MotoNews.pl
10 Zbyt duże spalanie, niedogrzewanie silnika w escorcie mk6 (231167/45) - NT
  

Zbyt duże spalanie, niedogrzewanie silnika w escorcie mk6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Mam parę problemów i pytań odnośnie mojego wozu. Po pierwsze chciałem zapytać do którego miejsca na wskaźniku ess powinien się rozgrzać. U mnie najczęściej rozgrzewa się do litery M a gdy stoję w korku to do litery R. Czy może być w tym przypadku coś nie tak z termostatem?? W którym miejscu na wskaźniku powinien włączyć się wentylator?? Drugą sprawą jest to że zbyt dużo pali. Spalanie w granicach 9-10l/100. Z tego co wyczytałem na forum i z objawów silnika wywnioskowałem że mam padniętą uszczelkę pod głowicą. Czy te 2 usterki (termostat, uszczelka) mają duży wpływ na objawy występujące w moim aucie ?? Jest to escort mk6 93r silnik 1.4. Proszę o odp. pozdrawiam
  
 
jedne-cztery tyle pije.
  
 
up
  
 
wskaźnikiem temperatury się nie posiłkuj bo często oszukują w essim... moze ci tyle palić jak jeździsz po mieście albo 3-5 km i stop.. zrób tą uszczelke jeśli jesteś pewny ze to ona i wymień termostat i napewno mniej wypije... może masz też cięzką noge...
a jakie masz objawy padnięcia tej uszczelki?? w oleju syf albo płunu ze zbiorniczka ubywa??
  
 
Cytat:
Drugą sprawą jest to że zbyt dużo pali. Spalanie w granicach 9-10l/100.



jak ja bym chciał zeby mój 1.4 tyle palił a swiece i przewody masz dobre? ja wymieniłem przewody, siwece i spalanie tyle ze gazu spadało z 16 na 13l/100km.
  
 
Cytat:
2009-04-27 14:19:55, seba1_kuna1 pisze:
jak ja bym chciał zeby mój 1.4 tyle palił a swiece i przewody masz dobre? ja wymieniłem przewody, siwece i spalanie tyle ze gazu spadało z 16 na 13l/100km.



im dłużej jestem na FEFK tym bardziej uświadamiam się w przekonaniu że 1.4 i escort to padaka............

kurde przecież to nawet się aż tak nie zbiera w porównaniu do spalania..........
  
 
Kable i świece nowe. Ubywa ze zbiorniczka i mam masełko w filtrze powietrza.
  
 
Uu... to ostro tam w silniku dmucha :/ Tam może wyjść nawet nieco więcej niż sama uszczelka. Robiąć uszczelke pod głowicą inwestuj od razu w uszczelniacze zaworów i posprawdzaj pierścienie itp. Jeżeli chcesz zostawić auto na dłużej to ja bym się zastanawiał bardziej nad zmianą silnika na większy. ale to tylko moje zdanie