[br] sportowa skrzynia biegów zastava, fiat 128/ritmo

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wyczynowa skrzynia do Zastavy, Fiata 128/Ritmo, 5 biegów, bardzo krótkie przełożenie główne (12/53), szpera produkcji włoskiej (prawdopodobnie 40%). Miała służyć do auta przygotowywanego do GSMP, ale czasem plany się zmieniają. Fotek nie posiadam.
Cena 2.000 zł i raczej nie podlega większej negocjacji. Jak nie sprzedam, będzie czekać w garażu na lepsze czasy.
spyrydon@interia.pl
  
 
No nie takie krotkie przelozenie bo daje 200km/h przy 8500. Ja buduje czworke z glownym 10/53. Nie chcialbys samej szpery sprzedac? Szkoda ze nie pisales 2-3 tyg wczesniej to bym nie kupowal szpery tylko wzialbym cala Twoja skrzynie... Odezwe sie na priv.
  
 
Przełożenie 12/53 jest najkrótsze homologowane do Zastavy/Fiata. W zasadzie jest bardzo trudne do zdobycia. Ponadto, już na tym przełożeniu w „górach” czasem brakuje piątego biegu, dlatego uważam, że taka skrzynia jest optymalna na GSMP oraz BT.
Sprzedaje tylko jako całość.
  
 
Cytat:
2009-02-07 00:42:17, spyrydon pisze:
Przełożenie 12/53 jest najkrótsze homologowane do Zastavy/Fiata. W zasadzie jest bardzo trudne do zdobycia. Ponadto, już na tym przełożeniu w „górach” czasem brakuje piątego biegu, dlatego uważam, że taka skrzynia jest optymalna na GSMP oraz BT. Sprzedaje tylko jako całość.



A to tylko dyfer jest inny reszta biegów seria?
  
 
Cytat:
2009-02-07 00:42:17, spyrydon pisze:
Przełożenie 12/53 jest najkrótsze homologowane do Zastavy/Fiata. W zasadzie jest bardzo trudne do zdobycia.



Sprawdzilem i faktycznie to jest najkrotsze w zastavie 1100 (homologacja 5547) ale ja mam homologowane 11/53 a zastava 1300 (5784) ma 11/53 i 10/53 I chyba nie bylo 5 biegow w zosce, jedynie w coupe. Jakby co to mam skany wszystkich homologacji 128/Zastavy.
  
 
up