Ściąga omege

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam problem,Mam omege b i problem polega na tym że w trasie strasznie mnie ściąga rzuca po jezdni,w miescie gdzie nie przekraczam 80 km/h jest wszystko ok a jak wyskocze w trase to przy 100 i w góre ledwo daje sie opanować samochód w zakrętach trzeba 3mać kierownice dwoma rękoma bo inaczej rów by był.W mieście jakim mieszkam nie ma dobrych mechaników byłem już chyba u 3 i każdy każe co innego wymieć,ogólnie wiosną wymieniałem łożyska,klocki itp,ostatnio zmieniłem też wachacze i dalej to samo,Oma stoi na 17 calowych kołach ale myśle że to nie jest powód,Wcześniej tak nie było i tak jakoś z dnia na dzień zaczeło.Może wy koledzy pomożecie.Pozdrawiam
  
 
witam
Po wymianie elementów zawieszenia ustawiłeś zbieżność??
Podaj rozmiar opon jakie masz założone.
pozdrawiam
ILKU
  
 
ustawiałem,opony mam 215/45 r17 z przodu z tyłu 225/45 r 17
  
 
Stawiam na elementy zawieszenia, w szczególności tuleje wahaczy.
Co do tej pory wymieniłeś??
  
 
jakiś miesiąc temu wachacze,jakieś 3 miesiące temu piasty no i klocki
  
 
Jakie wahacze włożyłeś? Markowe, czy no-name?
  
 
Ja tam swoje problemy ze ściąganiem auta na boki rozpoczynam od kółek. Czy napompowane i wyważone. Czasem nawet zakładam inne i patrzę czy coś się zmienia. A dopiero potem to co dalej

-----------------
Stahu
  
 
Normalnie to Omegą się jeździ bez stresu 200/h i więcej, a Ty mówisz, że powyżej stówy są jakieś, uwaga trudne słowo, aberracje Dobra geometria w szybkim aucie to podstawa (o świeżych i mocnych kapciach nie wspominam, bo Omego-maniacy to wiedzą, luzów na wahaczach i drążkach kierowniczych też żadnych być nie może, no ale to jest przedszkole motoryzacji). Jedź do sprawdzonego speca od geometrii, bo jak na przykład mi jeden stary ściemniacz, kiedyś po wymianie drążków kierowniczych za jedyne 100 PLN "ustawił", to bez przyrządów było widać... rozstaw przednich kół - tzn. jedno jechało w lewo, a drugie jednocześnie w prawo, a ja przez dwa tygodnie się zastanawiałem, co tym autem tak wozi (była zima, myślałem że jezdnia ciągle jakaś taka śliska jest).
  
 
Cytat:
2009-07-31 22:05:11, Maxleos pisze:
Normalnie to Omegą się jeździ bez stresu 200/h i więcej, a Ty mówisz, że powyżej stówy są jakieś, uwaga trudne słowo, aberracje Dobra geometria w szybkim aucie to podstawa (o świeżych i mocnych kapciach nie wspominam, bo Omego-maniacy to wiedzą, luzów na wahaczach i drążkach kierowniczych też żadnych być nie może, no ale to jest przedszkole motoryzacji). Jedź do sprawdzonego speca od geometrii, bo jak na przykład mi jeden stary ściemniacz, kiedyś po wymianie drążków kierowniczych za jedyne 100 PLN "ustawił", to bez przyrządów było widać... rozstaw przednich kół - tzn. jedno jechało w lewo, a drugie jednocześnie w prawo, a ja przez dwa tygodnie się zastanawiałem, co tym autem tak wozi (była zima, myślałem że jezdnia ciągle jakaś taka śliska jest).


Luzy na drazka jakies niewielkie nie daja efektu sciagania.
Pare minut przestawiona zbieznosc to tez nie daje sciagania.
Co do opon to troche małe te oponki na 17 cali przy omedze taki rozmiary to zaklada sie do vectry albo astry.
Ustawiał ci zbiezność tyłu ?? Jesli tak to w tym podejrzewam ze jest problem.
Chyba ze kazde koło z przodu jest w inna strone ustawione.
Ale tuleje w wachaczach podziekowały ale zeby az tak sciagało to troche dziwne.

[ wiadomość edytowana przez: homer171 dnia 2009-08-02 00:02:06 ]