[S] 126 Wyprzedaż: Niedoszła rajdówka, wszystkie części :(

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Niestety, sytuacja zmusiła mnie do sprzedania mojej niedoszłej rajdówki, oraz wszystkich części do niej. Ponieważ muszę pozbyć się jej jak najszybciej, ceny są dość atrakcyjne.

A więc mam do sprzedania nast. części:

1) Karoseria z fiata 126p w wersji standard/komfort (wąskie błotniki, wąskie kratki wlotów bocznych) karoseria jest w stanie średnim, (progi od spodu trochę skorodowane, przedni pas z prawej strony także. Reszta karoserii ma gdzieniegdzie kilka ognisk rdzy powierzchniowej. Podłoga bez rdzy.
para drzwi, bez klapy przedniej i tylniej. Szyby wszystkie są. Karoseria pochodzi z auta jeżdżącego w wyścigach górskich.
Najważniejsze atuty to:

- klatka zgodna z załącznikiem J, w stanie bardzo dobrym, spawana.
- Karoseria zakupiona jeszcze przed zmianą przepisów, czyli w roku 2004. Po zakończeniu okresu ubezpieczeniowego poprzedniego właściciela nie miałem konieczności zawierania nowej umowy, ponieważ karoseria nie może przechodzić badania na stacji diagnostycznej (tak powiedziała wtedy babka z PZU) więc przyszły nabywca nadal nie musi płacić za budę ubezpieczenia OC. Wtedy nie musiała być ciągłość ubezpieczenia. Niemniej komplet papierów na karoserię, potrzebnych do rejestracji mam.

Karoseria z klatką kosztuje 250pln.
Dostępna w Orzeszu, na śląsku.




2) Silnik kompletny do swapa 126 903ccm z fiata 127 sport (50KM) wraz ze stalową flanszą , modułem zapłonowym, sprzęgłem (dociskiem i tarczą z cc 900) , cewką zapłonową, rozrusznikiem, alternatorem itp.
Silnik nie był przepalany od trzech lat, jednak był przechowywany w suchym i chłodnym miejscu. Tak jak był ściągnięty z rajdówki, tak stał, zalany olejem, jedynie co miesiąc obracałem przez 15minut wałem co by się nie zastał silnik także kupowany w okresie kiedy jeszcze trzeba było mieć na niego papiery, więc jest i umowa.
Do kompletu brakuje jedynie belki mocowania do karoserii. Do silnika dorzucam drugi blok oraz uszczelka pod pokrywę zaworów.

Komplet sprzedam za ~500pln.






3) Mało używane pasy szelkowe Schroth , 3 punktowe. ~300pln/2szt.



4) Komplet hamulców - zacisków wraz z jarzmami, używanych z SC oraz 2szt. flanszy wykonywanych na zamówienie do zamocowania hamulcy we fiacie 126.

komplet - ~180pln

na fotce flansze:




5) Komplet ładnych, oryginalnych alufelg SPEEDLINE z Renault 5 w rozmiarze 13"/5,5" 4 śrubowe, rozstaw śrub: 100 (ale jeździłem na nich we fiacie 126 przez 3 lata, gdzie rozstaw śrub jest jak wiadomo 9. Felgi świetnie pasują, pod warunkiem że są zakładane na śrubach z podkładkami tzw pływających. Bez dystansów mieściła się z tyłu opona 175/60 r13, jednak nie polecam tak szerokich, 155/65 r13 z powodzeniem starczy
Z przodu pasują opony 145/70 r13.

Felgi są pomalowane na biało, natryskowo, w stanie bardzo dobrym (czyli proste, bez korozji, czasem przytarty lub obity lakier, jak to w używanych felgach ) W komplecie są oryginalne dekle, jak na poniższym zdjęciu. UWAGA! FOTKI SĄ POGLĄDOWE!


Na maluszku swyglądały tak: patrz profil

Felgi kosztują ~550pln/komplet

Skrzynia biegów fiat 126 i fiat 126bis ( dłuższe przełożenie główne, większa prędkość max. z flanszą do zwykłego 126) używane, w dobrym stanie cena za bisa ~100pln, maluchowska- ~80pln

Ceny nie są sztywne, na pewno możemy się dogadać.


[ wiadomość edytowana przez: HNT dnia 2009-04-19 21:45:17 ]
  
 
Obrotomierza lumel ms2 nie masz moze ?
  
 
jakies dobry zawias masz tez na sprzedaż?
  
 
zapinek i kierownicy ( z tematu w nasze auta) nie masz może? bo jestem zainteresowany
  
 
Wstępnie interesuje mnie klatka z budą, silnik, oraz hamulce. Powiedz no w jakim stanie jest ten silnik, do remontu czy do montażu?? Oraz czy możesz przesłać jakieś fotki tej klatki na przemek.fiat@wp.pl .Mam nadzieję że cenę za hurt dasz dobrą
  
 
Pasami bym był zainteresowany ale z ceną poleciałeś
Mam nadzie, że się dogadamy Poszedł priv
  
 
bile do sprzedania? przod czy tez tyl? jaka cena jak cos no i klepie;p wiem ze DarOO szuka szelek... wstepnie klepie za niego... ale cana chyba troche duza...
  
 
poszedl priv
  
 
UP:
A więc mam do sprzedania zostały nast. części:
4) Komplet hamulców - zacisków wraz z jarzmami i tarczami (lekko używane, nast. przetoczone). używanych z SC oraz 2szt. flanszy wykonywanych na zamówienie do zamocowania hamulcy we fiacie 126. (Flansze wymagają niewielkiej obróbki wypalonych plazmą otworów) komplet - za wszystko ~100pln na fotce flansze:

5) Komplet ładnych, oryginalnych alufelg SPEEDLINE z Renault 5 w rozmiarze 13"/5,5" 4 śrubowe, rozstaw śrub: 100 (ale jeździłem na nich we fiacie 126 przez 3 lata, gdzie rozstaw śrub jest jak wiadomo 9. Felgi świetnie pasują, pod warunkiem że są zakładane na śrubach z podkładkami tzw pływających. Bez dystansów mieściła się z tyłu opona 175/60 r13, jednak nie polecam tak szerokich, 155/65 r13 z powodzeniem starczy Z przodu pasują opony 145/70 r13. Felgi są pomalowane na biało, natryskowo, w stanie bardzo dobrym (czyli proste, bez korozji, czasem przytarty lub obity lakier, jak to w używanych felgach ) W komplecie są oryginalne dekle, jak na poniższym zdjęciu. UWAGA! FOTKI SĄ POGLĄDOWE! Na maluszku swyglądały tak:


Felgi kosztują ~450pln/komplet.

6) Skrzynia biegów fiat 126 i fiat 126bis ( dłuższe przełożenie główne, większa prędkość max. z flanszą do zwykłego 126) używane, w dobrym stanie cena za bisa ~80pln, maluchowska- ~50pln wraz z półośkami, flanszami, do 126p. Nigdy nie rozkręcane Fotki wkrótce

7) 2 fotele kubełkowe niewiele używane (chyba kopie bimarco B) w stanie bardzo dobrym, oba w kolorze niebiesko- czarnym. Czyste, bez uszkodzeń i przetarć, cena za komplet - 450pln Fotki wkrótce

4 felgi polonezowskie 5,5 x 13" w stanie dobrym, (czyli wszystkie proste, ale z nalotem rdzawym gdzieniegdzie - świetne na zimę lub do rajdówdo aut z rodziny fiata 4x98 - rozstaw śrub. Cena - 200pln / kpl (fotki wkrótce)

9) Nagrzewnica BISA wraz z przewodami, wentylatorem 2 stopniowym, obudowami plastikowymi, przełącznikami suwakowymi itp, brak tylko konsoli kokpitu cena: 50pln (fotki wkrótce)

10) Kierownica nówka fabryczna OMP 30cm, z nabą chyba 6,7cm dedykowana do 126, drobny wieloklin (+ naklejki jeszcze na arkuszu ): 200pln



Ceny nie są sztywne, na pewno możemy się dogadać. [ wiadomość edytowana przez: HNT dnia 2009-04-19 21:45:17 ]

komplet zapinek z nierdzewki "Sandtler" bardzo dobre jakościowo, nówki w opakowaniu hermetycznym jeszcze, 55pln za komplet (2 zapinki) fotki wkrótce.




[ wiadomość edytowana przez: HNT dnia 2009-04-30 12:25:00 ]
  
 
HNT nie mam absolutnie zamiaru Ci psuć humoru, ale jak chcesz to posprzedawać, to poluzuj z cenami...200 zł za stalowe felgi do poldka i to pordzewiale to troche przesada. z reszta ktos tu juz
Ci zwrocil uwage na pasy...nowe na allegro kosztują 200 zł/kpl.
  
 
Nie no z tymi pasami to się nie zastanowiłem. Okazało się, że pasy są w dobrym stanie. Teraz nawet Schrothy podobne są na alledrogo za 160zł sztuka także luz . A o reszcie się nie wypowiadam bo się nie znam
  
 
to jak z tymi bilami? wolne czy nie;>?
  
 
kierownica to OMP Targa, z tego co widze oryginał, warta z 500 pln spokojnie
  
 
klepie nagrzewnice i zapinki
  
 
Cytat:
2009-04-30 22:32:39, 3zeR_MDS pisze:
kierownica to OMP Targa, z tego co widze oryginał, warta z 500 pln spokojnie



MOże i oryginał, ale nie jest ani zamszowa ani skórzana, sam kupiłem ją za 250pln. Na Allegro takie chodzą właśnie za 250- 280pln, więc sądzę że cena 200 to naprawdę okazja !
  
 
Dodaję kolejne graty do sprzedaży :

Dwuzakresowy wskaźnik do maluszka - oryginalny nigdy nie zakładany lumel - temperatura/ ładowanie ale bez bagnetu z czujnikiem -ok 40pln




Dwa oryginalne halogeny z lat 70-80 z DDR do jednego brakuje mi pokrowca. Na tylnich częściach halogenów ślady po pokrowcach.
cena - ok 80pln






Wkład halogenowy typu polonezowskiego - dalekosiężny - 10pln



2 halogeny z wkładami dalekosiężnymi - jeden uszkodzony, ale da się go naprawić - 30pln



  
 
Oto wspomniane felgi z Poldka, jak widać na fotkach stan bardzo dobry, nie tylko proste ale i bez większej korozji





Cena - 180 za komplet.

Wskaźnik ciśnienia VDO w barach (prawdopodobnie doładowania turbiny?)



prawie nowy, 20zł


Klamki i wycieraczka chrom gratis - 15pln/kpl?




Czujnik poziomu paliwa do baku - 10pln / szt



Pompka paliwa cc 700
(nie wiem czy dobra- 10pln)



lusterko do 126 - std/komf., dobre do klasyka - 10pln


Komplet naprawczy do alternatora 126 (łożyska + szczotki) - 20pln


3 poduszki pod skrzynię maluchowskie i 2 poduszki mocowania skrzyni do Bisa - na fotce widoczna ta sprawna, druga jest rozwulkanizowana ale może przyda się komuś, kto na tej bazie zrobi sobie poliuretanowe poduchy. Pasują też do malca, lepsze od seryjnych 126 bo nie pozwalaja się skrzyni przemieszczać w żadnym kierunku. - 15zł za wszystko.


Mała ciekawostka- dystans montowany pomiędzy gaźnik a podkładkę ebonitową w 126- samoróbka, 20pln.




Termostat do cc700, 15zł


Nówki fabryczne, migacze 126 - 5pln/kpl


Chyba regler do prądnicy - darmo


Wahacz przedni, fabrycznie nowy do 126- 10pln/szt + silentbloki (nie wiem do czego te 3)


Cylinderek tył nówka fabr.do 126 - 15zł


Komplet silikonowych uszczelnień do osłon popychaczy w silniku 126 - 10pln



Panewki na dwa korbowody do 126 - nówki fabr. 5zł/kpl


sprężyny fotela kierowcy/pasażera do 126, 2zł/szt.


zabieraki do 126 fabr. nowe, niewiadomy producent - 10pln/szt


fabrycznie nowe przeguby zabieraka do 126 - zelmot ZAM kęty - 20pln/szt


nieużywane gumy pod sprężyny zawieszenia tylniego 126 wraz z pierścieniami, łoże sprężyny tylniej (element spawany do karoserii) 5pln


2 kompletne gaźniki do 126, używane 28IMB oraz 28IS - 20pln/szt oraz 2 korpusy gaźników. 10pln/szt





[ wiadomość edytowana przez: HNT dnia 2009-05-03 00:58:23 ]

[ wiadomość edytowana przez: HNT dnia 2009-05-03 01:00:34 ]
  
 
Cytat:
2009-05-03 00:14:37, HNT pisze: Wskaźnik ciśnienia VDO w barach (prawdopodobnie doładowania turbiny?) prawie nowy, 20zł

wskaźnik ciśnienia oleju. 5bar turbina?
  
 
Cytat:
2009-05-03 01:36:05, fiat_maniac pisze:
wskaźnik ciśnienia oleju. 5bar turbina?



Nawet nie patrzałem dobrze czego, nigdy nie był mi potrzebny
  
 
Cytat:
2009-05-03 02:15:52, HNT pisze:
Faktycznie, nawet nie spojrzałem dobrze czego dotyczy pomiar, nigdy nie był mi potrzebny, a 5 bar to troszkę za dużo jak n turbo