PRZY SZYBKIEJ JEZDZIE WŁĄCZA SIĘ SYGNAŁBRAKU GAZU

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
WITAM.MAM PROBLEM Z INSTALACJĄ GAZOWĄ.RANO JAK ODPALAM SAMOCHÓD ZA SZYBKO PRZEŁĄCZA SIE NA GAZ I PO PARU SEKUNDACH GASNIE.TAK SAMO PRZY JEZDZIE SZYBKIEJ 1,2,3 POTEM WLACZA SIE SYGNAŁ BRAKU GAZU I PRZEŁACZA SIE NA BENZYNE,SPADA Z OBROTÓW I GASNIE.BYŁEM JUZ CHYBA U 10 GAZOWNIKÓW I KAZDY MÓWI O WYMIENIANIE METODA PRÓB I BŁEDÓW NAJPIERW SWIECE PÓZNIEJ CZUJNIK A POTEM REDUKTOR.WYMIENIŁEM JUZ SWIECE I DALEJ TO SAMO.POMÓZCIE
  
 
troche wiecej informacji. jaki samochód i jaka instalacja.
  
 
WITAM. SAMOCHÓD TO NISSAN ALMERA 1.5 N16 SPROWADZIŁEM GO Z NIEMIEC .TO TROCHE SKOMPLIKOWANE BO KOMPUTER JEST NIEMIECKI OCOTEC A BUTLA POLSKA TYLE WIEM .I ZAUWAŻYŁEM ŻE PRZEŁĄCZA SIĘ NA GAZ PRZY ZIMNYM SILNIKU MOZE TO JEST PRZYCZYNA .JUZ SAM NIEWIEM AUTKO CHODZI SUPER NA BENZYNIE A JAK PRZEŁĄCZAM NA GAZ TO RZUCA I GAŚNIE.POZDRAWIAM
  
 
Witam.
Akurat takze mam warsztat w Niemczech i tam jak sie okazuje ta instalacja nie ma dobrej marki. to jest taka skladanka Turewcko ,niemiecko. Wloska. bo zbiornik nie ma tu najmniejszego znaczenia
  
 
Wyglada ze reduktor dostal w dupe i nadaje sie do wymiany.
Ustaw temperature przelaczania gazu na 30 stopni.
  
 
Zacząłbym od sprawdzenia stanu filtrów gazowych, a następnie jak porzednik radził - reduktor, może wystarczy tylko wyczyścić. A tak na sam początek to sprawdziłbym czy zawór na butli jest całkowicie otwarty.
Pierwszy objaw (po przełączeniu na gaz na zimno) sugeruje nieprawidłową pracę reduktora.
Drugi objaw (przerzucanie na benzynę przy szybkiej jeździe) sugeruje: niecałkowicie odkręcony zawór na butli lub zanieczyszczone filtry gazowe lub przygnieciony przewód gazowy miedzy butlą a reduktorem (za mała podaż gazu w stosunku do potrzeb silnika).