| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2009-04-22 21:07:19 to jest taka podstawowa jednostka sterująca a nie jakiś komputer.
Steruje dawką paliwa, jak zimny to tzw. ssanie, nie pamiętam jeszcze co tam było. |
romcio1 Sympatyk FEFK escort lesko | 2009-04-22 21:08:57 ja tego ustrojstwa wogule nie mam i nic sie nie dzieje |
slawcek Sympatyk FEFK Cabz WRoCław | 2009-04-22 21:45:20 Proszę o konkretniejszy tytuł. W przeciwnym razie wątek out. |
Kris75 Sympatyk FEFK Ford Escort Los Alamos | 2009-04-23 13:21:07
Gratuluję, całokształtu. |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2009-04-23 21:05:25 mk6 powinien go mieć nad nadkolem koło silnika, chyba od strony kierowcy.
mk7 miał w słupku koło lewej nogi kierowcy za plastikiem chociaż ja go miałem właśnie w słupku. |
Magik123 Sympatyk FEFK osobowy gdzieś | 2009-04-23 21:10:28 Kleszczu, nad nadkolem nie było kompa, chyba że mowisz o TD, ogolnie wszystkie były w nogach pasazera, od strony kierowcy w podszybiu komputer ABS-u w niektorych modelach.
Jesli cos zle zrozumiałem prosze o sprostowanie. |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2009-04-23 21:14:02 U mnie był od absu i komp.
Były nad nadkolem wg. książek jakie się doczytałem w mk6. U mnie był w nogach kierowcy ale ja miałem kiere po złej stronie. |
Magik123 Sympatyk FEFK osobowy gdzieś | 2009-04-23 21:20:40 a no to pisz ze toi angol |
mih2 ra | 2009-04-23 23:52:18 Porównując instalacje 1.8td z komputerem a 1.8d bez kompa to różnice jakie znalazłem w pompie to korektor kąta wtrysku. W silniku niema żadnych innych czujników. Do korektora planowałem sobie przycisk założyć żeby ręcznie nim sterować. Więc potrzebny czy nie?? |
Kris75 Sympatyk FEFK Ford Escort Los Alamos | 2009-04-24 09:57:53 spostrzegawczy jesteś mih2
, więcej kolego musisz sobie tych przycisków zarezerwować plus do tego jakiś potencjometr/suwaczek ze starego radia, pozwolisz że zapytam czy będziesz to montował do kierownicy (wielofunkcyjna) czy pójdzie to na deskę? |
mih2 ra | 2009-04-25 23:55:58
Nie wiem co w tym takiego śmiesznego korektor przyspieszenia to nic innego jak cewka na którą trzeba podać napięcie. |
Magik123 Sympatyk FEFK osobowy gdzieś | 2009-04-26 06:33:53 Skoro wiesz jak co podłaczyc to po co pytasz o komputer? |
mih2 ra | 2009-04-26 12:20:38 Chciałem się dowiedzieć czy robi on coś jeszcze czy tylko korekta wtrysku na zimnym silniku ?? |
Kris75 Sympatyk FEFK Ford Escort Los Alamos | 2009-04-26 12:43:35 korekta na ciepłym, przy małych obciążeniach, przy dużych, uruchamia zawór sterujący podciśnieniem, w niektórych typach steruje silnikiem krokowym wolnych obrotów zimnego silnika. Dlatego pisałem że trochę tych przycisków musisz mieć
Będziesz miał kokpit jak w rakiecie |
mih2 ra | 2009-04-26 12:58:00 Korekta na ciepłym to chyba do ekologi. Zawór sterujący podciśnieniem hmm tego nie znalazłem. Booster jest sterowany z turbiny podciśnieniem. Silnika krokowego nie mam na pewno wolne obroty ustawia się śrubami na pompie. Jeśli mógłbyś opisać gdzie jest ten zawór sterowany przez komputer i co robi to był bym wdzięczny. |
Kris75 Sympatyk FEFK Ford Escort Los Alamos | 2009-04-26 18:56:26 Tak sądząc po tym co ty piszesz daruj sobie takie zabawy, z całym szacunkiem, ty fioletowego pojęcia nie masz co chcesz zrobić.... |
mih2 ra | 2009-04-27 22:57:15 Bez fioletowego pojęcia udało mi się dzisiaj przełożyć silnik. Ba nawet udało mi się go odpalić. Poza brakującą łapą i koniecznością przekładania dźwigni zmiany biegów zero problemów. Jutro muszę jeszcze zrobić guzik od przyspieszenia kąta wtrysku i przekładka będzie skończona. |