MotoNews.pl
  

Skrzynia biegów MKIV Demontaz

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zapewnie moje pytanie zabrzmi troche glupio, smiesnie. A chodzi o to, czy np. jak chcecie wymienic sprzeglo to wyciagacie/opuszczacie silnik?? Znajomy mi ostanio powiedzial ze wyciagal skrzynie i nie ruszal silnika??
Szczerze mowiac silnik ze skrzynia w Gromiastym byl wyciagane do 5x i za kazdym razem opuszczalem wszystko, bo na moje zezowate oko, to tak srzynia sama nie wyjdzie...
Wiec chlopaki jak jest?? Rex, Intel i inny dlubiacy w MKIV

Chce wymienic sama tarcze....

Wielkie dzieki za pomoc pozdrawiam i wiem ze russki rok sie nie odzywalem
  
 
nie wiem jak w mk6 ale w moim mk5 wyciągałem i wkładałem skrzynie bez ruszania silnika, trzeba zdjąć dolot powietrza wraz z puszką fitlra powietrza, wyciągnąć pół osie, odkręcić rozrusznik, odkręcić skrzynię od silnika, podwiesić skrzynię bądź podlewarować i odkręcić mocowanie od poduszek, opuścić skrzynię na dół, w moim mk5 1,6 wychodzi tak bez problemowo
  
 
Silnik trzeba według książki tylko lekko podnieść (ja nie wiem jak się to robi, może lewarkiem?).
Mechanik mi mówił, że wcale nie jest łatwo skrzynię wyciągnąć i włożyć na miejsce.
  
 
Cytat:
2009-03-02 17:58:12, DzikusPL pisze:
nie wiem jak w mk6 ale w moim mk5 wyciągałem i wkładałem skrzynie bez ruszania silnika, trzeba zdjąć dolot powietrza wraz z puszką fitlra powietrza, wyciągnąć pół osie, odkręcić rozrusznik, odkręcić skrzynię od silnika, podwiesić skrzynię bądź podlewarować i odkręcić mocowanie od poduszek, opuścić skrzynię na dół, w moim mk5 1,6 wychodzi tak bez problemowo



PRZECIEŻ TU CHODZI O MKIV a nie MKVI
  
 
wielkie mecyje, źle mi się spojżało
trzeba odrazu capslockiem pisać?

Cytat:
2009-03-02 18:58:23, Asior pisze:
PRZECIEŻ TU CHODZI O MKIV a nie MKVI

  
 
W moim mk5 lekko unosiłem tylko od spodu silnik lewarkiem ale delikatnie zeby nie wyrwać poduszek
  
 
MKIV to troche inna bajka, ilnne lapy,poduszki i drazek stabilizacyjny czy jak on tam sie zwie . ale chodzi tu raczej o odlaglosc obudowy skrzyni biegow od sciany hmm nie wiem jak to nazwac sciany wewnetrznej nadkola,blotnika ledwo palce tam wchodza, a kolo zamachowe z dociskiem jest troche szersze aczkolwiem byc moze wystarcze go lekko opuscic, bo do gory to on raczej nie pojdzie bo go lapa od rozrzadu nie przepusci


[ wiadomość edytowana przez: ZieleTDH dnia 2009-03-02 22:43:07 ]
  
 
Cytat:
2009-03-02 20:16:01, DzikusPL pisze:
wielkie mecyje, źle mi się spojżało trzeba odrazu capslockiem pisać?



ponad połowa postów mija się z celem, piszecie o mk5/6 a to z mk4 ma nie wiele wspólnego..... więc posty bez sensu.......


Zielak, z tego co wiem to masz tam rzeźbę i raczej nikt na 100% Ci nie powie czy da rade bez wyjmowania całości czy nie....


ja mogę podpowiedzieć, że aby wyjąc np skrzynię w 306 to silnik zwalałem z poduszek i przepychałem na lewo i skrzynia dosłownie o centymetry wychodziła......... ale to raczej niewiele Ci pomoże.
  
 
Niech pogoda zawrze pakt stabilizacyjny to trza bedzie go znowu postawic na kolki znowu kwiecien szok juz dwa lata na dwoch walkach i ciagle malo sprzeglo dlugo nie wytrzymalo