| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Ikarus260 Opel Astra Warszawa - Gocław , Żoliborz | 2009-04-29 15:22:33 Siemka. Czy ktoś kiedyś z Was robił z Maluszka Cabrio ???
Przymierzam się do kupna jakiegoś Eleganta i przeróbki na właśnie taki nie typowy model. Jeśli ktoś coś takiego robił to chętnie bym wysłuchał jakiś rad. Zamierzam zrobić i za rejestrować. |
bizmot7 Fiat 126p x5 / CCS Libiąż | 2009-04-29 18:11:34 Cabrio
jak widać dość dużo porobione wydaje mi się ze dobra baza na dalsza przeróbkę w dość ciekawej cenie ja bym się nad czymś takim zastanawiał jak już ... No chyba ze masz jakaś całkiem inna koncepcje ? |
Ikarus260 Opel Astra Warszawa - Gocław , Żoliborz | 2009-04-29 18:17:58 Mam inną. Dam później fotkę Koncepcja fajna. |
Marcinosik Fiat 500 110F Warszawa | 2009-04-29 20:37:23 http://fiat126p.pl/forum/viewtopic.php?t=28100
popatrz sobie na to auto, facet robił to sam. |
Ikarus260 Opel Astra Warszawa - Gocław , Żoliborz | 2009-04-29 21:21:42 Taki mnie interesuje
Witam, witam ![]() [ wiadomość edytowana przez: Ikarus260 dnia 2009-04-29 21:24:55 ] |
Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2009-05-01 09:40:08
Ciekawe co ma dac rura laczaca srodek przedniej szyby z palakiem |
cypherius F&F Sympatyk czarny/niebieski Płock/Słupno | 2009-05-01 10:54:39 żuraw a przypomnij sobie swoją klatke |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2009-05-01 13:29:46
hmm jako mega konstruktor powinienes sie domyslec, mi na szybko przychodzi do glowy usuniecie bardzo prawdopodobnych drgan calej tej szyby przy kaszlowym silniku zapobieganiu pekaniu lakieru na laczeniach podszybia |
Ikarus260 Opel Astra Warszawa - Gocław , Żoliborz | 2009-05-01 15:27:50
Chętnie zasęgnę porady. Wzmocnienie Podłogi, Proces rejestracji. I tym podobne. |
GR235I3K F&F MEMBER 126p+125p+AUDI 2.2 2 ... Suwałki | 2009-05-02 11:56:46 |
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :) Kraków | 2009-05-02 15:41:05
jak zwykle błyskotliwy konstruktor się odezwał... |
Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2009-05-03 09:34:04 Odpowiedz rownie blyskotliwa Co wedlug ciebie ma ona wzmocnic? |
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :) Kraków | 2009-05-03 11:59:57 odpowiedzieli Ci już wyżej.... może zapewnić chociażby głupie usztywnienie konstrukcji i przenoszenie pewnych sił wzdłużnych z ramy szyby na tył samochodu, pomyśl chwilę, a potem zadawaj pytania, bo po takim konstruktorze jak Ty, nie spodziewałem się takich pytań ![]() |
Palec91 Fiat 126p FL Cabrio ... Baniocha/Piaseczno | 2009-05-03 22:17:24 Po mojemu to jest tak, że jeśli nie wzmocnisz słupków A, to przy dłuższej jeździe z prędkościami ok. 90-100 km/h górna krawędź szyby zacznie się zbliżać do Twojego czoła w skutek naporu powietrza...
Ta rurka właśnie temu ma zapobiegać... |
Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2009-05-03 22:55:55 3zeR - i wedlug ciebie jako - wydawac by sie moglo - dobrego konstruktora takie rozwiazanie jest bardziej akceptowalne niz dwie rury laczace krawedzie obudowy szyby z palakiem glownym? Pomysl chwile, bo jeszcze znajda sie sklonni uwierzyc w to rozwiazanie, Dziwne zreszta, ze sam sie tego nie czapiasz... |
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :) Kraków | 2009-05-03 23:00:36 nie, ja się czepiam Ciebie, nie rozwiązania, bo skrytykowałeś nawet nie podając argumentów. A skąd wiesz np, że górna krawędź ramy szyby nie jest wzmacniana? W takim wypadku nie potrzebne są podwójne pałąki, bo struktura dwuteownika wystarczająco przeniesie obciążenia. |
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :) Kraków | 2009-05-03 23:01:03 nie, ja się czepiam Ciebie, nie rozwiązania, bo skrytykowałeś nawet nie podając argumentów. A skąd wiesz np, że górna krawędź ramy szyby nie jest wzmacniana? W takim wypadku nie potrzebne są podwójne pałąki, bo struktura dwuteownika wystarczająco przeniesie obciążenia. |
Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2009-05-03 23:09:29 No to przestan sie mnie bezpodstawnie czepiac, tylko spojrz na zdjecie od tylu i zobaczysz, ze nei ma zadnego wzmocnienia na krawedzi szyby, jedynie wykonczone jak w Bosmalu. A stad moje pytanie - naprawde wyatarczy odrobina dobrej woli, zeby zorientowac sie, ze podparcie jak na fotach nie jest najlepsze. Nawet w przypadku wywrotki polaczenie palaka i krawedzi szyby bedzie bezpieczniejsze niz to co jest na fotach - szyba moze zagiac sie do srodka wchdozac w klate kierowcy i/lub pasazerowi. Wydawalo mi sie, ze taka osoba jak ty zobaczysz to pierwszy i wlasnie ty zwrocisz na to uwage. Pomylilem sie? |