Panowie ściąga dość mocno w lewo,jakieś pomysły?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Od jakiegoś czasu borykam się z dziwnym zjawiskiem. Po załozeniu opon letnich na alufelgach po puszczeniu kierownicy sciąga mnie na lewy pas i to dość mocno że trzeba kontrować. Sprawa jest o tyle dziwna że na oponach zimowych na felgach stalowych sciąga z kolei w prawo ale dość nieznacznie. Pojechać na geometrię? Czy alusy do renowacji? Dodam też że czasem się zdarza że kierownica dziwnie sie zachowuje jest tak jakby była luźna i potrafi też nią potrzasnąć. Co to może być? Znajomi mówią że gdyby to by była zbiezność to by darło "przednie opony" a jak kierownica trzesię to wina felg badź nie wywarzonych kół? Macie jakie pomysly co to jest?
  
 
zamień tył na przód, jeśli będzie poprawa to wiadomo, że opony lub felgi są winne. A co do drgań to może być sworzeń albo końcówka drążka kierowniczego

[ wiadomość edytowana przez: syndoktora dnia 2009-05-06 13:56:19 ]
  
 
Winne ściąganiu są opony. Można rzeczywiście zamienić tył na przód i zobaczyć czy jest lepiej.
  
 
pytanie oczywiste, ale czasem pomaga: masz we wszystkich oponach takie samo ciśnienie?

Pozdr.
  
 
Cytat:
2009-05-06 14:36:33, robertkaluza pisze:
pytanie oczywiste, ale czasem pomaga: masz we wszystkich oponach takie samo ciśnienie? Pozdr.


Tak we wszystkich są 2 atmosfery. Tylko że wariant z oponami to chyba odpada? bo zarówno zimówki jak i letnie mają dwa sezony więć chyba nie są aż tak żużyte żeby płatać takie figle. Ale spróbuje zamienić tył z przodem jak radzicie dzięki
  
 
Cytat:
kondziak

Tak we wszystkich są 2 atmosfery

A nie lepiej mieć 2.2?
  
 
Cytat:
2009-05-06 20:20:10, seboos pisze:
A nie lepiej mieć 2.2?


Nie wiem w książce piszą że tył 1.8 a przód 2.0 więc chyba i tak więcej dałem ale jeżeli to ma pomóc to moge dać 2.2
  
 
Na drzwiach masz, że jak jedziesz sam to niby 1,8 i 2.0 a jak z pakunkiem lub pasażerami to 2.2 tu i tu. A kto się tam będzie bawił w pompowanie i spuszczanie. Ja jeżdżę na 2.2 i mi jest bardzo wygodnie