| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Gozer LOB NET MEMBER MV6 Siedlce | 2004-09-07 23:06:33 Witka Omegamaniacy i reszta
Male pytanko, oczywiscie nie znalazlem nic na ten temat, mianowicie dzisiaj wieczorem zauwazylem, ze ciezko kreci sie kierownica jakby braklo wspomagania ale jak pokrecilem kilka razy to w pewnym momencie cos stuknelo w kierownicy i zaczelo byc ok. Nie spotkalem sie z tym wczesniej wiec moze ktos mial podobnie i doradzi? Plyn oczywiscie jest pozdroffka |
Gozer LOB NET MEMBER MV6 Siedlce | 2004-09-09 18:18:26 Ups
Nikt nie wie wiec zaczne dochodzic sam. Temat uwazam za zamkniety Pozdroffka |
Maciey BMW 730i Słupsk | 2004-09-10 14:33:20 u mnie tez czasem przerywa jak krece w lewo i nie wiem co to. dodam gazu i czesto sie poprawia |
omegafan LOB SYMPATYK Omega włocławek | 2004-09-10 16:12:41 u mnie też przerywało.....
po wymianie płynu problem ustąpił pozdr |
ROBERTHO LOB WETERAN 2xV6 K C H | 2004-09-10 21:25:31 Wymianka płynu:
ze zbiornika ściągamy węża, którym płyn do niego wraca i zlewamy np.do butelki Następnie węża wkładamy do butelki, ktoś drugi odpala silnik i obraca kierownicą do skrajnego położenia wówczas większość płynu z układu usuniemy. Należy to przeprowadzić dość energicznie po czym natychmiast wyłączyć silnik , bo pompa pracuje na sucho. Zakładamy węża nalewamy nowy płyn i odpalamy, obracamy kierownicą , gasimy , uzupełniamy do właściwego poziomu. Ja zalałem elf dexronIII i jest git |
kuba LOB WETERAN A Zawieje i nie zamiecie | 2004-09-12 23:21:15 Czy w A napęd wspomagania następuje paskiem?
Jeśli tak, to może czas go wymienić? Pzdr Paweł |
omegafan LOB SYMPATYK Omega włocławek | 2004-09-13 20:12:27 ale.........jka si epasek nieślizga i jest dobrze napięty to co on ma do tego?? |
Mlody_Omega HONOROWY WETERAN Lanser Pabianice | 2004-09-13 20:31:07 u mnie zawsze wspomaganie się poprawia od listopada do marca-kwietnia... a potem znów kaplica... nie pomogła wymiana oleju, paska itp...
ale już wiem od czego tak się dzieje... marzec-listopad -->225/45 listoad-marzec -->195/65 |
bmaciek Opel Omega B [2,5 V6] Ciechanów | 2006-09-21 11:47:56 właśnie jestem po wymianie płynu od wspomagania. Robiąc zgodnie z opisem z forum miałem wyjąć przewód którym płyn powraca do zbiorniczka, niewiele myśląc wyjąłem górny. To był mój pierwszy błąd (skończyło sie upaćkaniem całego silnika). Kolejne co mi sie przytrafiło to gdy zacząlem spuszczac płyn włączyłem silnik chce przekręcić kierownice a ona ani drgnie ale płyn wyleciał. Niestety zaraz za płynem wyleciał tez dymek z pojemniczka wyrównawczego. Po zalaniu nowym i odpaleniu troche poskrzeczało ale teraz juz chodzi cicho. Po zmianie zauwazyłem, ze kierownica chodzi lzej ale nadal na postoju musze dodać gazu zeby lekko poszło.
Teraz dwa pytanka. 1. Czy ten dymek oznaczał, ze pompa sie nadpaliła? 2. Gdzie jest pasek od pompy, zeby sprawdzić czy sie nie ślizga? [ wiadomość edytowana przez: bmaciek dnia 2006-09-23 15:22:21 ] |
bmaciek Opel Omega B [2,5 V6] Ciechanów | 2006-09-23 15:26:09 podbijam bo po edycji nikt nie zaizał |
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2006-09-23 17:23:32
Zartujesz sobie z nas? |
bmaciek Opel Omega B [2,5 V6] Ciechanów | 2006-09-23 17:38:58 nie zartuje wiem ze chodzi o ten główny co wszystko napędza ale myślałm ze moze jest jeszcze jakiś inny od wspomagania. |
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2006-09-23 18:11:14 . |
mv6 Renault Warszawa | 2006-09-23 21:59:11 Witka doradze Ci tak mi cięzko chodziła kirownica regeneracja pompy wraz z robotą i płynem 500 zł i po sprawie gwarancja na rok i dłużej .Nie jest to nowy oryginał ale lata leciutko bez problemów nowy oryginał to nie jest ale stary samochód więc i (moje zdanie) części nieoryginalne to nie grzech. |
omegolotC30NE Czerwin | 2009-04-01 13:06:09
Dmuchałeś za pomocą otworu gębowego |