Gwint KW

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam,

poszukuję kogoś posiadającego zawieszenie gwintowane KW.

dokładniej, poszukuję kogoś posiadającego klucze do regulacji ww.

  
 
Hej

Gwint mam, ale kluczy nie.

Jednak jaki to problem dorobić takie cuś?
  
 
Ja bym z chęcią przechwycił taki gwint
Kumpel kupował gdzieś w wawie klucze do regulacji wysokości i pokrętło do reg.twardości.Chyba u przedstawiciela KONI.Musze się go spytać.
Tyle że jak nie było dbane o gwint dłuższy czas to może być ciężko z rozruszaniem tego.
Przerabiam temat co jakis czas
  
 
Cytat:
2008-05-24 15:42:51, mayster pisze:
Hej Gwint mam, ale kluczy nie. Jednak jaki to problem dorobić takie cuś?


tak coś właśnie pamiętałem

u mnie ktoś próbował odkręcić pierścienie czymś nieoryginalnym i mocno poniszczył powierzchnię gdzie wchodzi ramię klucza.
nie chcę rzeźbić - szukam oryginalnego klucza na wzór właśnie celem dorobienia. Może nawet od razu 2 egz - drugi dla Ciebie


Cytat:
2008-05-24 17:35:36, SEBA-OMEGA pisze:
Ja bym z chęcią przechwycił taki gwint


too late, promocja z allegro szybko się skończyła

Cytat:
Kumpel kupował gdzieś w wawie klucze do regulacji wysokości i pokrętło do reg.twardości.Chyba u przedstawiciela KONI.Musze się go spytać.


popytaj proszę


[ wiadomość edytowana przez: 7gsi dnia 2008-05-24 19:44:43 ]
  
 
hmmmm a jak rozpoznac czy dany amorek jest regulowany czy nie? Przypadkiem u gory wystaje gwint a na nim jest nakretka, dzieki ktorej mozna regulowac?
Mam Koni i ponoc sa regulowane, wiec moze wystarczy troche podkrecic i nie bedzie klopotu by zalozyc moje oponki
  
 
Fatboy weź Ty sobie wstaw nieobcięte sprężyny to każde koło się zmieści
 
 
prosciej i taniej odkrecic srubke
  
 
Pod warunkiem że faktycznie masz gwintowany zawias

Bo wystającą nakrętkę i gwint to ja mam w swoich niegwintowanych Bilsteinach
 
 
dodatkowo mam na amorkach napis "adjustable" dlatego zainteresowal mnie ten watek jak to dokladnie sprawdzic i ewentualnie jak to sie reguluje
  
 
u mnie się kręci tym spłaszczonym dynksem na samej górze,
ale ja mam regulowaną tylko twardość, no i mam KONI




[ wiadomość edytowana przez: MarekV6 dnia 2008-05-24 21:19:17 ]
  
 
ano to u góry to regulacja twardości.
tysz posiadam

Fatboy gwintowany zawias to taki który umożliwia regulację wysokości nadwozia poprzez zmianę wysokości jednego z punktów osadzenia sprężyny.
Np. przód powinien mieć charakterystyczną nagwintowaną powierzchnię na rurze na zewnętrznej części amorka.

jak pstyknę to wstawię Ci fotkę
  
 
Fatbot masz regulowana twardosc i nic wiecej
Jakbys sluchal mlodego na ogledzinach to bys wiedzial
  
 
jakby ktoś jeszcze szukał klucza do regulacji
  
 
a tak to cudo wygląda - fotki zaraz po demontażu :


taak, nic nie było czyszczone poza fragmentem z numerem. Pod cieniutką warstwą brudu ładnie się błyszczy - w końcu to nierdzewka

tu widac dobrze część nagwintowaną z pierścieniami do regulacji (ustawione +/- na środku) oraz dwie osobne sprężyny - miękką i twardą - na zwykłą i ostrą jazdę


numery


góra - "cycek" do regulacji amora twardo/miękko, łożyska górne itp


  
 
A może ma ktoś do sprzedania gwint do Omy?
  
 
ostatnio sprzedawał Brayan...
  
 
Co było do sprzedania to juz sprzedałem...
  
 
No szkoda, szkoda, może jednak ktoś jeszcze coś ma