MotoNews.pl
  

Pytanie o polosie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam fiata 127p MK I i mam problem taki ze w miejscu uszczelniacza przy skrzyni juz wytarly sie male rowki a jak zamontuje nowe manszety z uszczelniaczami to po chwili znowu zacznie olej ciec i myslalem zeby napawac polos i wytaczyc ja ale w chwili napawania polos sie rozhartuje i moze sie ukrecic i wlasnie nie mam pomyslu co zrobic z tym fantem moze macie jakies pomysly z gory dziekuje za pomoc.

[ wiadomość edytowana przez: AREKJABLON dnia 2009-03-27 21:25:15 ]

[ wiadomość edytowana przez: AREKJABLON dnia 2009-03-27 21:25:51 ]

[ wiadomość edytowana przez: AREKJABLON dnia 2009-03-27 21:26:14 ]
  
 
Jest to jakieś rozwiazanie. Kumpel mi naspawał tak półoś w polonezie - pod łożyskiem.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
ja tego nie testowałem jeszcze bo zarazie półośki mi trzymają ale na 99% pasują osłony z cc 900 te mocowane do skrzyni na flanszę (prawe) tak jak w 127 tyle że są na łożyskach i wystarczy przetoczyć półoś w odpowiednim miejscu na łożysko zostawiając odpowiedni wcisk i po problemie cieknących półosi
  
 
Mam do sprzedania polosie w stanie BDB , jedna jest chromowana w miejscu gdzie pracuje uszczelniacz
  
 
a w jakiej cenia masz te polosie bo jeszcze dzisiaj pojade do warsztatu tokarskiego zapytac sie czy maja jakis pomysl a jak nie to moze bym kupil za jakas rozsadna cene
  
 
a odnosnie tego przetoczenia na manszete od cieniasa to nie oslabi sie polos za bardzo bo z tego co wiem to trzeba by stoczyc na 23 mm a teraz jest 25mm
  
 
uszczelniacz rotacyjny daj od bravy 1.4 ma on 24,5mm a gume od cc 900. Ja wbijałem bez toczenia ale lepiej dać tokarzowi liznąć te 0,5mm.

ps zaznacz sobie przed rozkręceniem tego wszystkiego jak głęboko nabijać ten uszczelniacz....