Problem typu z Archiwum X

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Od tygodnia moj gazownik nieudolnie zmienia ustawienie w moim samochodzie niestety bez skutku. Po 2 latach jazdy "na gazie" (sekwencja) zaczal sie problem, otoz na zimnym silniku przy przelaczeniu na gaz samochod na okolo pol minuty tracil moc i tak dziwnie nim szarpalo jakby dostawal gaz na pol gwizdka, problem znikal gdy silnik sie nagrzal. Pojechalam do faceta, ktory zakladal mi gaz, niby to naprawil lecz tym razem samochod zaczal szarpac przy przelaczaniu na gaz tak jakby przyhamowywal. Gazownik zmienil czas przelaczania sie na gaz z 10s do 29, podwyzszal temperature, przy ktorej ma sie przelacza, zmienil ze teraz gaz przelacza sie przy przyspieszaniu a nie sciaganiu nogi z gazu i dalej przyszarpuje na zimnym silniku przy przelaczaniu na gaz. Dzieje sie totylko z rana jak silnik jest calkowicie zimy. O co w tym chodzi bo mam juz dosc wizyt u gazownika, prosze pomozcie
  
 
listwa wtryskiwaczy jest do remontu.
  
 
Cytat:
2009-01-31 14:16:52, croma1 pisze:
listwa wtryskiwaczy jest do remontu.


z gazu??
  
 
i ile taka przyjemnosc kosztuje ?

[ wiadomość edytowana przez: GOCHA28 dnia 2009-01-31 19:14:21 ]
  
 
To zależy jakie masz wtryskiwacze. Napisz jaką masz instalację, jaki samochód, jaki przebieg przez te 2 lata, jak często wymieniane były filtry instalacji itp....
  
 
Cytat:
2009-01-31 19:39:37, Egiptos pisze:
To zależy jakie masz wtryskiwacze. Napisz jaką masz instalację, jaki samochód, jaki przebieg przez te 2 lata, jak często wymieniane były filtry instalacji itp....


samochod kia clarus, przejechane na gazie niecale 40 tys kilosow, jakis filtr niedawno mialam wymieniany tzn po 30 tys km a instalacje mam jakas nie wiem jaka cos mam napisane w ksiazeczce emmegas czy cos nie znam sie wiem tylko ze to sekwencja ta listwe z wtryskiwaczami mam zielona jesli to w ogole to

[ wiadomość edytowana przez: GOCHA28 dnia 2009-01-31 19:47:23 ]
  
 
A mnie się wydaje, że wystarczy wyczyścić (wymyć) w środku reduktor i wrócić do nastaw początkowych (czyli z okresu przed wystąpieniem problemów).
  
 
GOCHA za długi czas uzytkowania mfiltra fazy lotnej który służy do zatrzymywania substancji oleistych znajdujacych sie w odparowanym gazie które są razem z nim zasysane do silnika . osadzają się w wtryskiwaczach gazowych i w momencie kiedy ostygną mają konsystencję klejacej mazii. i dopuki nie zostaje to rostopione przez temp. silnika blokują prawidłowe działanie tłoczków we wtryskiwaczach gazowych. starałem się uzywać prostego języka żeby to bylo b. zrozumiałe. ale jeśli juz autko zrobilo swoje kilometry na gazie to takze warto jak GIMAK pisze wyczyścić reduktor. i proszę częściej wymieniać filtry.
  
 
dziekuje, wydrukuje to i zaniose do gazownika
  
 
jak dzisiaj powiedzialam o tym wszystkim co tutaj napisaliscie to moj gazownik stwierdzil, ze to raczej jakas czesc pada a dopoki nie padnie to on nie stwierdzi ktora to
  
 
Cytat:
2009-02-05 11:00:49, GOCHA28 pisze:
jak dzisiaj powiedzialam o tym wszystkim co tutaj napisaliscie to moj gazownik stwierdzil, ze to raczej jakas czesc pada a dopoki nie padnie to on nie stwierdzi ktora to


a to jakby lekarz powiedział że poczeka na wynik sekcji zwłok zanim zaordynuje leczenie . Gratuluję gazownika- idioty
  
 
na dzien dzisiejszy samochod gasnie przy przelaczaniu na gaz a gazownik powiedzial, ze rozbieral te wtryski i byly czyste takze nadal nie wie co z tym zrobic
samochod na gaz przelacza sie po przejechaniu jakis 500 m
  
 
jeśli reduktor podaje stałe cisnienie to do kalibracji będą wtryskiwacze (zwłąszcza po ich rozmontowaniu)
  
 
Cytat:
2009-02-06 11:10:21, adam_adamczyk pisze:
jeśli reduktor podaje stałe cisnienie to do kalibracji będą wtryskiwacze (zwłąszcza po ich rozmontowaniu)


podobno tych moich sie nie kalibruje

dzisiaj podobno wszystko przeczyscili, wrocili do piewotnych ustawien i jutro bede przeprowadzac testy

[ wiadomość edytowana przez: GOCHA28 dnia 2009-02-06 20:00:26 ]
  
 
witam.
może jeszcze byc niesprawny czujnik temp. reduktora albo w programie jest podany niewlasciwy
  
 
Cytat:
2009-02-07 07:15:53, croma1 pisze:
witam. może jeszcze byc niesprawny czujnik temp. reduktora albo w programie jest podany niewlasciwy


podobno sprawdzali juz czujnik i twierdza ze jest dobry
  
 
moj problem zostal juz rozwiazany, przeczyscili cala instalacje i samochod chodzi jak nowy
  
 
CZYLI MIAŁEM Z GIMAKIEM RACJĘ CO DO PRZECZYSZCZENIA INSTALACJI. I PROSZE FILTRY WYMIENIAĆ TROCHE CZĘŚCIEJ


Cytat:
2009-02-01 10:43:52, croma1 pisze:
GOCHA za długi czas uzytkowania mfiltra fazy lotnej który służy do zatrzymywania substancji oleistych znajdujacych sie w odparowanym gazie które są razem z nim zasysane do silnika . osadzają się w wtryskiwaczach gazowych i w momencie kiedy ostygną mają konsystencję klejacej mazii. i dopuki nie zostaje to rostopione przez temp. silnika blokują prawidłowe działanie tłoczków we wtryskiwaczach gazowych. starałem się uzywać prostego języka żeby to bylo b. zrozumiałe. ale jeśli juz autko zrobilo swoje kilometry na gazie to takze warto jak GIMAK pisze wyczyścić reduktor. i proszę częściej wymieniać filtry.

  
 
croma1 i cala reszta dziekuje za zainteresowanie
  
 
a u mnie po 4 dniach idealnej jazdy na gazie znowu wrocil ten sam problem i dodatkowo na luzie faluja obroty przy zimnym silniku