Simmeringi na wał korbowy i wałek rozrządu.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
jakiś czas temu kupiłem po okazyjnej cenie silnik 1.5 do Samary z małym przebiegiem. Teraz go czyszczę, mam zamiar go trochę doprężyć, ale nie to jest głównym tematem. Chcę wymienić simmeringi na wale i wałku rozrządu(tego jeszcze nie ruszałem, ale chyba też tam simmering jest. Jak zdjąłem simmering z wału, to był na nim zaznaczony kierunek obrotów zgodny z obrotami wału, i od strony uszczelniającej były takie jakby listki. Moje pytanie, czy na wał i wałek rozrządu są jakieś specjalne simmeringi kierunkowe czy coś, czy zwykłe?
  
 
te nacięcia to zabieraki, jeśli chcesz wymieniać to musisz kupić właśnie takie same z identycznymi nacięciami jak te stare. Dobra rada zainwestuj w jakieś lepsze niz ładowskie nawet zamiennik do innej marki tylko tych samych wymiarów bo te ładowskie lubią szybko pyszczać
  
 
Witam.

Jezeli jest juz mow ao zimmeringach ...

Wycieka mi troszke oleju przez zimmering przy rozrzadzie bo z uplywem czasu tworzy sie na nim rowek ...

Mowicie zeby zainwestowac i wymienic na "firmowy" ... od jakiego innego samochodu moglby pasowac ??

Pozdrawiam.
  
 
trudno powiedziec od jakiego innego samochodu najlepiej wziąść stary i szukać identycznego na wymiar lub bodajże podają w książce napraw dokładne wymiary.
  
 
Do klasyka kupowalem simmering przedni w sklepie z czesciami do japoncow, a pasuje tez ponoc do jakiegos fiata.
(tak mial ten moj napisane)
Polecam tez przygladnac sie kolu pasowemu(czy temu czemus co ma uszczelnic simmering) - czesto gesto jest zorane - i tu nawet najlepszy simmering nie przezyje.
Trzeba je przeciagnac na tokarce najlepiej, a pozniej- hmm w zaleznosci od zuycia, dobrac inny simering, albo nie nabijac go do konca, albo skrocic sprezynke.
Albo wymienic kolo
  
 
nie no chyba nie jest tak zle zybym musial powazniejsze naprawy robic z kolem mam dopiero 74000 przebirgu wiec mysle ze wymiana zimmeringu wystarczy ;]