Nadmuch. Brak 4 poziomu...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Hymmm. Nie wiem. Szukałem ale nie mogłem jakoś znaleść. Nie działa mi w nadmuchu 4 bieg. Co to moze być i jak sie do tego dostać ??? Miał to ktoś juz ???
  
 
Pomerdaj wtyczką na oporniku.Powinno pomóc
  
 
Zadam głupie pytanie Gdzie ten opornik Kurde może jest zbyt oporny jak Osioł
  
 
Trzeba wymontować pokrętła i rozebrać.
Albo przerwa lutownicza, albo spalony rezystor.
Przy demontażu trzeba uważać na sprężynki i kulki, które śmigają po karbowanej prowadnicy dzięki czemu mamy wyczuwalny przeskok
  
 
znając życie ja te kulki pogubie... Ale pewnioe zrobie to jak będzie ciepło.
  
 
Opornik jest przykręcony do przegrody czołowej w komorze silnika.Dostęp jest od góry za silnikiem (przynajmniej w 1,8 jest dostęp).Dochodzi do niego kostka z 3 kabelkami.I te kabelki lubią nie stykać i topić kostkę (vide sławekk)
Jak nie zadziała to przygotuj się może na to co pisze krzychu.
  
 
Błędy robie... Ok dzięki za pomoc. Będę się tym zajmował jak będzie cieplej Jak pogubie kulki to kupie drugi panel
  
 
Szkoda kasy
Kulka ma średnicę 4 lub 5 mm - dopasujesz z każdego łożyska od roweru
A sprężynkę z długopisu

Działać działa i kasa w kieszeni
  
 
Opornik nie ma nic do 4-go biegu

Sprawdź przekaźnik K15 (pod maską) no bo bezpiecznik rozumiem nie spalony (F20).
  
 
Cytat:
2008-02-04 20:24:30, ZBYCHOL pisze:
Opornik nie ma nic do 4-go biegu Sprawdź przekaźnik K15 (pod maską) no bo bezpiecznik rozumiem nie spalony (F20).



no właśnie to miałem napisać
przekaźnik
  
 
...No właśnie ...przekaźnik pod maską (od 4 biegu), ew. bezpiecznik od 4 biegu [chyba 30A] - też pod maską.

Popd maską jest też 2-gi przekażnik od dmuchawy "obsługujący" 1, 2, 3 prędkość ...tak, że nie pomyl ich.
  
 
Cytat:
Popd maską jest też 2-gi przekażnik od dmuchawy "obsługujący" 1, 2, 3 prędkość ...tak, że nie pomyl ich.



Sorka ale nie ma drugiego przekaźnika od dmuchawy, prędkości 1,2,3, "lecą" bez przekaźnika ale przez opornik(i) właśnie.

Natomiast pod maską są jeszcze dwa przkaźniki od wentylatora chłodnicy (jeden od dużej K12 a drugi od małej K13 prędkości)
  
 
Aż pójde teraz zerknąć
  
 
KOLEDZY I KOLEŻANKI Naprawiłem. Nie działało to już od czasu kiedy to pożyczałem to Espero od kolegi, a to było jakieś ponad 2 lata temu. Ja kupiłem je w Październiku 2007 I dopiero teraz tknęło mnie to by zrobić tą 4 Kurde normalnie BEZPIECZNIK poszedł. A ile sie naszukałem by go znaleść, a on sobie w skrzynecce za akumulatorem siedział Nie miałem 30 to wstawiłem 25. Nic sie chyba nie stanie
Jeszcze raz dzięki za pomoc.
  
 
Cytat:
2008-02-05 16:26:51, ZBYCHOL pisze:
Sorka ale nie ma drugiego przekaźnika od dmuchawy, prędkości 1,2,3, "lecą" bez przekaźnika ale przez opornik(i) właśnie. Natomiast pod maską są jeszcze dwa przkaźniki od wentylatora chłodnicy (jeden od dużej K12 a drugi od małej K13 prędkości)


Prawda !!!
jest jeden przekaźnik od 4 prędkości "...wiedziałem, że dzwoni ale nie wiedziałem gdzie"
  
 
Skoro problem już rozwiązany, to troszkę "offtopowo" się podepnę, bo mnie to od zawsze interesowało- czemu podczas zmiany kierunku nawiewu (środkowe pokrętło) zawsze robi takie "pssst"?
  
 
Cytat:
2008-02-10 20:50:02, Esperynek pisze:
Skoro problem już rozwiązany, to troszkę "offtopowo" się podepnę, bo mnie to od zawsze interesowało- czemu podczas zmiany kierunku nawiewu (środkowe pokrętło) zawsze robi takie "pssst"?







tyle czasu na forum i nie znalazłeś????? Opuszcza się nasz klubowy detektyw .
Słychać takie "pssst" gdyż jest to powietrze.
Sterowanie nawiewów w espero jest za pomocą podciśnienia.
Jeżeli się mylę to niech mnie poprawią bardziej doświadczeni użytkownicy espero
  
 
Cytat:
2008-02-10 21:10:30, KRECIK0001 pisze:
tyle czasu na forum i nie znalazłeś????? Opuszcza się nasz klubowy detektyw . Słychać takie "pssst" gdyż jest to powietrze. Sterowanie nawiewów w espero jest za pomocą podciśnienia. Jeżeli się mylę to niech mnie poprawią bardziej doświadczeni użytkownicy espero



nie mylisz się
Próżnia wykonuje robotę. Steruje ona również ruchem klapy obiegu zamkniętego. Ma to taką zaletę, że pokrętło porusza się lekko, wadę ma natomiast taką, że nie da się ustawić wartości pośrednich, jednak ta wada jest wg mnie mało istotna, oraz to, że przy wyłączonym silniku podciśnienia starczy na kilka ruchów klap - ale przy wył. silniku i tak nie ma większej potrzeby.
  
 
Witam
w temacie nadmuchu to w moim łegzemplażu działa jak trzeba ale również po wyjęciu kluczyka a czasami zapomninam wyłaczyć i juz kilka razy rozładował się akumulator chyba właśnie z tego powodu, że dmuchawa cały czas daje. Jak to jest i jeśli nie powinna to może ktoś ma pomysłjak to zmienić żeby nie działała.
  
 
Cytat:
rozładował się akumulator chyba właśnie z tego powodu, że dmuchawa cały czas daje


Nie ma prawa dawać po wyłączeniu zapłonu.
Sprawdziłeś to?
Jeśli wentylator się nie wyłącza to masz coś skopane z elektryką.
Ja tam podejrzewam raczej alarm, albo jakąś funkcję radioodtwarzacza o której zapomniałeś.

Pzdr.