Kto jeździ omą?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Chyba Dicer - ktoś jeszcze?
  
 
Ostatnio Yankee też miał ome.

Znów zmieniasz samochód?
  
 
Cytat:
2009-02-27 22:28:08, slawekk pisze:
Ostatnio Yankee też miał ome. Znów zmieniasz samochód?



Oj tam, oj tam, od razu zmieniasz...
Nad kupnem myślę...
  
 
oczywiscie Lukas48
  
 
Cytat:
2009-02-27 22:40:45, Jabuszko pisze:
oczywiscie Lukas48


Lucas nie jeździ, lucas szaleje omą.
  
 
Cytat:
2009-02-27 22:54:58, Gacolot pisze:
Lucas nie jeździ, lucas szaleje omą.



Dla podkreślenia ważności słów, Gacolot napisał dwa razy...
  
 
No to jeszcze dokłądam Navi'ego.
  
 
ddatkowo z listy klubowiczów:

Biznes
Stary Sącz
małopolskie
OMEGA / ESPERO

brunner
Police
zachodniopomorskie
Omega B Caravan

Buba030
Płock
mazowieckie
Opel Omega 2,5TD kombi

vitex
Łódź
łódzkie
Opel Omega 2.0 16V
  
 
Ale o so chodzi ?
  
 
Cytat:
2009-02-27 23:12:04, AgA48 pisze:
ddatkowo z listy klubowiczów: Biznes Stary Sącz małopolskie OMEGA / ESPERO brunner Police zachodniopomorskie Omega B Caravan Buba030 Płock mazowieckie Opel Omega 2,5TD kombi vitex Łódź łódzkie Opel Omega 2.0 16V



Witam. Potwierdzam , obecnie Opel Omega B kombi , 2,5TD.
  
 
Potwierdzam słowa śledczego klubowego. Oma B MV6 3,0 V6 automat
  
 
Cytat:
2009-02-28 00:42:55, Dicer pisze:
Ale o so chodzi ?


no wlasnie, pyrekcb zalozyl watek, narobil szumu i co dalej?

-----------------
..:: Tylny napęd jest jak seks... Po co na ręcznym? Jak można dać w pizd*** ::..
  
 
Cytat:
2009-02-28 00:42:55, Dicer pisze:
Ale o so chodzi ?



Takie tam parę pytań chciałem na prv, ale widzę, że zrobił się już temat, to zapytam.
Dziesięcioletnia oma V6 2.5, ~220 tkm, bez lpg - pojeździ to ze dwa lata bezawaryjnie?
Jakieś typowe bolączki, etc...
  
 
Cytat:
2009-02-28 21:59:03, lucas48 pisze:
no wlasnie, pyrekcb zalozyl watek, narobil szumu i co dalej?



Spokojnie, w weekendy mam wreszcie czas dla rodzinki, więc nie siedzę przed kompem cały dzień.
  
 
V-ka: notorycznie cieknące pokrywy zaworów. Są plastikowe i się krzywią nie pomaga wymiana uszczelek a tylko przecięcie pokryw i duża ilość silikonu. Rozwiązanie oczywiście jednorazowe i nigdy nie ma pewności czy się uda.
Dwa - straszliwie wypakowana komora silnika. Żeby wymienić kable zapłonowe trza pół silnika rozebrać. To samo z termostatem.

Drogie wymiany paska rozrządu ( u mnie w aso 1800)

Jak automat - sprawdź czy nie cieknie na selektorze.

Most - sprawdź czy nie wyje. Ale cicha używka kosztuje 200 zł.

Czy pojeździ? pewnie tak. Na 100% bezawaryjność bym nie liczył.

Napisz jaki wypas?

Generalnie oceniam auto łątwiejsze do samodzielnych napraw nż eseperak - mnij rzeźby i jakoś tak ... z sensem zaprojektowane.

Musisz kupić pełny komplet torxów.
  
 
Cytat:
2009-03-01 10:33:49, Navi pisze:
CIACH...

... Generalnie oceniam auto łątwiejsze do samodzielnych napraw nż eseperak - mnij rzeźby i jakoś tak ... z sensem zaprojektowane. Musisz kupić pełny komplet torxów.



O to, to, to, ja do tego jeszcze mogę dodać, że przy 2.0 16V kosztowo jest to tańsze w naprawach niż esperak... poważnie

Pyrek - jak już chcesz V-ke to bierz MV6 (3.0) ta 2.5 to taka ni pies ni wydra... ja pewnie też będę zmieniał na MV6 w automacie, jakoś tak się rozleniwiłem jeżdżąc voyagerem
  
 
Cytat:
2009-03-01 17:01:00, Dicer pisze:
Pyrek - jak już chcesz V-ke to (...)



Problem w tym, że ja "nie chcę" V-ki, czy omy w ogóle. Trafia się po prostu pewne auto za ludzkie pieniądze, to się zastanawiam...
  
 
Od pol roku szukam sensownej omegi wlasnie albo 2.0 16V albo 3.0 MV6 koniecznie kombi! i kilka okazji mi uciekło a jak juz oglądałem to sie okazywały szrotami z przebiegiem rzedu 500tys. (zeby w automecie wytrzec galke zmiany biegów???? )
  
 
Cytat:
2009-03-02 08:12:59, Czarek_Rej pisze:
Od pol roku szukam sensownej omegi wlasnie albo 2.0 16V albo 3.0 MV6 koniecznie kombi! i kilka okazji mi uciekło a jak juz oglądałem to sie okazywały szrotami z przebiegiem rzedu 500tys. (zeby w automecie wytrzec galke zmiany biegów???? )


Akurat w omie to jest możliwe - szczególnie, jeżeli ktoś (jak ja np.) ma zwyczaj trzymania ręki na lewarku cały czas. Oma ma krótki podłokietnik, który nie zdaje egzaminu jako podpórka pod łokieć (tak samo jak w esperaku)
  
 
Cytat:
2009-03-02 08:12:59, Czarek_Rej pisze:
Od pol roku szukam sensownej omegi wlasnie albo 2.0 16V albo 3.0 MV6 koniecznie kombi! i kilka okazji mi uciekło a jak juz oglądałem to sie okazywały szrotami z przebiegiem rzedu 500tys. (zeby w automecie wytrzec galke zmiany biegów???? )


albo 2.0 albo 3.0 v6
te silniki do omegi sa porównywalne?
2.0 maja znajomi i ten silnik do tego ciezkiego auta jest duzo za mały