Problem z gazem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam problem z gazem w Daewoo Nubira 2.0 chodzi o to, że przełącznik przerzuca na gaz (słychać tyknięcie) powyżej tych 2000obr/min (automat) no i tu zaczynają dziać się dziwne rzeczy pali się kontrolka informująca o przełączeniu na gaz ale auto nie chce jechać, zmula się przestaje reagować na pedał gazu i po prostu gaśnie. Objawy są podobne do tych gdy kończy się gaz, mam takie wrażenie jak by w ogóle go nie dostawał, Co może być przyczyną?
  
 
Opisz dokaldniej problem , jaka instalacja , jak z odpalaniem na gazie itp. Przyczyn moze byc wiele , brak gazu , zacinajacy sie zawor , zamarzniety parownik, brak odciecia wtrysku benzyny itd. O wszystkim bylo juz na forum wiele razy
  
 
Przepraszam jeżeli niepotrzebnie zawracam głowe ale jestem nowym użytkownikiem tego forum, jeżeli chodzi o mój problem to nie mogłem znaleść podobnego natomiast jeżeli chodzi o instalacje to reduktor i elektrozawór mam LOVATO wielozawór TOMASETTO a jego obudowa to STAKO, kontroler lambda to STAG-50

-Jeżeli chodzi o odpalanie na gazie u mnie nie ma takiej możliwości przełącza się automatycznie jak wejdzie na 2000obr/min a i zawsze silnik musi być zagrzany bo inaczej też się nie przełączy

-Gaz jest, jak pojawiły mi się te objawy o których pisałem wcześniej pojechałem się zatankować bo na początku wydawało mi się że Gaz się skończył przy tankowaniu okazało się że butla była prawie pełna

jak próbowałem przełączyć go na postoju tzn ciepły silnik itp po wkręceniu go na 2000obr zapala się lampka słychać tylko tyknięcie i od razu gaśnie wcześniej opisałem syt. co się dzieje w trakcie jazdy jak próbuje go na gazik przełączyć
  
 
Spróbuj przełączyć ręcznie na gaz po osiągnięciu przez silnik normalnej temperatury. Jeżeli wtedy przejdzie na gaz bez większych problemów to znaczyłoby że możesz mieć zanieczyszczony reduktor olejem-smarem rozpuszczonym w gazie. W niskich temperatyrach wypląda to jak parafina (jest ciałem stałym) i może blokować pracę reduktora i nawet elektrozaworu na reduktorze (elektrozawór piszesz że puka - czyli on chyba pracuje).
Sprawdź szczelność układu między reduktorem a silnikiem.
Może to prozaiczna sprawa, ale sprawdź czy masz otwarty zawór na butli i czy elektrozawór przy butli działa i czy gaz dochodzi do elektrozaworu na reduktorze.
  
 
dzieki wszystkim za pomoc problem juz rozwiązany, przejżałem inst. elektryczną i okazało się, sterownik jest zjarany. tak nawiasem mówiąc ma ktoś może używany "stag 50" najlepiej z demontażu za rozsądne pieniądze.