Dwa pytanka 1-chłodnica 2 weżyk

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wiem że pytanie numer 1 było wałkowane już ale nigdzie nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Mianowicie właśnie zmieniłem chłodnicę i nowa ma miejsce na czujnik. Moje pytanie brzmi : Od czego ten czujnik pasuje jaki kupic i czy da rade go jakos uruchmic np wlączając w szereg z wentyaltorem? A drugie przy okazji wymiany chłodnicy zauważyłem pękniety ze starości pewien plastykowy wężyk. Jego droga przebiega: Wychodzi kolo podszybia jakby z kabiny kierowcy wchodzi na trójnik na kolektorze ssącym i wychodzi z tego trójnika i biegnie gdzieś pod błotnik i właśnie nie wiem gdzie bo nie wiem co to za wężyk i do czego służy.
  
 
Odpowiedź na pytanie 1-od poloneza.Pytanie na pytanie 1 po co chcesz go uruchamiać . Chłodnica jest od samochodu, w którym załączanie wentylatora realizowane jest przez czujnik na chłodnicy, a nie czujnik w bloku silnika. Więc po co ci to?
  
 
Rozumiem a jakis konkretny model tego polskiego wynazlku? Od Nexii nie pasuje?
A oto fotki tego wężyka
]Foto 1[/URL]
]Foto 2[/URL]

[ wiadomość edytowana przez: misiekwwa dnia 2009-01-09 23:09:35 ]
  
 
W przedmiocie tego wężyka ...to jest to wężyk z podciśnieniem do sterowania kierunkiem przepływu powietrza (recyrkulacja).

Po wciśnięciu przycisku na desce - powietrze jest zasysane z zewnątrz albo z kabiny.

Ale jakoś dziwnie u Ciebie ta rurka wygląda, bo u mnie do sterowania recyrkulacją idzie taki szary gumowy wężyk
  
 
Cytat:
W przedmiocie tego wężyka ...to jest to wężyk z podciśnieniem do sterowania kierunkiem przepływu powietrza (recyrkulacja).

Po wciśnięciu przycisku na desce - powietrze jest zasysane z zewnątrz albo z kabiny.

Ale jakoś dziwnie u Ciebie ta rurka wygląda, bo u mnie do sterowania recyrkulacją idzie taki szary gumowy wężyk





Ok. Dzięki ale z kąd ten wężyk idzie w kabinie silnika. Ale zauwazylem jak mam go zdjetego to on zasysa powietrze
  
 
ten wężyk 'zasila próżnią' cały układ sterowania kierunkiem nawiewu. Łączy on kolektor z tzw. akumulatorem podciśnienia (dzięki niemu nawet po zgaszeniu silnika można przez pewien czas sterować nawiewem)
Jak jest pęknięty to ja bym go po prostu owinął taśmą izolacyjną.