Dziwne dzwonienie w silniku [126p]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam mam do was ogromna prosbe a raczej prosze o porady co moze byc nie tak z moim motorem po zalozeniu glowicy -3mm na miedzi zauwazylem bardzo dziwne otchymy mojego silnika m in dziwne dzwonienie zbyrkanie nie wiem jak to nazwac nie raz na wolnych jak pogazuje a raczej zawsze przy redukcjach bez gazu w sensie kiedy silnik wejdzie na wyoskie obroty nie mam pojecia co to mzoe byc duzo osob mowi ze stukowe ,zawory itd wogole to mi sie wydaje ze silnik jakos inaczej pracuje moze istnieje opcja ze zawory sie spotykaja z tlkami caly czas sam nie wiem prosze o porady i opinie pzdr
  
 
mówiłem Ci, zdejmij głowicę i zobacz co jest w środku. nie mówiłeś, że na miedzi to składałeś, prawdopodobnie za małe otwory są w uszczelce i tlok uderza w zawiniętą uszczelkę. zdejmij głowicę i sprawdź
  
 
Jak na moje założyłeś miedziana uszczelkę nie podniosłeś cylindrów i tłok uderza w głowice. Ale w sumie marne mam o tym pojecie wiec nie ma co się sugerować
  
 
chmm no cholernie mozliwee nie pomysalelm o tym zaarz zagadam do goscia od uszczelki i go zapytam czy taka opcja istnieje bo niestey nie mam klucza dynamo i jak odkrece to nie bde mial czym zakrecic no dobra ale zalozmy ze wyklucze te molziwosc to co moze byc innego w zwiazku z moimi problemami?
  
 
chłopie ty nie masz wykluczać możliwości tylko sprawdzać od najgorszej, bo potem będzie płacz jak się tłok rozpadnie
  
 
faktycznie myslisz ze by taka opcja istniala no nie wiem koles od uszczlki zorbil wiele inhych i wysylal ludziom i gbyli zadowoleni takze nie wiem czy faktycznie by to bylo to hm no sparwdze to opcje a jezeli to nie ebdzie to to co innego mzoe byc? co w zwiazkuz zaworami stukowym?
  
 
to może resztki mózgu ci się obijają o czaszkę i taki durny dźwięk wydają
  
 
nie ma innej opcji...
sciagnij glowice to zobaczysz wydziobany negatyw komory spalania


wsadz wiecej miedzianych uszczelek pod cylindry lub zfrezuj tłoki lub wsadz grubsza miedziana uszczelke pod glowice

pozatym co ma do tego typ co sprzedaje uszczelki, silniki do malcow sa tak rozne w wykonaniu ze mozesz miec np o 0,5mm wiekszy rozstaw osi w korbowodach i juz tloki beda wyzej i beda jebac...
kupujac takie uszczelki trzeba miec swiadomosc ze trzeba sprawdzic wsyztsko inne i brac duza rezerwe na miejsce dla tlokow

jak zdejmiesz glowice to sprawdz w GMP roznice wysokosci plaszczyzn tlokow z powierzchnia cylindrow...
  
 
dobrze przynjamniej jak ma co parowac niektorym nawet nie ma co parowac bo juz wszystko zanikłodaaaawno temu i maja puste czachy
  
 
jak to moze tak byc przeciez to tylko 3mm a gdybym mial plan 6mm?? to wtedy musialbym tyle nadkladac? bo tlok uderzy w glwice przeciez to chodzi o to ze zawory nadupcaja w tlok tak sadze a nie tlok w glowice
  
 
to musisz poobcinać zawory, widać wszyscy tutaj gówno wiedzą
  
 
Cytat:
2009-04-13 19:33:17, mcmoney pisze:
jak to moze tak byc przeciez to tylko 3mm a gdybym mial plan 6mm?? to wtedy musialbym tyle nadkladac? bo tlok uderzy w glwice przeciez to chodzi o to ze zawory nadupcaja w tlok tak sadze a nie tlok w glowice


czlowieku pomysl cos zanim napiszesz. rozbierz i zobacz jak to dziala to zobaczysz.
Nie chcesz rozbierac to kup endoskop
  
 
no nie rozbieralem tego ani arzu wyjolem glowice wogole bez otwarcia klapy yhm
  
 
Cytat:
2009-04-13 19:36:15, cichy_b0b pisze:
to musisz poobcinać zawory, widać wszyscy tutaj gówno wiedzą


wiesz cos sie stanie jak sie połączy kwas azotowy z siarczkiem potasu?? powstaja takie cuda jak ty ktorzy tylko pierdola takie glupoty a nie maja hyba pojecia o niczym i to jest ich sposob na zycie
  
 
Cytat:
2009-04-13 19:50:35, mcmoney pisze:
wiesz cos sie stanie jak sie połączy kwas azotowy z siarczkiem potasu?? powstaja takie cuda jak ty ktorzy tylko pierdola takie glupoty a nie maja hyba pojecia o niczym i to jest ich sposob na zycie



Szkoda ze takiej wiedzy nie posiadasz w zakresie budowy samochodu bo moglibysmy sie duzo nauczyc.
  
 
swieta sa, kolega chyba popil troche
  
 
piszą Ci ludzie, którzy zęby zjedli na silnikach maluchowskich co masz sprawdzić i jak jest, a Ty mądrzejszego udajesz. na gg się też ze mną kłóciłeś. ja jak złożyłem kiedyś nowy silnik to też coś stukało, zadzwoniłem do braci C. i co się okazało? że jest to dość standardowy problem, że uszczelka jest odrobinę za mała i tłok o nią uderza. Wiesz czym się to skończyło? tym, że po pół roku na 2 tygodnie przed najważniejszym startem w życiu jak do tej pory prawie się popłakałem jak zobaczyłem, że połowy tłoka nie ma w silniku.
a jak boisz się zbrudzić rąk to proponuję kup golfa, bo maluch nie jest autem dla ludzi, którzy boją się przy nim dłubać, i takich problemów będzie więcej. a jak nie to seryjny silnik i do Pana Heńka do zakładu, żeby Ci wyregulował...
jak masz zamiar zadawać komukolwiek pytania to słuchaj co ludzie do Ciebie mówią, a skoro nie wiesz co to jest to nie neguj ich propozycji, bo skończysz tak jak jeden z bywalców tego forum...
  
 
e tam połowy tłoka nie ma w silniku... był tylko troche niżej, bardzo dobrze smarowany

pozatym to nie tylko uszczelka, miedz sie szybko rozbije, przeciez tam centralnie glowica byla odbita na tłoku. pamietam te łzy w oczach nawet gdzies to jest na filmiku nagrane, mina jakbys zszedł z tego świata

[ wiadomość edytowana przez: KrauzeR dnia 2009-04-13 20:58:10 ]
  
 
ale to nie wtedy, wczesniej, przy wczesniejszym silniku byla taka akcja ze dzwonilo i nie wiedzielismy co to jest. dopiero Mateusz chyba powiedzial zeby sprawdzic ranty uszczelki i jak spilowalem ja do krawedzi cylindra to przestalo dzwonic
  
 
ehhh tyle tych silnikow bylo ze moze sie pomylic