Problem immo

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
dziś zaholowałem nexie od mamy do kilku mechaników i każdy woła od 400-600 za naprawę immobilajzera, trzeba stacyjkę wymieniać i coś tam jeszcze. A nie można tego obejść. Jak coś to proszę na priv.
  
 
Niedawno sie z tym bawilem.
Trzeba wymienic pamiec EPROM (albo obecny przeprogramowac w sterowniku na taki z wersji bez immo
Dostepne szeroko na rosyjskich stronach - u naszych wschodnich sasiadow nexie tlukli chyba jeszcze po 2000r wiec maja to opanowane
Sterownik w 8V nexii i espero byl chyba taki sam
Jest tylko jeden problem - chyba nie bylo wersji bez immo a z sonda lambda i po wymianie auto na benzynce dziala co najwyzej tak sobie - trzeba by przerobic instalacje wycinajac sonde a wstawiajac potencjometr i ustawiajac napiecie zgodnie ze schematem.Tu sa wsady:
http://autobezt.net/forums/index.php?showtopic=610
Tunningowy od swmotorsport jest bez immo ale jak go zapodalem w swoim espero tak przylewalo paliwem ze czym predzej wrzucilem standart , poza tym w dziale Иммобилизаторы jest zdaje sie wsad -
ja bawilem sie w ten sposob ze odpiolem cewke pod stacyjka i wrzucalem rozne wsady sprawdzajac czy auto odpali
  
 
jak to kiedys kula miał sprawdz czy nie ejst uszkodzona cewka immobilajzera przy stacyjce
  
 
Cytat:
2009-07-08 17:03:08, sta3x63 pisze:
dziś zaholowałem nexie od mamy do kilku mechaników i każdy woła od 400-600 za naprawę immobilajzera, trzeba stacyjkę wymieniać i coś tam jeszcze. A nie można tego obejść. Jak coś to proszę na priv.


Dokładnie tak jak napisał Jabuszko
napisz co jest ?
np u mnie czasem odpalał a czasem nie te nie czasem trwało na tyle długo ze aku ledwo zipiał oczywiście pojawiał sie błąd na kompie nr 53
wymieniłem cewke stacyjki od poloneza plusa za 33zł bo od espero kosztowała 43zł taka sama
koszt wywalenia immo z kompa to czasem ok 1000zł bo też kiedyś o to pytałam
metoda na sprawdzenie jest prosta zamien cewe z espero do nexii i od nexii do espero i zobacz czy jest poprawa w nexii i pogorszenie z odpałem w espero
gdyby nie P@int to chyba bym do tego nie doszedł


[ wiadomość edytowana przez: Kula69 dnia 2009-07-08 22:56:02 ]
  
 
jutro dokładniej obadam co jest grane więc napisze
  
 
Cytat:
2009-07-08 17:53:01, Jabuszko pisze:
jak to kiedys kula miał sprawdz czy nie ejst uszkodzona cewka immobilajzera przy stacyjce


cewka wymieniona problem pozostał. W poniedziałek jadę do ASO DAEWOO bo tak zaproponowali na forum nexia. Tylko SCANNER może sobie z tym poradzić. No cóż zobaczymy. A propo immo czy ktoś usunie z Lanosa od kolegi na stałe i za ile?
  
 
[ciach]
A wracając do tematu Lanosa to musisz popytać u jakiegoś szpeca od alarmów , znam takiego osobiście i tak jak wczesniej pisałem wywalenie immo to ok 1000zł wiec poco? czasem naprawa w ASO jest tańsza


[ wiadomość edytowana przez: Kula69 dnia 2009-07-11 16:21:50 ]
  
 
Każdemu się może pomylić dlatego usunąłem.
  
 
Cytat:
2009-07-11 16:16:33, robert_or3 pisze:
Każdemu się może pomylić dlatego usunąłem.


Ha faktycznie
  
 
ponowne kodowanie kluczyków.koszt 75 zł. I po problemie
  
 
a tak mi się nasunęło ale te hu........ chcieli mnie z kasy ograbić i nie wiadomo co powymieniać
  
 
Witam pojawił mi się problem z immo wracam z pracy i zostawiam auto przed sklepem po powrocie już nie odpaliło odłączyłem na chwilę akumulator też nic , zostawiłem auto i poszedłem do domu p 1/2 godz. wróciłem podłączyłem aku i odpalił. Dziś rano odpalam auto i ok dojeżdżam do pracy stoję chwilę na parkingu i auto po pewnej chwili gaśnie i już nie odpala. Odłączyłem akumulator poszedłem do pracy, powrót z pracy podłączenie akumulatora i odpalił , jadę do domu i gdy silnik się nagrzał stoję sobie już tylko dwie ulice od domu na czerwonym i po chwili to samo silnik zgasł i ni cholery nie odpalisz zepchnąłem auto na bok i zczytałem błędy wyskakuje kod 53 problem z immo . Wie może ktoś co się może dziać?
  
 
Może kostka na cewce nie styka?
  
 
Sam nie wiem co jest jak jest zimny to odpalam i jadę jakieś 5 km potem dupa
  
 
Więc to chyba nie immo tylko co??? silnik ostygł i odpalił na dotyk podjechałem pod dom i zostawiłem włączony jak tylko wskazówka temperatury doszła do połowy natychmiast zgasł dzieje się tak zarówno na PB jak i gazie nie mam koncepcji co to
  
 
Cytat:
2009-12-11 22:27:10, Blister pisze:
............silnik ostygł i odpalił na dotyk ....... jak tylko wskazówka temperatury doszła do połowy natychmiast zgasł .



Cewka w aparacie zapłonowym.
  
 
Więc muszę sprawdzić dziś wczoraj nie odłączałem akumulatora po zgaśnięciu i dziś rano nie odpalił , odłączyłem akumulator i jak wróciłem z pracy podłączyłem i odpalił ale jak wcześniej zgasł jak się nagrzał a wskaźnik na połowie był jak by ktoś odciął prąd silnik zgasł zapaliły się kontrolki i dalej tylko kręci i nic. Do puki się nie nagrzeje idzie jak burza jak by nic mu nie było potem bez żadnych oznak gaśnie i tyle


[ wiadomość edytowana przez: Blister dnia 2009-12-12 14:58:55 ]
  
 
Cytat:
2009-12-12 07:24:26, mifi pisze:
Cewka w aparacie zapłonowym.



To było to dzięki Mifi 30 min roboty i pół dnia kombinowania z kablami WN ale teraz chodzi