Na gorącym silniku

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam , prosił bym o małą rade moja instalacja gazowa na zimnym silniku pracuje wporządku ale gdy pojadę w trase i silnik sie rozgrzeje czeka mnie niespodzianka :/ mianowicie silnik wchodzi na wysokie obroty :/ nie wiem co to może być, a gdy "przygazuje" obroty na chwile spadają i znowu w góre.
Czy ktoś wie o co chodzi??
  
 

jakie auto, jaka instalacja, i jaki przebieg na gazie.

Cytat:
2008-11-06 17:00:59, Dzidziulek19 pisze:
Witam , prosił bym o małą rade moja instalacja gazowa na zimnym silniku pracuje wporządku ale gdy pojadę w trase i silnik sie rozgrzeje czeka mnie niespodzianka :/ mianowicie silnik wchodzi na wysokie obroty :/ nie wiem co to może być, a gdy "przygazuje" obroty na chwile spadają i znowu w góre. Czy ktoś wie o co chodzi??

  
 
To jest civic V na gaźniku 1.4 16V instalacja jest od 2005 r. typ reduktora Tomasetto. Spali mi około 9 litr gazu. Nie wiem czy może coś sie wiesza czy co:/
  
 

ach te różne podcisnienia przy tym gaxniku. napisz jak się zachowuje na benzynce. czy takze podobnie.

Cytat:
2008-11-07 13:36:26, Dzidziulek19 pisze:
To jest civic V na gaźniku 1.4 16V instalacja jest od 2005 r. typ reduktora Tomasetto. Spali mi około 9 litr gazu. Nie wiem czy może coś sie wiesza czy co:/

  
 
Na benzynie pracuje ładnie bez problemów bez względu na temp. więc wykluczył bym gaźnik chodz sam już nie wiem.
  
 

zaczałbym od sprawdzenia czy nie ciagnie lewego powietrza do układu dolotowego solnika. kup sobie samostart i obsikaj nim wszystkie miejsca w ktoirych taka mozliwość mogła by zaistnieć. b.dobre sa te na schelu.


Cytat:
2008-11-08 00:06:09, Dzidziulek19 pisze:
Na benzynie pracuje ładnie bez problemów bez względu na temp. więc wykluczył bym gaźnik chodz sam już nie wiem.

  
 
A możesz mi powiedzeć dokładnie gdzie mam to psikać bo nie wiem czy czegoś nie pomine
  
 
croma1, nie bardzo rozumie - w jakim celu polecasz zastosowanie samostartu, czy w celu znalezienia nieszczelności?
Ja byłbym bardzo ostrożny przy jego stosowaniu na gorącym i w dodatku chodzącym silniku.
  
 
bez obaw nic nie wybuchnie przecierz to jest stosowane do lepszego uruchomienia silnika i wtryskuje sie do kolektora.
a jest znakomitym srodkiem do szukania nieszczelności. jak jest nieszczelna np. uszcz. pod kolektorem to silnik natychmiast zmienia obroty. np. sprwadzić mozna szczelnoś gniazd wtryskiwaczy albo mozna szukac peknietych przewodów podcisnieniowych albo nieszczelności na serwie itd.
  
 
czyli mam psryskać tym wszyskie przewody instalacji gazowej tak??
  
 
Nie wszystkie, w większość przewodów gazowych jest pod nadciśnieniem. Według tego co napisał croma1 to należy na chodzącym silniku pryskać samostartem po kolei elementy silnika i instalacji w których panuje podciśnienie czyli układ dolotowy (ssący) silnika i elementy instalacji gazowej (przy instalacjach I i II generacji) między reduktorem i układem dolotowym silnika.
Spryskać jeden element i poczekać czy jest reakcja, jak nie ma to znaczy że jest szczelny, i następny.... Przynajmniej tak według mnie należałoby to rozumieć.
  
 
DOKŁADNIE

Cytat:
2008-11-09 15:27:59, gimak pisze:
Nie wszystkie, w większość przewodów gazowych jest pod nadciśnieniem. Według tego co napisał croma1 to należy na chodzącym silniku pryskać samostartem po kolei elementy silnika i instalacji w których panuje podciśnienie czyli układ dolotowy (ssący) silnika i elementy instalacji gazowej (przy instalacjach I i II generacji) między reduktorem i układem dolotowym silnika. Spryskać jeden element i poczekać czy jest reakcja, jak nie ma to znaczy że jest szczelny, i następny.... Przynajmniej tak według mnie należałoby to rozumieć.

  
 
No ok a słuchajcie może na to mieć wpływ temperatura skraplacza np. jeśli sie przegrzeje albo będzie zimny?? bo problem jest tylko gdy temp. sie podniesie a skraplacz jest chłodzony cieczą??
  
 
Skraplacz ma być podgrzewany przez ciecz, nie chłodzony.
  
 
Aha. a powiedzcie mi dlaczego mój reduktor wydaje dziwny dzwięk takie jak by brzęczenie?? ma to znaczenie jakies??