[s] Hamulce wentylowane - DF ? Poldek ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Hamucle tarczowe wentylowane, pochodzące z seata ibizy mk I sportline.

Podobno pasują do polda/DF , co za tym idzie, pod flansze pod te zaciski do malucha.


Kompletne, zaciski tarcze klocki. Gratis dam zwrotnice z ibizy

cena 80zł

  
 
Jaka jest średnica tarczy, zmierz jeszcze rozstaw otworów mocowania jarzmo-zwtrtonica.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
A te zaciski są mocowane do jarzma przez kliny tak jak w 125p?
  
 
a gdzie one mają tą wentylacje? ja to widzę zwyczajne tarcze pojedyncze...
  
 
Hamulce sprzedane. Prosiłbym jednak o chwilowe pozostawienie tematu, zmierzę rozstaw otworów i tarcz (tarcza bodaj 220mm ? wiem, ze wymagane są felgi min. 14 cali. ), Bo to ze hamucle wentylowane z Ibizy MK I (wyłącznie wersje 1.7i sportline i 1.5i SXi) mozna zaadoptować do poldka czy DFa to dość cenne info

Wrzuce informacje i foto, i można zamknąć.

[ wiadomość edytowana przez: Final dnia 2009-03-26 18:15:34 ]
  
 
Cytat:
2009-03-25 17:39:26, rosck pisze:
A te zaciski są mocowane do jarzma przez kliny tak jak w 125p?

tak - widać to na foto.
  
 
Powinny mieć:

średnica - 252mm (brembo podaje 251)
grubość - 20/18mm (nowe/min)
wysokość - 46mm (fiatowskie mają tyle samo)
waga - 4,6kg (125p - 3kg)
otwór centralny - 61mm (125p - 61,5)
moment dokręcania - 11Nm (125p - 8,6Nm )



# wg katalogu ebc - D726
cena - 262,89 zł

# wg katalogu brembo - 09.5307.10




W katalogu Brembo są dobre rysunki tych tarcz:
http://www.brembo.com/ENG/catalogo_AM/2007/index.html


A podejść powinny, chochiażby z powodu że Ibiza I miała niewentylowane hample te same co FSO.
  
 
no niekoniecznie powinny podejsc bo ibiza 1 podwoziowo bazowala na seacie ronda/malaga czyli hiszpanskim ritmo mk1, we wszystkich tych autach rozstaw srub mocujacych jarzmo do zwrotnicy wynosi 10cm czyli kilka cm mniej niz w duzym fiacie,
jeszcze inaczej moze byc w ibizie mk1 z konca produkcji gdzie zaczeto pakowac juz komponenty z grupy VW, mogli cos pozmieniac dodatkowo, trzeba by to sprawdzic przed zakupem

aa no i jeszcze skok gwintu przewodu hamulcowego moze byc 10x1 a nie 10x1,25 jak w 125p








[ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2009-03-27 08:33:01 ]