby kompresja byla większa, zakladają dodatkowo jeszcze jeden pierwszy uszczelniający.



naprawde nie chce byc zlosliwy ale to jest 0 pojecia o silniku...tak naprawde powinno sie skladac na jak najmniejszej liczbie, kto Ci powiedzial o jakiejs kompresji...wiesz co to jest kompresja bo domniemam ze zaden z was chyba nie skonczyl zadnej szkoly technicznej samochodowej...polecam najpierw poczytac na ten temat a jak wiedza i tuning silnika razi to pozakladajcie po 6pierscieni i kompresor zrobcie do malowania...
  
 
wieksza kompresja, ale tez chyba szybsze zuzycie cylindrow. a o ile sie nie myle to rajdfury sie sklada nawet na jedym pierscieniu
 
 
ale kompresja (hmm sprężanie?) nic nie ma do tego. Tutaj chodzi raczej o szczelność. Jak mowie bzdety to poprawcie.
  
 
oczywiscie comar masz racje wyscigowe maluchy chodzily na 2och pierscieniach nie liczy sie wtedy zuzycie oleju dopuszcza sie duze zuzycie a to ze jest na 2och pierscieniach daje smarowanie (zgarniajacemu i uszczelniajacemu) a wywala sie olejowy...opory sa mniejsze itp ale zreszta co tu wiele pisac sami sie o tym przekonaja naprawde polecam 5-6 pierscieni
  
 
zuzlowe javy bodajze jezdza na tylko jednym a z tego co tesc mowil to rajdfura z lat 80 od jego znajomego jezdzila na jednym olejowym i 1 zwyklym piercionku
 
 
No o szczelność mi chodzilo, ktoś sobie tak kiedyś już wydumal, a ja tak sobie dopowiedzialem, nie bijcie od razu po oczach. Znowu zaczynam się tlumaczyć...
Swoją drogą jak comar pisze, szybsze zużycie cylindrów, nie ma chyba wplywu dla kogoś kto się bawi w modzenie silników bo może sobie pozwolić na wymiane...
  
 
po ch*j wogóle pierścienie!!

wytłumacz mi jak to jest że np. ford ma 4 pierścienie krótki tłok i długie prowadzenie ??
  
 
były 4 pierscienie bo takie tłoki juz kupiłem, teraz wsadzony był nowka nominał 650 z 3 piersciniami i hula ładnie

4 pierscienie wg mnie gówno dają , zwiekszaja tylko tarcie i powoduja ze silnik sie przegrzewa
  
 
troche fotek wygrzebałem :




co sądzicie, wstawiac znowu wąskie czarne zderzaki i czarną klape czy nie ?