Przewody paliwowe

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak sa zakonczone metalowe przewody paliwowe od strony silnika ? Musze wymienic kupilem juz 4m plastikowej rurki autoflexa 8X1 PA12 ale nie wiem czy dam rade to podlaczyc do silnika.
  
 
Nie wiem jak w 1.5 ale w 1,8 i 2,0 są wciskane w specjalne gniazdo a przewód jest zakończony specjalnym zatrzaskiem
  
 
Rodzaj silnika tutaj nie odgrywa roli. Wazny jest rocznik... Po 96 sa wlasnie na szybko-zlaczki o ktorych mowi Rysiu. Natomiast do 96 sa skrecane... Wiem bo dopiero co przerabialem ów temat
  
 
kurcze ja mam wlasnie 96 -czyli beda skrecane , bedzie trzeba cos
kombinowac - mam nadzieje ze obedzie sie bez pomocy tokarza bo cale oszczednosci na rurkach diabli wezma
No nic w sobote musze wlezc pod auto i wszystko zdemontowac - mam nadzieje ze nie bedzie mrozu
  
 
Po co kombinowac z plastikami?? Kup przewody normalne zaloz i jazda;]
  
 
ja mam z grudnia 96 samochód i jest na szybko złączki, w 1,5 jest inny niż w 1,8 i 2,0. Przerabiałem to w zeszłym roku. Niestety ale do 1,8 nie było zamienników i koszt razem z wymianą to około 150 złotych. Jak chcesz sam zmieniać to najpierw wymontuj a potem kupuj.
  
 
Cytat:
2009-02-13 15:15:30, Torp12 pisze:
Po co kombinowac z plastikami?? Kup przewody normalne zaloz i jazda;]



nie chce juz pchac kasy w to auto oprocz rzeczy niezbednych - plastiki kosztuja z 2zl za metr
i wytrzymuja 10bar wiec beda ok ( w odroznieniu do sprzedawanych w sklepach moto super przewodowe paliwowych gumowych zbrojonych sznurkiem ) w dodatku nie zardzwewieja a metalowe pewnie kosztuja ze 100zl i jak znam zycie yo + przesylka bo pewnie w zadnym sklepie i w ASO by nie bylo

Poza tym kupujac oryginaly wsparlbym firme ktora nie potrafi zaprojetowac przewodow paliwowych tak aby wytrzymaly okres eksploatacji auta

[ wiadomość edytowana przez: Zzzz dnia 2009-02-14 12:50:14 ]
  
 
Metalowe wygiete jak trzeba i skrecane czy na szybko zlaczki kosztuja 20 i 30 zeta:] A plastiki moze i tansze ale wez je wygnij i dorob laczenie. Ciekawe co sie oplaci bardziej:]
  
 
Cytat:
2009-02-14 13:14:38, Torp12 pisze:
Metalowe wygiete jak trzeba i skrecane czy na szybko zlaczki kosztuja 20 i 30 zeta:] A plastiki moze i tansze ale wez je wygnij i dorob laczenie. Ciekawe co sie oplaci bardziej:]


Kolego gdzie można kupić takie przewody o których Ty mówisz, bo też mnie czeka ich wymiana a w sklepie 150zł i trzeba czekać aż sprowadzą. Z góry dzięki
  
 
jak to bywa w wawie to zapewne autoparts na jagielonskiej
  
 
Ja za oryginalny metalowy przewód filtr-silnik dałem jakieś 50PLN i też czekałem jeden dzień. Za to wymiana prosta i bez problemu (choć robił to mechanik ale przy innej okazji)
  
 
Ma ktoś z was jakiś link do sklepów internetowych z takimi przewodami?
będę wdzięczny
  
 
Popytaj tutaj:
sklep 1
sklep 2
sklep 3
  
 
Cytat:
2009-02-14 19:53:39, pasiek pisze:
Popytaj tutaj: sklep 1 sklep 2 sklep 3

w dwóch pierwszych sklepach wychodzi ponad grubo ponad 100zł a w trzecim-Jadar nie mają, można zamówić ale trzeba czekać i też dość duże koszta (wiem bo tam się zaopatruję).
Chodzi mi o sklepy gdzi można to naprawdę tanio kupić, chyba że ktoś ma jakąś alternatywę w stylu jakieś uniwersalne przewody.
  
 
wyciagnalem przewod powrotny - rozpadal sie w rekach - przewody przymocowane sa na plastikowe obejmy , dodatkowo siedza w gumie i wlasnie w miejscach mocowania do nadwozia (tam gdzie przewod stykal sie z guma byly dziury na wylot - a ja sie dziwilem czemu jezdzac na LPG benzyna ginie w szybkim tempie ; przewod powrotny jest tak nisko podlaczony do zbiornika ze cala benzyna moze przez niego wyleciec .U mnie przewod jest skrecany.
Wie ktos moze jak te plastiki mocujace przewody sa mocowane?
Nie widac zadnej sruby jak jedna mocno odgialem to pekla , pozniej juz cialem przewod i wyciagalem po kawalku ale wolalbym zamontowac nowy porzadnie

[ wiadomość edytowana przez: Zzzz dnia 2009-02-15 12:21:44 ]
  
 
Mocowan niestety sie nie wyjmuje. Jak montujesz to musisz lekko odgiac, wlozyc przewody bez tych gumek i kiedy przewody beda na miejscu nakladasz gumki na przewody i wciskasz w mocowanie:] U mnie ze 2 poszly w lepszy swiat
  
 
Cytat:
2009-02-15 13:03:25, Torp12 pisze: U mnie ze 2 poszly w lepszy swiat

To pewnie z braku browara dla pstrusia
  
 
W weekend bylo cieplo wiec zakonczylem sprawe - ostatecznie ucialem metalowe przewody okolo 10cm od zlaczenia z elastycznym przy silniku i na rurke naciagnalem na cieplo przewody poliamidowe ktory zabezpieczylem cybantem.Przewody sa dosyc sztywne o stosunkowo duzych promieniach giecia wiec trzeba bylo chwile pokombinowac aby je ulozyc - przy zbiorniku wyrzucilem gumowa rurke miedzy zbiornikiem a przewodem metalowym i plastik podpiolem bezposrednio pod zbiornik.
Okazalo sie ze przewod cisnieniowy od pompy za filtrem tez jest dziurawy wiec trzeba bylo go tez wymienic - jest grubszy wiec musialem dac grubszy poliamidowy ale wynikl nowy problem -
zlacza przy filtrze tak zardzewialy ze za ch... nie moglem tego odkrecic poza tym przewod miedzy pompa a filtrem tez juz byl mocno skorodowany .Przydaloby sie go wymienic ale zeby go wyciagnac trzeba opuscic zbiornik - za duzo roboty - kupilem uniwersalny filtr paliwa od poloneza z wtryskiem - jest on na przewod a nie skrecany a miedzy filtr a pompe wsunalem rownolegle do istniejacej metalowej super elastyczna rurke z poliuretanu - tez wytrzymuje 10bar a zajeb... sie zgina bez zmniejszania przekroju w zgieciach wiec jest idealna - najlepiej byloby z takiej rurki zrobic caly uklad niestety dostalem tylko kawalek od znajomego a w sklepach u mnie niedostepna.
Wszystko dziala benzyna nie leje sie na asfalt wiec cel zostal osiagniety