Idzie podlaczyc ten licznik ??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
ladnie wyglada tylko nie wiem czy idzie go podlaczyc i czy bedzie wszystko dzialo, moj ess it omk 7 RS 2000

TUTAJ

[ wiadomość edytowana przez: Adus20 dnia 2007-11-28 21:54:48 ]
 
 
nie pójdzie go podłączyć bo u ciebie licznik jest na linkę a tam najprawdopodobniej jest jakaś wtyczka pod elektrykę lub coś podobnego
kiedyś w poprzednim essim mk6 chciałem zamontować licznik z modelu mk7 od roku 99 bo one też miały elektroniczny wyświetlacz kilometrów itp. i nie było technicznej możliwości albo i była ale roboty było naprawdę sporo więc podejrzewam że w tym wypadku jest to samo
  
 
pójdzie bez problemu. Ja taki wstawiałem i chodzi idealnie.

Jedunie bedziesz miał kłopot z czujnikiem paliwa, bo musi byc od tego licznika, bądź mieć taka sama charakterystyke.

  
 
1. a czujnika paliwa nie mozna "skalibrowac" jakos? np. przy pomocy rezystora?

a jesli sie da, to czy powiedzmy jesli ustalimy jakies minimum, to czy zgra nam sie z tym wszystkim maksimum czy calkiem gdzies odleci......


2. czyli w takim liczniku odleglosc (kilometry) sa zliczane bezposrednio z w nim? (w tym starszym liczniku jest wszystko mechaniczne... wiec to jest kwestia tylko i wylaccznie licznika...)
czyli montujac ten licznik bede mial pokazany przebieg auta z ktorego wyjato ten licznik?

sam bylbym zainteresowany takim licznikiem, tymbardziej ze u mnie w wersji ghia jest bialy zegarek i czarne zegary/liczniki ;P paskudstwo ze strony forda
  
 
kilometry i predkosc zlicza z VSSa, poprostu dostaje impulsy elektryczne... no a przebieg to nie inaczej, bedzie taki jaki te zegary zoabczyly w innym autku

-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------
  
 
Cytat:
2007-11-29 07:30:36, Slawko pisze:
pójdzie bez problemu. Ja taki wstawiałem i chodzi idealnie. Jedunie bedziesz miał kłopot z czujnikiem paliwa, bo musi byc od tego licznika, bądź mieć taka sama charakterystyke.



a nie chcial bys sie pobawic ?? oczywiscie zaplace
 
 
czy ktos moglby dokladnie opisac co i jak trzeba zrobic? Co z linka predkosciomierza? Bo na fotce w auckji nie widac zeby bylo gniazdo na linke.
  
 
Cytat:
2007-12-03 20:22:05, arse01 pisze:
czy ktos moglby dokladnie opisac co i jak trzeba zrobic? Co z linka predkosciomierza? Bo na fotce w auckji nie widac zeby bylo gniazdo na linke.



bo nie ma?
  
 
Cytat:
2007-12-03 20:27:34, kainek pisze:
bo nie ma?



No to jesli nie ma to niech wypowie sie ktos kto juz sie tym bawil i wie co trzeba zrobic
  
 
linke sie wywala i podlacza sie odpowiedni pin do czujnika VSS..
rowniez trzeba wymienic czujnik paliwa,, bo wskazania paliwa beda odwrotne, czyli masz pelny bak, a bedzie sie swiecic kontrolka rezerwy...
  
 
Cytat:
2007-12-03 20:51:52, radekbox pisze:
linke sie wywala i podlacza sie odpowiedni pin do czujnika VSS.. rowniez trzeba wymienic czujnik paliwa,, bo wskazania paliwa beda odwrotne, czyli masz pelny bak, a bedzie sie swiecic kontrolka rezerwy...



Chodzi o taki czujnik? Tytuł strony
  
 
tak, wpinasz sie w jeden z kabelkow
  
 
Witam wszystkich. Nie chce zakladac nowego tematu, wiec spytam tu.
Przeszukalem juz kazdy temat na forum odnosnie podlaczenia licznika z obrotkiem do essa bez obrotka. Ale niestety u mnie nie dziala obrotek. Moze robie jakis blad, albo sam obrotomierz w liczniku nie dziala? Jak to sprawdzic i prosze o bardzo dokladny opis i mozliwe sytuacje dlaczego tak moze byc? Moj Ess to MKV 1.4 z '91. Prosze o pomoc. Dzis 5h w garazu spedzilem i nic.
  
 
up
  
 
up up
  
 
kurna, nawet licznik z BMW podlaczylem i wciaz brak obrotow! Sygnal biore z cewki. Panowie pomozcie.
  
 
Panowie, naprawde nikt nie wie co poradzic??
  
 
No, nie wszyscy naraz!
  
 
A zielony kabelek pin nr 10 we wtyczce zegarów to masz??
  
 
Mam.