Audi A6 4.2 V8 automat szarpie przy zmianie biegów

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam Was,

Od sierpnia męczę się z instalacją w mojej Audi A6 4,2 litra V8 tiptronic. Instalacja KME Dingo.

Ostatnio wyposażony w interface diagnostyczny poprawiłem bład po warsztacie - zamieniony wtrysk gazowy 3 z 4 tym i zwalczyłem błąd wyskakujący w Vagu - "Misfire" przy przełączaniu na gaz.

Został mi jeden irytujący kłopot. Mianowicie przy jeździe spokojnej jest ok, przy jeździe z wciśniętym pedałem gazu na opór jest ok. Natomiast przy nazwijmy to umiarkowanym wykorzystywaniu slinika, kiedy automat przerzucając bieg, zmienia z 4 tysięcy obrotów na 3 tysięcy zaczyna się problem - w momencie gdy zmieni się bieg, silnik szarpie.

Czy ktoś z Was ma dobry pomysł jak to ugryźć?

Pozdrawiam,
Damian.
  
 
jaka instalacja takie problemy.
  
 
sugerujesz, że nie da rady tego uniknąć na tej instalacji? Podsuniesz jakiś pomysł?

Pozdrawiam,
D.
  
 
jedynie montowałbym PRINSA .ale podobna zasade dzialania tylko z troche innym programem ale takze z szybkim sterownikiem jest instalacja SEC z firmy LECHO.


Cytat:
2009-01-13 21:34:18, themian pisze:
sugerujesz, że nie da rady tego uniknąć na tej instalacji? Podsuniesz jakiś pomysł? Pozdrawiam, D.

  
 
Ok, mając to co mam, żeby według Ciebie rozwiązać problem należy zmienić komputer od gazu i wtryski zostają te same czy jest to wymiana wszystkiego oprócz butli...?

Pytam, bo chciałbym wiedzieć czy jest to koszt podobny do założenia od nowa instalki, czy też jakiś ułamek kosztów?

Jesteś pewien, że na KME nie uda się tego ustawić poprawnie?
  
 
trudno w stu procentach coś zdiagnozować ale zaryzykowałbym zmiane na SECA. ma b.szybki procesor.
  
 
Hej Croma1,

Bardzo Ci dziękuję za cierpliwą pomoc...

Pozdrawiam,
D.