Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Masterlysy VECTRA EDITION 2000 Skierniewice/Łódź/Białystok | 2003-04-19 23:07:02 To może być zbierznosc choc moze tez byc możliwosc ze auto nieznacznie zmieniło geometrię przez ten wypadek można to poznac po tym ze kapcie piszczą przy pokonywaniu zakrętów nawet przy małych prędkosciach.Nawet jesli to przestawienie geometrii auta to nie masz sie czym martwic takie nieznaczne przesunięcia są bardzo proste do naprawy choc wiązą sie z włożeniem autka na rame. Wiem o tym poniewaz moj kolega miał podobny problem udeżył swoją corsą lewą stroną podwozia w studzienke auto przesuneło sie na podłużnicach o 3 cm, bez problemu to naprawił (oczywiscie na ramie)!!!!
Co do koła to nie mam pojecia możliwosci są rózne albo drązek stabilizatora albo guma stabilizatora,może krzywa tarcza.Kiedys jak jezdziłem golfem to waliło mi przy hamowaniu bo poluzował mi sie amortyzator.Thats all... |
benezis Kiła Sportage 2.0 MR ... Żyrardów | 2003-04-20 07:17:42 Podlewaruj samochód i poruszaj kołem góra dół.
Jeśli wali to może być walnięte górne łożysko tam gdzie na górze jest montowany amorek. |
alan03 TOYOTA DRIVER Yaris Luna Tarnowskie Góry | 2003-04-20 10:58:16 uuuuuuu niedobrze, ale jeśli miałeś stłuczkę to nie bez powodu się tak stało i możeliwe że nieznacznie jakiś drążek się przestawił (skrzywił) ale to wszystko jest do sprawdzenia w PZM lub innym warsztacie do sprawdzenia ustawienia kół. Co do stuków przy hamowaniu to rzeczywiście może być niewyrównoważona tarcza, ale sprawdź to według wskazówek Benezisa może jego ekspertyza jest prawidłowa |
martinskorpio Toyota Yaris (poszła ... Bytom - Ruda Śląska | 2003-04-20 11:17:12 Zacząłbym od zbieżnosci i ustawiania kątów kół... powinno pomóc, a co do stuków to tak jak koledzy piszą przyczyn może być kilka, sprawdź wszystkie w miarę możliwości. |
zyzy czerwone HC3D crossc ... miasto zabite d(r)echami | 2003-04-20 14:19:09 zbierzność i tylko to a jak było cos przsuniete przy stłucce to ci powiedza |
Iceman Toyota Corolla Warszawa | 2003-04-23 11:08:20 Niestety koledzy mają racje. Sprawdz czy samochód jest prosty, nawet jezeli było to naprawdze niewielkie uderzenie. |
Golden_Flyer TOYOTA DRIVER BMW 116 Gdańsk | 2003-08-12 15:21:51 W moim aucie też darło przednie opony od wewnątrz. Dodatkowo samochód lekko ściągał na lewo a podczas jazdy na wprost kierownica była pochylona w prawo. Przyczyną było złe ustawienie kąta pochylenia prawego koła, spowodowane przebytym w przeszłości wypadkiem - tylne ucho prawego wahacza nie było w jednej osi ze swoim mocowaniem na płycie podłogowej - ot, jedno się przesunęło względem drugiego. Problem był tym bardziej poważny, że od 1987 corolla nie posiada możliwości regulacji kąta pochylenia przednich kół. Jedynym rachunkiem było prostowanie podwozia w warsztacie na ramie. Po tym zabiegu wszelkie "dolegliwości" ustąpiły. Kosztowało mnie to 200zł. |
Jackal TOYOTA DRIVER Avensis T25 Wagon Warszawa | 2003-08-12 16:29:12 Golden Flyer masz zamiar odnieść się do wszystkich starszych wątków ???????? |
gosiek Toyota Corolla Warszawa | 2003-08-12 16:46:36
Jackal i bardzo dobrze potem jak ktoś będzie pytał to znajdzie rzetelne informacje uzupełniane na bierząco |
Jackal TOYOTA DRIVER Avensis T25 Wagon Warszawa | 2003-08-12 16:56:23 Może i fajnie, ktoś kiedyś znajdzie moje wypowiedzi i się do nich odniesie Zostawię coś dla potomnych |
Golden_Flyer TOYOTA DRIVER BMW 116 Gdańsk | 2003-08-13 08:43:20
Miałem wczoraj chwilę czasu, więc przeleciałem całe forum, stąd ta wzmożona aktywność |
skuter22 TOYOTA CARINA E Kiełczygłów | 2003-08-14 21:19:10 Golden_Flyer - dzieki, twoje informacje były najbardziej konkrtetne. Byłem na zbierzności i nic - ciagle zdziera mi gume, to chyba sa te kąty... musze to gruntownie sprawdzic
|