Duże spalanie gazu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, mój escort 1,6 zetec z lpg II gen. pali około 13l gazu/100km jednak w zadnym zakładzie zajmującym sie serwisem instalacji lpg mechanicy nie byli w stanie wskazac przyczyny nadmiernego zużyciaale są zgodni co do tego ze jest zbyt bogata mieszanka ale nie wiedzą czemu. Może ktoś wie o co chodzi?
  
 
no ja mam takowego i moj pali 10,5. porób fotki instalacji, jaki reduktor, jaki sterownik to może coś podpowiem. zazwyczaj na zawyżone spalanie wpływ ma zużyty reduktor a dokładnie membrana 2 stopnia sztywnieje. kolejna sprawa to jezeli jest tzw kontroler sondy lambda to sonta musi byc sprawna. do tego dbałość o filtry, świece i musi być ok
  
 
no mi pali przy silniku 1.4 okolo 9-10 ale palil tez okolo 12 ale zmienilem swiece przewody i filtry....
  
 
bo małe silniki dużo chleją wbrew pozorom. Wczesniej miałem essiego 1,3 i 9 chochlował i to benzyny. teraz mam 1.6 16v i bierze mniej pb
  
 
no to jest logiczne maly silnik + duza ''kasta''= sie duze spalanie
  
 
Tak jak pisze kolega, filtry, gazu i powietrza, reduktor, membrana, pozatym ciepło na zewnatrz nie ma więc też trzeba doliczyć litr lub dwa jeśli chodzi o pore roku. Kable i świece mają wpływ raczej na poprawnośc działania, tzn zakres obrotów, strzelanie z gazu i odpalanie silnika
  
 
jak masz wyjarane świece to się mieszanka kiepsko zapala/spala i gwarantuję Ci że spalanie wzrasta zarówno gazu jak i benzyny, strzały są, kiedy mieszanka jest uboga/ kiedy brak iskry na świecy czyli przebicie świecy, przewodu, cewki lub wypalenie śiwecy( za duża przerwa na elektrodach)
  
 
Swiece, przewody, filtr powietrza i gazu są wymienione na nowe. Auto z tym reduktorem przejechalo 95 tyś km. Postaran sie wrzucic niedlugo te fotki
  
 
95 tys to śmierć dla reduktora. Do mnie do warsztatu przyjeżdżali po 30 tys na wymiane reduktora. nowy to koszt około 200-240 pln, komplet naprawczy w zależności od reduktora 50-80pln. porób foty to Ci napisze co i jak
  
 
sprostuje poprzednia odpowiedz. auto kupiłem z ową instalacją i z dokumentacji wynika ze samochód jeżdzi na niej juz 95 tyś km. byc moze reduktor był w tym czasie wymieniany lub naprawiany, ale nie wydaje mi sie. A czy normalne jest ze reduktor bardzo sie nagrzewa?
  
 
Normalne bo płyn chłodniczy rozgrzewa reduktor
  
 
no po to jest podłączony do obiegu płynu chłodzącego . ma być jak najbardziej gorący po to, żeby gaz ze stanu ciekłego przeszedł w stan lotny. Dla tego też nie powinno się odpalać na gazie ze szkodą dla reduktora ( wytrącanie się frakcji olejowej) i ze szkodą dla silnika ( możliwość zalania gazem w fazie ciekłej
  
 
Jak mam dodac zdjecie do wiadomosci?
  
 
Cytat:
2009-02-08 16:56:23, visienec pisze:
Jak mam dodac zdjecie do wiadomosci?


wrzucasz zdjęcie np na fotosik.pl a później wklejasz linka [ img] link [/img ] - wyskoczy ci na stronie.


[ wiadomość edytowana przez: przemkowal dnia 2009-02-08 18:24:16 ]
  
 
  
 
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f24774b82a5ed8bc.html xplosiv tu wrzucilem te zdjecia
  
 
pomogę trochę

  
 
Tytuł strony
Tytuł strony
Tytuł strony
Tytuł strony
  
 
Dzieki bo ja nie bardzo wiem o co chodzi
  
 
Ja widzę że masz mikser troszke daleko przepustnicy i to m.in może byc przyczyna