Woda z wydechu. Czy tak ma być ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Mam pytanie. Mam instalkę LPG II generacji na sterowniku BINGO-M, reduktor Tomaseto. Samochód to Escort 1.6 EFI (CVH) 8V. Wcześniej z tłumika na pracującym silniku wydobywała się woda. Po ostatniej regulacji gazu jest w tłumiku sucho. Czy to dobrze, czy źle ? Dodam że spalanie gazu wychodzi po mieście 20l/100, trasa 10/100. Silnik pracuje dobrze. Czy przy prawidłowo ustawionej instalacji ma się skraplać woda czy tłumik ma być suchy ?
Sorry za głupie pytanie, ale przerobiłem już 3 gazowników i żaden nie potrafi zmniejszyć apetytu auta na gaz, więc chcę wziąć sprawy w swoje ręce i ustawić to sam metodą prób i błędów (mam laptopa z softem do instalki i kabelkiem, wstępne ustawienia już poczyniłem dzisiaj, zobaczę jaki będzie efekt).
  
 
im wiecej skroplonej wody z układu wydechowego tym jest lepsze spalanie. chyba ,że jest to woda z silnika. no to kaplica. uszczelka.
  
 
OK.
Dzięki z konkretną odpowiedź.
Gazownicy ustawiali mi tak, że rura była suchutka, ja ustawiłem sam tak że skrapla się dość duża ilość wody, tak więc chyba ustawiłem dobrze, silniczek pracuje równiutko, nie falują obroty, Głowica była robiona nie tak dawno, więc raczej to nie uszczelka. Zobaczymy jak wyjdzie spalanie.
Temat uważam za zamknięty.
  
 
w moim tłumiku bosala jest nawet specjalna dziurka do odprowadzania wody, przy każdym odpaleniu leci z niej ciurkiem woda.