MotoNews.pl
1 Problemy z jazdą na LPG IIgen. (224607/0) - NT
  

Problemy z jazdą na LPG IIgen.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Pojazd Espero 1,5l, instalacja II gen. Bedini (AL700) ok.5 lat i 55 tyś km.
Przełącza się po osiągnięciu temp 30 stopni i 2500 obr/min.
Odpalam na PB, przechodzi na LPG i obroty spadają do ok. 400,
Po wdepnięciu „gazu” do podłogi podchodzą do 2000-3000 i ani trochę więcej.
Po zwolnieniu „gazu” znów spadają do ok. 400. O jeździe nie ma mowy.
Czasami normalnie przechodzi na gaz i silnik pracuje aż miło,
ale potrafi też tak się stać w trakcie jazdy (spadają obroty itd.).
Nie jest to problem ciągły, potrafi zdechnąć po kilku dziesięciu kilometrach.
Ale bywa tak, że przez cały dzień nie ma żadnych objawów.
Parownik jest gorący, płyn chłodzący jest, kopułka, palec, kable i świece też już zmieniłem.
Filtr gazu był wymieniony ok. 2 lata temu. Na PB ok.
Proszę o pomoc.
  
 
a ile ma juz przejechane reduktor? moze czas juz na regeneracje?
Pozdrawiam!!!
  
 
Witam.
Przebieg na LPG ok. 55 tyś. km. Reduktor nie był "ruszany" od instalacji.
Pozdrawiam.
  
 
Witam.Napisz kiedy ten problem się nasilił tzn.czy występował jak było +15 czy dopiero ok.0
  
 
Problemy pojawiły się w okolicach września, ale nasiliły się w listopadzie.
Pozdrawiam.
  
 
Witam.
Jest postęp. Odpalam na PB, po paru minutach przełącza się na LPG i jak wyżej – obroty spadają (ok. 400), silnik klekota jak na jednym cylindrze a po wdepnięciu gazu do podłogi obroty podchodzą max. do 3000. Byłem u, gazowników ale terminy na luty
Może kogoś z Was to spotkało i może jakieś wskazówki?
Pozdrówka i wszyskiego dobrego.
  
 
Jeśli raz działa dobrze, a innym razem nie, to ja bym prorokował jakieś problemy elektryczne. Sprawdź solidność połączeń zasilania i masy w instalacji gazowej.
  
 
Witam.Jeżeli parownik masz sprawny to ja stawiam na elektrozawór który jest zasyfiały lub uszkodzony elektrycznie (może to być także słabe połączenie elekt.).Pozdrawiam
  
 
Witam.
Informacje z placu boju:
Warsztat A – zapchał nos pod maskę, pokręcił śrubą na parowniku i stwierdził: parownik do wymiany, ale ja Bedini nie robię i koszt z przeróbką to 250-300zł.
Warsztat B – diagnoza na tel. co ten z „A” wymyśla, kopem się nie podpiął ja to wyreguluję?
Spróbuję podjechać może faktycznie coś zdziała i dam jeszcze znać.
Pozdrówka.