MotoNews.pl
4 Wielkość dysz (229074/0) - NT
  

Wielkość dysz

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam kolegów. mam pytanie jaką średnicę dysz zastosować w mojej hondzie HR-V 1.6 16V[105KM],sterownik sec lecho,reduktor AT-09, valteki czerwone, czasy wtrysków beny [3-3.5ms],a może zastosować szare cewki 2 omowe? pozdrawiam
  
 
przy Twojej mocy reduktor alaska jest za mały, z biedą obsługuje 90KM , czerwone valteki to też nieporozumienie , wolne i nieprecyzyjne. Daj w to miejsce magic jety . Do magic jetów dołączona jest karteczka ze średnicami dysz zależnie od mocy , ptzy ciśnieniu 1 bar. Średnice dysz to nie tylko sztywna wartość , ale i związane z nią ciśnienie. Żebyć nie mówił , że się migam to ja bym zaczął od 2,0 mm i ciśnienia 1 bar, ale czrwone valteki mogą powodować falowanie na wolnych obrotach bo są za wolne.
dysza 2,0 da trochę dłuższe czasy na gazie . Problemem przy większym obciążeniu będzie zbyt mała wydajność termiczna reduktora ( zimą) i duże spadki ciśnienia , uboga mieszanka a nawet szarpanie
Szare czy żółte są szybsz ale i jeszcze mniej żywotne i bardziej zawodne. Trzaba było staga zainstalowac a nie sec, też z białostocki a o niebo lepszy.

[ wiadomość edytowana przez: hydrol dnia 2009-03-18 21:15:54 ]

[ wiadomość edytowana przez: hydrol dnia 2009-03-18 21:41:55 ]
  
 
Cytat:
2009-03-18 21:12:55, hydrol pisze:
przy Twojej mocy reduktor alaska jest za mały, z biedą obsługuje 90KM , czerwone valteki to też nieporozumienie , wolne i nieprecyzyjne. Daj w to miejsce magic jety . Do magic jetów dołączona jest karteczka ze średnicami dysz zależnie od mocy , ptzy ciśnieniu 1 bar. Średnice dysz to nie tylko sztywna wartość , ale i związane z nią ciśnienie. Żebyć nie mówił , że się migam to ja bym zaczął od 2,0 mm i ciśnienia 1 bar, ale czrwone valteki mogą powodować falowanie na wolnych obrotach bo są za wolne. dysza 2,0 da trochę dłuższe czasy na gazie . Problemem przy większym obciążeniu będzie zbyt mała wydajność termiczna reduktora ( zimą) i duże spadki ciśnienia , uboga mieszanka a nawet szarpanie Szare czy żółte są szybsz ale i jeszcze mniej żywotne i bardziej zawodne. Trzaba było staga zainstalowac a nie sec, też z białostocki a o niebo lepszy. [ wiadomość edytowana przez: hydrol dnia 2009-03-18 21:15:54 ] [ wiadomość edytowana przez: hydrol dnia 2009-03-18 21:41:55 ]



a jaki reduktor byś polecił do tych 105 km