Pompa wtryskowa a moc silnika

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
wiem jak działa zawór zwrotny
wiem tez gdzie on jest datego pisałęm że założyłem zawór zwrotny dodatkowy jeszcze raz ponawiam zapytanie] czy w miejscu podłączenia przewodu przelewowego do pompy wtryskowej jest róznież jakiś zawór i czy jego wadliwość może powodowac cofanie sie paliwa
  
 
istotą przewodu powrotnego jest to aby paliwo cofało się do baku, albo ściślej przelewał się jego nadmiar, więc po co ci tam zawór zwrotny???
  
 
To jest tak:
zawór może działać prawidłowo, żeby paliwo nie wracało, ale mogą być rozszczelnione przewody i ja tak miałem w Volvie 340. Problem został oczywiście usunięty (wymiana wężyków i nowe zaciski).
  
 
Cytat:
To jest tak:
zawór może działać prawidłowo, żeby paliwo nie wracało



Czy ty się chociaż przez sekundę zastanowiłeś co piszesz i o co kolega pyta??? Nie piszę że więcej jak jedną bo zbyt wiele wymagać nie można ale na litość .....
Gdzie to paliwo ma nie wracać? Do baku??? A może do pompy???