Witam.
Mam parę pytań odnośnie regulacji Bingo-M przeszukałem forum (w sumie to nawet pare forów,ale nikt mi nie odpisuje),ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania( dotyczą Laguny 1.8 8V).
Okno Bingo-M wszyscy znają:
Niestety to zrzut domyślnych ustawień,ja mam takie:
Typ sondy 0-1 v
Punkt neutralny 0.40V
Czas opóznienia 0.05
Typ emulacji Masa
Typ zapłonu 4 cylindry 1 cewka
Przełaczanie 2000
Zmiana obrotów malejaco
Typ czujnika TPS BOSCH-mono
Bezwładność 0.20 V
Czas nakładania faz 0,3
Okno opcji z ustawieniami u mnie..."
Są jeszcze zaawansowane ustawiania pracy silnika krokowego i tam mam :
na jałowym min -12 max +12
przy obciążeniu min 0 i max 0
Ale czytałem żeby tu nie grzebać....
Mój problem polega na dużym spalaniu ok 16/100 miasto i 12 trasa...

instalacja ma przejechane ok 17 tyś i nie mam z nią problemów poza spalaniem...
Lambda działa wskaźnik lata raz ubogo raz bogato naprzemian....
Teraz konkrety:
Przy ustawieniu na TPS Bosch mono (w orginale) nie działa nauka,podnosze obroty tak jak każe i nic sie nie dzieje...
W odczytach TPS podczas przegazowania nie przeskakuje na zielony kwadracik a CUT_OFF zuboża mi mieszanke podczas przyśpieszania a nie przy hamowaniu silnikiem....inaczej jest przy Lin.0-5 nauka działa,TPS fajnie i żwawo reaguje na gas (okno odczyty)...
Jak w końcu powinno być?
Podpatrzyłem u gazownika ze robił nauke na Lin 0-5 a potem zmieniał na Bosch- mono i tyle ot i cała jego praca(a byłem u niego pare razy zawsze to samo)...
Czy PWA nie powinno byc wyzsze?(mam 66) obroty 800-850...
Kreciłem na reduktorze plastikową srubą u góry reduktora i ATT raguje jak dokrecam podnosi jak odkrecam opada...
Dodam ze mam 2 sruby obje plastiki jedna u góry,druga na dole reduktora,ale nie dokońca wiem która do czego słuzy??
Podsumowując jak ustawić żeby zmniejszyc spalanie...którymi opcjami?
Prosze o pomoc...