Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() jarex76 Escort MKVII 1.8 Wieluń | 2009-11-12 20:22:36 Witam
Mam escorta MK5 1.6 EFI 8V i instalkę II gen. na sterowniku BINGO-M, reduktor tomasetto 100HP AT-07, emulator wtrysków Lecho-LPG. Problem polega na tym, że pali 20/100 w cyklu miejskim, a 10-11/100 w trasie. Na instalce zrobione ok. 40tys. km. Dodam jeszcze, że mam założony stożek, wydech przelotowy i zamiast kata strumienicę łuskową (jakąś najtańszą), tak już kupiłem auto. Po otwarciu maski bardzo śmierdzi gazem z filtra stożkowego. Generalnie auto ma zapaść przy gwałtownym wciśnięciu gazu, dusi się ale po chwili dostaje kopa i jest troche mułowate, śruba od napięcia membrany jest dość mocno rozkręcona, jak ją skręce to nie idzie ruszyć z miejsca bo gaśnie. Próbowałem już różnych speców gazowników, ale żaden se nie mógł poradzić ze spalaniem. Poniżej wklejam moje ustawienia, które kombinowałem wg różnych porad na forach. KLIK KLIK KLIKKLIK Wolne obroty 2000rpm Filmik z odczytów w czasie jazdy i na postoju Sorry za jakość filmu Please, pomóżcie. [ wiadomość edytowana przez: jarex76 dnia 2009-11-12 20:27:10 ] [ wiadomość edytowana przez: jarex76 dnia 2009-11-12 21:15:59 ] [ wiadomość edytowana przez: jarex76 dnia 2009-11-12 21:17:20 ] |
![]() jarex76 Escort MKVII 1.8 Wieluń | 2009-11-13 09:43:23 Nikt z kolegów mi nie pomoże ?
Wg porad na forum nie mogę ustawić instalki tak, żeby spalanie mnie zadowalało, chciałbym uzyskać spalanie w granicach 15-16/100 w mieście i 9-10/trasa i żeby autko odzyskało dynamikę. |
![]() jarex76 Escort MKVII 1.8 Wieluń | 2009-11-13 16:20:15 Co do parownika to wiem, ale z taką instalką już kupiłem auto.
Radzisz kolego wymienić parownik na Tomasetto 140HP ? czy może poleciłbyś jakiś inny dobry do tej instalki ? |
![]() jarex76 Escort MKVII 1.8 Wieluń | 2009-11-13 19:18:55 OK. Dzięki.
Spróbowałem przed godzinką małe doświadczenie. Zresetowałem kompa gazowego do ustawień fabrycznych i przestawiłem po resecie tylko preferowany typ jazdy na ekonomiczny i autko wyraźnie ożyło, ale nie jest to jeszcze to co chciałbym osiągnąć, bo jak ruszam gwałtownie i dochodzę na 1 biegu do 3-3,5 tys. obrotów i wrzucam 2 po czym wciskam gaz w podłogę to się dusi i dopiero po 2-3 sekundach dostaje kopa, natomiast jak skręce go na jedynce do 6tys. obrotów i wrzucam dwójke to nawet piska zrobię ![]() Dodam, że troszkę wkręciłem śrubę na parowniku, tak z pół obrotu. A do gazowników nie jeżdżę dlatego, że 3 próbowało i po każdej regulacji było jeszcze gorzej. |